YENİ HİKAYEM : SÖZ

3.6K 144 11
                                    

Merhaba

Finalden önce yeni hikayemin tanıtımını sizinle paylaşmak istedim . Yeni hikayemde  Elif ile Ömer ' in aşkını yaşayacağız . Muhteşem bir aşk ve mücadele bizi bekliyor ...

Bu hikayemde de beni yalnız bırakmaz , yorumlarınızı esirgemezseniz çok mutlu olurum ...

Şimdiden keyifli okumalar dilerim ...


******************************************************************************************

                 Artık zaman kavramımı yitirmiştim . Ne kadar zamandır buradaydım bilmiyordum ve nerede olduğumu da bilmiyordum . Oysa bir süre önce benim hayallerim , umutlarım vardı , şimdi ise hiç bir şeyim . Bunlara sebep ise sadece verdiğim bir SÖZDÜ ...


                Müziğin başlamasıyla genç kız şaşkınca etrafına bakındı ,Yörük Ali Efe Zeybeği çalıyordu . Kendi düğününde de aynısı çalmıştı . Bir an düşündü tesadüf müydü ? Böylesine sosyetik bir baloda zeybek çalması ilginç gelmişti .Ama onu esas şaşırtan kollarını iki yana açarak kendisine bakan kara gözlerdi . Daha ilk hareketinde çok erkeksi ve kendine özgü idi . Bir iki adımda yanına geldi , önünde diz çökerek oyuna devam etti ve sadece genç kızın duyacağı bir şekilde

" hadi Avukat Hanım , karım olarak bana eşlik etmen gerekiyor " dedi . Elif etrafına baktı ve bütün misafirlerin kendilerini izlediğini gördü , titrese de bunu belli etmemeye çalışarak kollarını kaldırdı ve Ömer ' e eşlik etmeye başladı . Ömer ayağa kalkarak Elif ' in karşısına geçti , o anda ikisi içinde tüm misafirler yok oldu . Kocaman salonda sadece ikisi vardı , birbirinden ayrılamayan gözlerden , dile dökülmemiş aşk , kalplere saklanmış tutku akıyordu . Sanki Elif güzelliği ve zarafetiyle kadını , Ömer ' de yakışıklılığı ve tutkusuyla erkeği simgeliyordu .


          Elif Söğüt köyünün ve civardaki tüm köylerin en güzel kızı idi . Avukat olmak istiyordu , tabi güzelliği başına bela olmasaydı ...

          Ömer başarılı , hırslı , sert ve taş kalpli bir avukattı . Sakin , huzurlu ve aşktan uzak bir hayat istiyordu , tabi Elif ' i görmeseydi ...

           İstemeden verilen sözler bu iki genci bir araya getirmişti . Söz namustu ve verilmiş sözün dönüşü olmazdı ...


**********************************S*******************************************

LÜTFEN YILDIZA DOKUNMAYI UNUTMAYINIZ ..... :)

MASUMİYET ( TAMAMLANDI )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin