Merhaba
Yeni bölüm ile tekrar geldim . Beğenilerinizi ve özellikle yorumlarınızı bekliyorum ...
Keyifli okumalar
....................................................................................
RÜZGAR ' dan ;
Son birkaç haftadır yaşadıklarım , hele iki üç gündür yaşadıklarım beni epey yormuştu . Mahkeme sonucu , kaçma planım , kaçmam , Deniz ' e rastlamam , onunla birlikte kaçmamız , işler planladığım gibi gitmemişti . Ama sonunda buraya gelebilmiştik . Bu evi Kelly ' den çok dinlemiştim . Ama bu kadar güzel , doğayla iç içe bir ev beklemiyordum . Burada ki saklanmamı tatil gibi düşünebilirdim . Tabi birde Deniz vardı .
Eve girdikten sonra iki tane yatak odası olduğunu gördüm . Hızlıca odalara baktım . Birisi Kelly ' nin odasıydı . Dolaplarda elbiseleri vardı . Diğeri misafir odasıydı . Ama kardeşim Hakan benim için gerekli giysileri de temin etmişti. Deniz ' e Kelly ' nin odasını gösterdim , dış kapıyı da kilitledikten sonra kaldı ki kaçamazdı , çünkü yolu bulması imkansızdı ormanda kaybolurdu ve vahşi hayvan gibi tehlike de vardı. Sonuçta zeki kızdı bunu düşünürdü herhalde . Odama geçtikten sonra , artık açlıktan sırtıma yapışmış olan midemin isyanını durdurmak için köfte ekmeğimi yedim . Banyoya girip aylar sonra aynaya baktım .Gerçekten de kötü görünüyordum . Sakallarım uzamış , saçlarım parlaklığını yitirmiş , göz altlarım çökmüş ve oldukça zayıflamıştım . Önce traş oldum ve duş aldım , sonra da yatağa kendimi resmen atmıştım . Bu evde dinlenip iyice kendime gelecektim . Sonrada planımın kalanı devreye girecekti .
Çok yorgundum , çok uykusuzdum ama uyuyamıyordum .Gözlerimi kapattığım da Deniz ' i öptüğüm an aklıma geliyordu . Onun o duru mavi gözleri , kızaran teni , saçları , bana kızgın bakışları aklımdan çıkmıyordu , o anı düşününce iliklerime kadar ürperdiğimi hissettim . Belki de aylardır bir kadına dokunmadığım için böyle hissediyordum , ama o gözleri bana bakarken sanki ta içimi görüyor gibi hissediyordum .
Katil olduğumu düşündüğü an o kadar kızmıştım ki , onu kırmak , üzmek istemiştim . Deniz ' e bağırdığımda gözlerinde ki korkuyu görünce kendimi sakinleştirmeye çalıştım . Ama beni sakinleştiren karnı guruldamaya başladığında yüzündeki ifade olmuştu . O kadar sevimliydi ki o an ona sarılmayı istedim . Bir insan hele ki bir kadın nasıl bu kadar sevimli ve inatçı olabilirdi . Oysa benim tanıdığım kadınlar dişi , seksi ve tam anlamıyla şeytanlardı .
Benzinliğe de girdiğimizde o her ne kadar farklı düşünse de sadece ona yakın olmak için beline sarılmıştım . Kulaklarına kadar kızarmıştı , o kadar güzeldi ki . Hele dağ yolunda kaçmaya çalıştığında tam inatçı keçi gibiydi . Küçük yaramaz çocuklar gibiydi . O an onu öpmek istedim , kendime engel olmak içinde onu direk omzuma aldım arabaya kadar taşıdım .Eve gelene kadar susmamıştı yine de çok çok güzeldi .Bir an düşündüm acaba evli mi , nişanlımı , sevgilisi var mı , olsa ne olurdu , ne yapardım .Gerçi parmağında yüzük yoktu . Kendi kendime söylendim " salak mısın oğlum , sen kanun kaçağısın bulman gereken bir katil var , bu sırada düşünülecek şey mi bunlar " sıkıntıyla nefes verdikten sonra gözlerimi kapadım . Uyumalıydım ve aklımı boşaltmalıydım .
Ne kadar uyuduğumu farkında bile değilim pencereden dışarı bakınca güneş baya yükselmişti , saate baktığım da 11 e geliyordu . Dışardan ses gelmiyordu , Hızlıca duşumu aldım . Dolaptan kot pantolon ve kırmızı bir tshırt buldum . Giyinip salona geçtim , Deniz uyanmamıştı . Mutfağa girip buzdolabını açtım Hakan ' ı gördüğümde adamıma teşekkür etmeyi aklımın bir köşesine yazdım , dolabı ağzına kadar doldurmuştu . Aklıma gelebilecek her şey vardı . Derin dondurucu da tıka basa doluydu . Diğer dolaplara baktığımda bir sürü konserve , kuru gıdalarla dolu olduğunu gördüm . Bunlarla çok rahat 4-5 ay yiyeceğe ihtiyacım olmazdı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MASUMİYET ( TAMAMLANDI )
RomanceDUYGUSAL KATAGORISINDE 1.SIRA ( 18.11.2019 ) DENİZ KATAGORİSİNDE 1.SIRA ( 21.01.2020-28.01.2020 ) DUYGUSAL KATAGORİSİNDE 1.SIRA ( 27.0.2020 ) RÜZGAR KATAGORİSİNDE 2.SIRA ( 11.07.2023 ) RÜZGAR KATAGOTİSİNDE 1.SIRA ( 16.09.2023 ) Kader , kendi hayatın...