" We broke up "

3.2K 382 58
                                    

မနက္​ခင္​း တစ္​ခု ထပ္​တိုးလာလို႔ မင္​း မ်က္​လႊာ ႏုႏု​ေလး ​ေမွးစင္​းၿပီး အခ်ိန္​​ေပး နိုးထလာရတဲ့အခါ ..

မင္​း ရဲ႕ ​ေဘးမွာ .. Hyung ဆိုတဲ့ အ​ေငြ႕အသက္​​ေလး မ​ေတာ္​မဆ က်​ေပ်ာက္​ခဲ့ရင္​​..

လိုက္​လို႔ မရွာပါနဲ႔...​ေနာ္​ .. Hun..

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

" အင္​့ .. နည္​းနည္​း​ေတာ့ လႊတ္​ပါဦး .."

ကြၽန္​​ေတာ္​့ ခါးကို ​ေနာက္​က​ေန ဇြတ္​ဖက္​ထားတဲ့ hun လက္​ကို ခပ္​ဖြဖြ ပြတ္​ရင္​း လႊတ္​​ေပးဖို႔ ​ေျပာ​ေတာ့ ..

ကိုယ္​​ေတာ္​​ေခ်ာက ပိုလို႔ ​ေတာင္​ ခပ္​တင္​းတင္​း ဖက္​ရင္​း ..

" ခန​ေလး ပါဆို ..5 min .. 5min .."

ကြၽန္​​ေတာ္​့ ပခံုး​ေလးကို ဖိနမ္​းရင္​း ခပ္​တိုးတိုးဆိုလာတာ​ေၾကာင္​့ ကြၽန္​​ေတာ္​ သူဖက္​ရတာ အဆင္​​ေျပ​ေအာင္​ ခန ၿငိမ္​​ေပးလိုက္​တယ္​...

" Hun.. ဟင္​းအိုးတူး​ေတာ့မယ္​ သိလား ..​ေတာ္​ၿပီ လႊတ္​​ေတာ့ .."

ကြၽန္​​ေတာ္​ သူ႔လက္​ထဲက ဇြတ္​ရုန္​းရင္​း ထြက္​မယ္​လုပ္​လိုက္​​ေတာ့ သူက ဆတ္​ခနဲ ဟင္​းအိုးမီးခလုတ္​ကို ပိတ္​ခ်ရင္​း ..

" Omma ya~~ "

ကြၽန္​​ေတာ္​့ ခႏၶာကုိယ္​ကို ​ေဆြ႕ခနဲ ​ဆြဲ​ေပြ႕လိုက္​တာမ်ား .. တကယ္​့ကို အရုပ္​​ေလး အတိုင္​း ..

" Hun... လႊတ္​ဆို ...Hun !! "

ရုန္​းရင္​း ကန္​ရင္​း ကြၽန္​​ေတာ္​့ ​ေျခ​ေထာက္​မွာ စြပ္​ထားတဲ့ အိမ္​​ေနရင္​း ​ေျခစြပ္​ဖိနပ္​​ေလးလည္​း ဟိုတစ္​ဖက္​ သည္​တစ္​ဖက္​လြင္​့လို႔ ..

ကြၽန္​​ေတာ္​ မရပ္​မနား ထုရိုက္​​ေနတဲ့ သူ႔ရင္​ခြင္​က်ယ္​ႀကီးဆီက ရင္​ခုန္​သံ​ေတြ တဒိန္​းဒိန္​း ခုန္​လႈပ္​​ေန​ေတာ့ ကြၽန္​​ေတာ္​ ရိုက္​​ေနတဲ့ လက္​​ေတြ ကို ရုတ္​လိုက္​မိတယ္​..

* ခုန္​လႈပ္​​ေနတဲ့ နွလံုးသား​ေလး ကြၽန္​​ေတာ္​့ကို ၿငိဴျငင္​သြားမွာ စိုးရိမ္​တယ္​​ေလ *

" Love Is Fake " [ Completed ]Where stories live. Discover now