Don't kiss

3.2K 389 22
                                    

သူ႔ အတြက္​ မနက္​ျဖန္​ဟာ အခ်စ္​နဲ႔ စတင္​နိုးထမယ္​ဆိုရင္​ ...

ကြၽန္​​ေတာ္​ဟာ အခ်စ္​ဆိုတဲ့ စိတၲဇ နာမ္​​ေလးမွာ ကပ္​ပါး​ေလး ခို ​ေနတဲ့ ..

အနမ္​း တစ္​ပြင္​့ ျဖစ္​မွာ​ေပါ့​ေလ...

~~~ ®®®®®®®~~~~

လင္​း ​ေနတဲ့ Ph screen မ်က္​နွာကို ပိတ္​ခ်လိုက္​ရင္​း ကြၽန္​​ေတာ္​ သက္​ျပင္​းတစ္​ခ်က္​ရႈိက္​လိုက္​​ေတာ့.. ​ေဘးနားမွာ အိပ္​​ေနတဲ့ Hun က တလူးလူးလြင္​့လြင္​့နိုးလာရင္​း ..

" Ph တစ္​လံုးနဲ႔ အၿမဲအလုပ္​ရႈပ္​​ေနတာပဲ Mr.Xiao luhan .."

ကြၽန္​​ေတာ္​့နႈတ္​ခမ္​း​ေပၚ အနမ္​းတစ္​ပြင္​့ ​ေႁခြခ်ရင္​း တပ်စ္​​ေတာက​္​​ေတာက္​ ​ေျပာ​ေနတဲ့ Hun မ်က္​နွာ​ေလးကို ကြၽန္​​ေတာ္​ အ​ေၾကာင္​းမဲ့ ​ေငး​ေနမိတယ္​...

" အင္​ း ဘာ​ေတြ ​ေတြး​ေနတာလဲ ​ေျပာပါဦး "

ကြၽန္​​ေတာ္​့ ခႏၶာကိုယ္​ကို သိုင္​းက်ံဳ းဖက္​လိုက္​တဲ့ သူ႔ရင္​ခြင္​ဟာ ​ေႏြး​ေထြးလိုက္​တာ..

မ​ေျပာင္​းလဲတဲ့ သူ႔ရဲ႕ ​ေယာက်္​ားပီသတဲ့ ကိုယ္​သင္​းရနံ႔​ေလးက Xiao luhan ကို မပစ္​ရက္​​ေအာင္​ ဆြဲ​ေဆာင္​​ေနတယ္​...

ျဖဴ ဥ ​ေနတဲ့ သူ႔ ရင္​ခြင္​က်ယ္​ႀကီး ထဲ Six pack ​ေတြကို ကြၽန္​​ေတာ္​လက္​နဲ႔ ဖြဖြ​ေလး ထိရင္​း ရယ္​​ေတာ့ ..

" ကြၽန္​​ေတာ္​မ်ိဳ းခႏၶာကိုယ္​ ကို ကစားစရာ မွတ္​​ေနပါသလား သခင္​​ေလး xiao ​ေရ.."

သူ ​ေျပာမွ ကြၽန္​​ေတာ္​ မ်က္​စိတစ္​ဖက္​ မွိတ္​ျပကာ .. အကဲပိုလုပ္​ျပလိုက္​ရင္​း.. သူ႔ ဗိုက္​ကို ကိုက္​ထည္​့လိုက္​တယ္​...

" အားး.. အ...​ေရွာင္​သခင္​​ေလး..Lu.. mr.xiao luhan .. ကြၽန္​​ေတာ္​ မ်ိဳးက စားစရာမ​ဟုတ္​ဘူး​ေလဗ်ာ .."

" စားလို႔ မရဘူးလား .."

ကြၽန္​​ေတာ္​ အူလည္​လည္​လုပ္​ရင္​း ​ေမး​ေတာ့ ကိုယ္​​ေတာ္​​ေခ်ာက နတ္​ဆိုး အၿပံဳ းႀကီး ၿပံဳ းျပရင္​း ..

" Love Is Fake " [ Completed ]Where stories live. Discover now