" Take care.. "

3K 365 48
                                    

" ေျဖရွင္းခ်က္ေပး.. "

နႈတ္ခမ္းလႊာ နွစ္ခုကို တင္းတင္းေစ့ထားတဲ့ Hun က တိတ္ဆိတ္မႈကို အလိုမက်သလို မ်က္ေမွာင္ၾကဳပ္ရင္း ေမးတယ္ ...

ကြၽန္ေတာ္ ကေတာ့ သက္ျပင္းတစ္ခ်က္ရႈိက္လိုက္ရင္း ..ဟန္ျမစ္ ကို ပဲ ေငးေနမိတယ္ေလ ..

* ဘာကို ေျဖရွင္းရမွာလဲ .. *

" မခ်စ္လို႔ မခ်စ္ဘူး ေျပာတာ ေျဖရွင္းခ်က္လိုအပ္သလား .. hun.."

ကြၽန္ေတာ့္ စကားေၾကာင့္ သူ႔ဆီက စူးရဲရဲ အၾကည့္ေတြ ေရာက္လာတယ္..

ဟန္ျမစ္ကို ေက်ာ္ျဖတ္လာတဲ့ ေလႏုေအးေအးကေလးဟာ .. ကြၽန္ေတာ္ နဲ႔ Hun ၾကား မစာမနာ ျဖတ္တိုက္သြားေလရဲ႕...

" လိုအပ္တာေပါ့.. Xiao luhan.."

သူ႔နႈတ္ခမ္းပါးေလး ေျမာက္တက္သြားတာက အစ .. ကဗ်ာဆန္လိုက္တာ ..ေနာ္..

ကြၽန္ေတာ္ တဟက္ဟက္ရယ္ခ်လိုက္ရင္း .. ဟန္ျမစ္ကို ျပန္ေငးလိုက္တယ္..

" ျမစ္ကမ္းေဘး မွာ ထိုင္ရင္း Soju ေသာက္ရတာမွ တကယ့္ romantic ဆန္တယ္ တဲ့ .. သိလား "

သိသိသာသာႀကီး လႊဲလိုက္တဲ့ ကြၽန္ေတာ့္ စကားေၾကာင့္ Hun မ်က္ခံုးေလး ပင့္သြားတယ္..

" အင္း .. ဟုတ္မွာပါ . .Hun ကေတာ့ Wine ေသာက္ရတာ ပိုႀကိဳက္တယ္.."

" Hyung . . မနက္ျဖန္ China ျပန္မယ္ .."

ျဖတ္ေျပာလိုက္တဲ့ ကြၽန္ေတာ့္ စကားေၾကာင့္ Hunက ကြၽန္ေတာ့္ မ်က္၀န္း ကို အၾကာႀကီး စိုက္ၾကည့္တယ္...

*လႈိက္ခုန္ေနဆဲ ရင္အစံုဟာ တုန္ရီၿပိဳ ကြဲစြာျဖင့္ ..*

သူ နႈတ္ခမ္းက ခပ္မဲ့မဲ့ အၿပံဳ း တစ္ခုဟာ တလက္လက္လင္းသြားတယ္ ...

" ထြက္ေျပးျပန္ၿပီ .. Xiao luhan.."

" အင္းေနာ္ .. အဲ့လိုပဲ ျဖစ္သြားျပန္တယ္.."

ကြၽန္ေတာ္ ခပ္တိုးတိုးေျပာရင္း ခႏၶာကိုယ္ကုိ သဲေသာင္ေပၚလဲွခ်လိုက္တယ္...

" သတိၲနည္းတယ္ ..Xiao luhan.."

Hun ဆီက စကားအဆံုးမွာ.. ကြၽန္ေတာ့္မြန္းၾကပ္မႈေတြဟာ ဒီဂရီ ဆံုးထိ ျမင့္တက္ေနေပါ့..

" Love Is Fake " [ Completed ]Where stories live. Discover now