" Like a Ending ? "

2.6K 370 151
                                    

" Hun . . Hun ေရာ ? "

တိုးညင္းလွတဲ့ ကြၽန္ေတာ့္ အေမးသံေၾကာင့္ ေခါင္းငိုက္စိုက္ခ်ရင္း ငိုက္ေနတဲ့ Xing . .ေခါင္းေထာင္လာတယ္. .

" ဘယ္သူ? "

" Hun .."

သူ႔နာမည္ေလးကို ကြၽန္ေတာ္က အျမတ္တနိုးထား အဖ်ားဆြတ္ေခၚလိုက္ေပမဲ့. . Xing မ်က္နွာမွာေတာ့ စိတ္နာမႈ အရိပ္အေယာင္ေတြ . .

" အဲ့ေကာင္ကို ေမ့ပစ္လိုက္ေတာ့ . . Luhan "

ဘုရားေရ ?

ကြၽန္ေတာ္ ခ်စ္ရတဲ့ သူ႔ကို ဘယ္လိုမ်ား သံုးနႈန္းလိုက္ပါလိမ့္ . . .

" ကိုယ့္ခ်စ္သူက ေသလုနီးပါး ျဖစ္ေနတာေတာင္ ေအးေအးေဆးေဆး ေနနိုင္လြန္းတဲ့ အေကာင္ ! သူ အရင္ေသသင့္တယ္! "

ဟင့္အင္း . . .

Hun ကို အဲ့လိုၿကီး မေျပာလိုက္ပါနဲ႔ . . .

" အၾကင္နာပိုျပမေနနဲ႔ . . Luhan . . မင္းကို သူက တကယ္မခ်စ္ဘူး . . အလကားေကာင္ "

နင့္နဲလွတဲ့ Xing ရဲ႕ မွတ္ခ်က္ေတြက ကြၽန္ေတာ့္ရင္ထဲစူးခနဲ၀င္သြားျပန္တယ္~

ကြၽန္ေတာ္ . . ဒီထက္ပိုၿပီး အားအင္သာ ရွိခဲ့ရင္ Lu သိပ္ခ်စ္တဲ့ Hun ကို အာ့လို မေျပာပါနဲ႔လို႔ ေအာ္ဟစ္မိမွာ~

ဟုတ္သည္ေလ~

Hun . . ကြၽန္ေတာ့္ကို သိပ္ခ်စ္တာ ကြၽန္ေတာ္ အသိဆံုး~

" Hun ကို တစ္ေယာက္တည္း ပစ္မထားပါနဲ႔ . . သူ လည္း ပင္ပန္းေနမွာ ~ "

" ကြၽတ္ ~ မင္း မသိဘူးလား . . Xiao luhan . . မင္းက သူ႔ကို ပိုပို ခ်စ္ျပ အကဲပိုျပေလေလ . . ငါတို႔က သူ႔ကို ပိုပို မုန္းတီးမိေလေလပဲ~ "

မျဖစ္ရပါဘူး ~

ဘာလို႔ Hun ဘက္ကို မေတြးေပးၾကေလသလဲ huh? ~

သူ႔ကို အသိမေပးပဲ ဇြတ္တ႐ြတ္ထြက္လာခဲ့တာနဲ႔ တင္ ကိုယ့္ကိုကိုယ္ အျပစ္တင္မ၀ျဖစ္ၿပီး . . မုန္းလွၿပီ~

" ဘာမွမေတြးနဲ႔ အနားယူလိုက္ အိပ္ေတာ့ . . "

Xing က ကြၽန္ေတာ့္ကို ေလေျပေလးနဲ႔ ေျပာၿပီး ေစာင္ကို ရင္ဘတ္ထိ ဆြဲၿခံဳ ေပးတယ္. . .

" Love Is Fake " [ Completed ]Where stories live. Discover now