" HH HC "

3K 373 56
                                    

" Hun ah... jelba ! "

အသံတိုးတိုးေလးၾကားတာမို႔ ကြၽန္ေတာ္ လွဲေနရင္းနဲ႔ ထထိုင္မိလိုက္တယ္ ..

Lu ေလ.. ကြၽန္ေတာ့္ ကုတင္ေဘးမွာ ေခါင္းေလးေစာင္းၿပီး အိပ္ေပ်ာ္ေနရင္း ေယာင္ေနတာ...

" Hunna.. ထြက္မသြားပါနဲ႔.. jelba !! "

ခပ္ႀကံဳ႕ႀကံဳ႕ေလး ျဖစ္ေနတဲ့ သူ႔မ်က္ခံုးေလး နွစ္ခုၾကားကို ကြၽန္ေတာ္ ခပ္ဖြဖြေလး ငံု႔နမ္းလိုက္ရင္း ..

"ထြက္မသြားဖို႔က ခင္ဗ်ားေလး ကို ေျပာရမွာပါ ..Xiao luhan ရယ္.."

" Hun ah.."

ေဟာ.. ေဟာ .. ရႈိက္ငိုသံေလးက ထြက္လာျပန္ပါၿပီ..

အိမ္မက္ထဲမွာေတာင္ အဲ့ေလာက္အစြဲႀကီး ထြက္မသြားဖို႔ ေတာင္းဆိုတဲ့လူက .. သူကိုယ္တိုင္ ထြက္သြားဖို႔ ႄကံ႐ြယ္ တယ္တဲ့လား ..

ဟုတ္မွလည္း လုပ္ပါ ....Xiao luhan ရယ္..

" Hunnie.... ဟင့္ "

ကြၽန္ေတာ့္နာမည္ေလးကို တယုတယေခၚရင္း မ်က္ရည္ျဖဴ ႏုႏုေလးေတြက အဓိပၸာယ္မရွိ က်ဆင္းလာျပန္ပါၿပီ..

ဒီေကာင္ေလးဟာေလ ...လူသတ္လက္နက္ေလးပါဆိုေန...

ဟူးးး ..

အျပစ္ေပးမိတဲ့ ကိုယ့္ကိုကိုယ္ပဲ စိတ္ဆိုးရမလား မသိေတာ့ ..

ဲီဒီေကာင္ေလးဟာေလ အထိခိုက္ကို လြယ္လြန္းပါတယ္..

ကြၽန္ေတာ္ .. အိပ္ေပ်ာ္ေနတဲ့ သူ႔လက္ေလးကို ကိုင္မိျပန္ေတာ့ လက္ကေလးဟာ ထံုးစံအတိုင္း ေအးစက္ေနျပန္ပါၿပီ..

အဖ်ားမ်ား မေပ်ာက္ေသးေလသလား ..

စိုးရိမ္စိတ္နဲ႔ သူ႔နဖူးေလး စမ္းမိျပန္ေတာ့.. ကိုယ္ကလည္း ခပ္ေႏြးေႏြးရယ္ ...

ေသြးစို႔ ေနတဲ့ သူ႔နႈတ္ခမ္းပါးေလးကို စိတ္မေကာင္းစြာ ခပ္ဖြဖြေလး လက္မေလးနဲ႔ ပြတ္သတ္လိုက္ရင္း..

" ဘာေတြျဖစ္ရျပန္တာလဲ .. Xiao luhan ရယ္ .. "

ဒီတစ္ခါေတာ့ အျပစ္ေပးမိတဲ့ ကိုယ့္ကိုကိုယ္ပဲ သတ္ပစ္လိုက္ခ်င္ေတာ့တယ္.. ခ်စ္သူ မ်က္နွာကို ေသခ်ာမသိပဲ .. အနိုင္က်င့္ရက္ျပန္ရတယ္ လို႔ !!

" Love Is Fake " [ Completed ]Where stories live. Discover now