37.Bölüm : Benim Kızım ....

5.5K 324 14
                                    


Merhaba yeni bölüm ile karşınızdayım ....

Keyifli okumalar ...

****************************************************************************

Deniz ' den :

" iyi ki doğdun Derin , iyi ki doğdun Derin , mutlu yıllar sana " bugün meleğim beş yaşına basmıştı . Bahçemizde kreşten arkadaşlarının ve ailelerinin olduğu bir parti hazırladık . Derin mumları üflerken , beş senenin nasılda hızlıca geçtiğini düşündüm . Derin doğduktan sonra Rüzgar ' ın suçsuzluğu ispatlanmış ve beraat etmişti . Ben gördüğüm rüyanın etkisi ile oturduğum evden şimdiki evime taşındım . Uzun bir süre huzursuzca Rüzgar ' ın çıkıp gelmesini bekledim . Onu sürekli basından takip ettim . Rüzgar tahliye edildikten sonra holdingin başına geçmişti ve başarıdan başarıya koşuyordu . Çizdiği projelerle bütün ödülleri topluyordu . Son beş senede Arhan Holding dünyadaki diğer inşaat firmaları ile yarışır hale gelmişti .

Bu kadar çok çalışmasına rağmen , gece hayatından da geri kalmıyordu . Hemen hemen her gece başka bir kızla fotoğrafları çıkıyordu basında , bunun yanında da Gözde adında oldukça güzel daimi bir sevgilisi de vardı . Her gece farklı bir kızla görülmesine rağmen Gözde ile ilişkisi de devam ediyordu . Onun magazinde resimlerini gördükçe kalbime bıçaklar saplanıyordu . Bazen yanına gidip içimdekilerini haykırmak , bağırmak çağırmak istiyordum . Ama bana mavi mavi bakan Derin ' imi görünce vazgeçiyordum . Gene de beni bu kadar çabuk unutması , hiç aramaması canımı çok yakıyordu .

" Anne gel mumları birlikte püfleyelim " Derin ' in bana seslenmesiyle daldığım düşüncelerden kendime geldim , gülümseyerek yanına gittim

" Meleğim ona püflemek denmez üflemek denir " dediğimde herkes gülmeye başladı , bana gülümseyerek

" tamam işte bende onu diyom gel de püfleyelim " dediğinde bende ona katıldım

" tamam canım püfleyelim "

" bana bakın resminizi çekiyorum " diyen Efe ' ye doğru bakıp poz verdik . Mumları tam söndüreceğimiz sırada Pelin bizi durdurdu

" Mavişim , dilek tuttun mu ? önce dilek tut sonra püfle " Derin sevinçle el çırptı ,

" duttum " deyip mumları üfledi . Derin le ayı kreşte olan Doruk yanımıza gelip

" ne diledin " diye sorunca Derin gökyüzüne bakarak

" babamın bir an önce gelmesini diledim " dediğinde bahar sıcağında üşüdüğümü hissettim . Derin bana babası sorduğunda uzakta çalıştığını ama bir gün mutlaka geleceğini söylemiştim . Kafamı kaldırdığımda Efe ' nin yakıcı bakışlarını gördüm , sanki ben sana demiştim der gibi bakıyordu . Efe bıkıp usanmadan sürekli evlenmemiz gerektiğini söyleyip duruyordu .Ama bilmiyordu ki ben hala Rüzgar ' a aşıktım .

Oluşan soğuk havayı dağıtmak için Pelin , Derin ' i kucağına aldı ve bağırarak

" hadi bakalım sıra hediyelerde , ama önce benim hediyem " diyerek başıyla kapıyı işaret etti ve bütün çocuklar çığlık atarak

" yaşasın palyaçolar " diyerek kapıdan gelen palyaçoların yanına koşuşturdular .

Eğlenceli ve yorucu geçen günün ardından tüm misafirler gitmişti . Biz yorgunluktan bitmiştik ama Derin hala ordan oraya zıplayıp duruyordu . Çoğu zaman enerjisine hayran kalıyordum . Derin cıvıl cıvıl , konuşkan , yaşıtlarına göre oldukça zeki ve güzel bir çocuktu . Büyüdükçe Rüzgar ' a benzemesi beni bazen dehşete düşürse de , çoğu zaman mutlu ediyordu .

MASUMİYET ( TAMAMLANDI )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin