5.Bölüm - Karar

6.9K 385 13
                                    


Merhaba ,

İşte yeni bir bölüm daha .... Lütfen votelerinizi ve yorumlarınızı eksik etmeyiniz ...

Sevgiyle ....

**********************************************************************************

RÜZGAR ' dan ;

En ufak çizgisine kadar ezberlediğim tavana boş boş bakarken düşünüyordum. Tam sekiz aydır buradaydım. Adeta kapana kısılmış gibiydim , haksız yere burada olmak kanıma dokunuyordu. Ben burada çürürken babamın katili dışarıda elini kolunu sallaya sallaya geziyordu.

İki kere mahkemeye çıkmıştım ve yarın tekrar mahkemem vardı. Aydın Abi çok uğraşıyordu ama her şey benim katil olduğumu gösteriyordu. Basın çoktan beni babamın katili ilan etmişti. Adımın söylenmesiyle kendime geldim

" Rüzgar Arhan avukatınız geldi , görüşme odasına " içimde artık tükenmek üzere olan umut kırıntılarıyla yerimden kalkıp gardiyanla birlikte görüşme odasına gittim. Aydın abi her zamankinden daha sıkıntılı idi

" nasılsın Rüzgar"

" nasıl olayım abi berbat , ne oldu varmı bi gelişme "

" maalesef o kadar adam tuttum araştırdım ama sonuç yok her kim yaptıysa tek bir açık vermemiş "

" şimdi ne olacak yarın mahkeme var karar çıkar mı sence " yüzüme bakamayarak cevap verdi

" Rüzgar her şeye hazır ol abicim büyük ihtimal karar çıkar , biliyorsun dava çok fazla basında yer alınca hızlandırdılar , normalde bu kadar kısa zamanda bitmez "

" sekiz ay Aydın abi , sekiz koca aydır buradayım ve aklımı kaçırmak üzereyim ve sen bana kısa zaman diyorsun "

"Rüzgar elimizden geleni yaptık üzgünüm "

" bende üzgünüm " diyerek koğuşa döndüm . Yatağıma yatıp son sekiz aydır olanları düşünmeye başladım. Başak babamın ölümünün haftasına şirketin başına geçmişti ve sağ kolu olarak ta Toprak ' ı yanına almıştı. Şöyle bir bakarsak Başak da Toprak da istedikleri yerdeler. Yağmur ise moda evinde çalışmaya devam ediyor . Ben ise hisselerime ait tüm yetkiyi Hakan ' a verdim. Hakan ise buraya girdiğim andan beri bana yardım etmek için çırpınıp duruyor. Birde Başak ısrarla Hakan ' ın hisselerini almak istiyormuş , ben de Hakan ' a asla satmamasını söyledim.

Genel olarak tabloya bakınca babamın bir sürü düşmanı var. onu öldürebilecek kadar çok nefret edenler var ama işin içinde silahın bulunduğu kasanın şifresini sadece bizim bilmemiz de var. Buna göre Başak ve Toprak kalıyor geriye.

Başak , babamla para ve güç için evlendi, ama evlendikten sonra şirkette daha yüksek bir konum beklerken Babam onu işten alıp evinin hanımı yaptı. Bu , hırslı bir kadın olan Başak için kabul edilemezdi ve hayalleri için önündeki tek engel babamdı. Zira babam eceliyle ölseydi mirasçısı olarak şirket dördümüze kalacaktı ve Yağmur hissesini bana devir edecekti ki bu konudaki düşüncesini her zaman belli etmiştir , ben varken Toprak ' ın onun yanında durması da mümkün değildi zaten , yani yönetimin başına ben geçecektim. O zaman önce babam sonrada ben yolundan çekilmeliydik. Evet gayet mantıklıydı ama bunu nasıl yaptığı ile ilgili hiçbir kanıt yoktu ...

Toprak ... hep geri planda kalan , babam ne derse yapan bir karaktere sahipti , ama babamdan da nefret ettiğini bilirdim çünkü annemin gidişinden hep onu sorumlu tuttu. Beni severdi ama içten içe bazen bana kızdığını hatta bazen kıskandığını da fark ederdim. Özellikle babam onun en çok istediği projeler sorumluluğu nu ona değil de bana verdiği ve babam öldükten sonra şirketin başına benim geçeceğini söylediği zaman gözlerinde bana karşı nefreti görürdüm. Düşünülürse istediklerine engel bendim ve tek taşla iki kuş ama yine aynı soru nasıl ......

MASUMİYET ( TAMAMLANDI )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin