Merhaba :)
Biraz uzun bir ara oldu , ama araya değecek uzun bir bölüm ile geldim ...
Beğeninizi , eleştirinizi ve yorumlarını heyecanla bekliyorum .
Keyifli okumalar .....
......................................................................................................
RÜZGAR ' dan :
Aslında bana karşı koyması hoşuma gitmişti , amacım onu biraz sinirlendirmekti o kadar . Sinirlenince gözlerinden çıkan ateş , teninin kızarması ve istem dışı dimdik duruşu çok hoşuma gidiyordu . Ama benim sözlerimden sonra konuşmamış ve odasına gitmişti , daha doğrusu onu odasına yolladım demek daha doğru olurdu . Giderken bir an gözlerini gördüm . Gözlerindeki kırgınlığı , üzüntüyü , öfkeyi ... O an gidip ona sarılmamak için kendimi zor tuttum .
Nihayet sabah olmuştu , tüm gece gözümü kırpmamış , gece kuşlarının eşliğinde Deniz ' i düşünmüştüm. Öpüşmemizi , didişmelerimizi , asiliğini , güzelliğini , gözlerini . Sonunda bana neler olduğunu anladım . Kalbim dört mevsimi aynı anda yaşıyordu . Ben Rüzgar Arhan aşık olmuştum .
Bu kadar basitti işte ilk defa aşık olmuştum .En olmaz durumda ve en olmayacak bir kadına aşık olmuştum . Hep söylerlerdi aşkı seçemezsin , yönetemezsin , bitiremezsin diye bende güler geçerdim . Hep çevreme aşk diye bir şey yok derdim . Aklıma birden Hakan geldi . Şu halimi görse şaşkınlıktan ağzı açık kalırdı . Gülerek de ben sana demiştim derdi . Birden onu , dostluğunu ne kadar özlediğimi fark ettim . Umarım benim yüzümden başı belaya girmemiştir . Ona gelecek en ufak bir zarar benim canımı acıtırdı , o benim tek dostumdu , kardeşimdi .
Düşüncelerimden , dışarıdan gelen tıkırtılarla sıyrılmıştım . Sanırım benim tatlı cadım uyanmış ve kahvaltı hazırlıyordu . Gülümsüyordum , Deniz ' in şu an mutfakta olması , aynı çatı altında olmamız bile beni mutlu etmeye yetiyordu .
Bir an dışarı çıkmak için , yataktan fırlamıştım ki durdum . Acı gerçek karşımda öylece bana sırıtıyordu . Olmazdı , olamazdı , ben ona aşık olmamalıydım . Benim sonum belli değildi , onu da bu belirsiz kadere mahkum edemezdim . Evet suçsuzdum , ama bunu ispatlayacak mıyım bilemiyordum , katili yakalayacak mıyım bilemiyordum . Eğer katili bulamazsam ömür boyu kaçmak zorunda kalabilirdim . Deniz ' i böyle bir hayata mahkum edemezdim , ona kıyamazdım .
Hızlıca bir plan yaptım . Onunla ilgilenmeyecek , mümkün olduğu kadar konuşmayacak ve en kısa zamanda onu gönderip bende yurt dışına çıkacaktım . Eğer onunla biraz daha burada kalırsam sonuç hiç de iyi olmayacaktı . Oysa bunlar başıma gelmeseydi ve onunla normal şartlarda karşılaşsaydık her şey çok güzel olurdu . Ama önce masum olduğumu kanıtlamam gerekliydi , belki tüm bunlar sona erdiğinde gidip Deniz ' i bulur ve ona olan aşkımı itiraf ederdim , kim bilir belki de her şey güzel olur .
Düşüncelerimden sıyrılıp kendimi duşa attım , hızlıca giyinip odadan çıktım , kahvaltı hazırlamıştı . Kahvaltı masasına bakınca menemen yaptığını gördüm . Bu kız benim en sevdiklerimi nereden biliyordu acaba .
Akşam dan makineye koyduğum ekmek pişmiş ve müthiş kokuyordu . Kendi kendine mırıldanırken birden bana döndü ve gözleri gözlerime kilitlendi . Sanırım nefes alamıyordum , kalbim atmayı bırakmış , aklım başımdan gitmiş , zaman durmuş , sadece Deniz vardı , sadece ben vardım. Biraz önce aldığım kararı düşündüm ve zorda olsa aklımı görevinin başına getirdim .
Planımı yürürlüğe koydum . Yüzüme soğuk bir ifade yerleştirdim , ondan güçlüklede olsa gözlerimi ayırdım ve mutfağa yöneldim . Bir şey yapmam , kendimi oyalamam gerekiyordu . Yoksa kendimi tutamayacak gidip dudaklarına yapışacaktım ve planım daha başlamadan bitecekti . Birden ekmek aklıma geldi , makineden çıkardım ve dilimlemeye başladım . Bahar esintisini andıran sesi ile kahvaltı hazır dedi ve beyin devrelerimin hepsi yandı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MASUMİYET ( TAMAMLANDI )
RomanceDUYGUSAL KATAGORISINDE 1.SIRA ( 18.11.2019 ) DENİZ KATAGORİSİNDE 1.SIRA ( 21.01.2020-28.01.2020 ) DUYGUSAL KATAGORİSİNDE 1.SIRA ( 27.0.2020 ) RÜZGAR KATAGORİSİNDE 2.SIRA ( 11.07.2023 ) RÜZGAR KATAGOTİSİNDE 1.SIRA ( 16.09.2023 ) Kader , kendi hayatın...