" Pain for you ? "

2.6K 378 113
                                    

"ဒါနဲ႔ Seoul ကို ေရာက္တာ ပထမဆံုး အႀကိမ္ပဲလား ? "

သူ႔ အေမးကို သူ႔ေရွ႕မွာ Coffee ခြက္ထဲ သၾကားေတြ အမ်ားႀကီးထည့္ၿပီးေမႊေနတဲ့ နိုင္ငံျခားသားရုပ္နဲ႔ လူက ေခါင္းၿငိမ့္ျပရင္း

"အင္း Seoul က ဒီေလာက္လူရႈပ္မွန္း မသိခဲ့ဘူး "

သူက ေျပာလတ္စ စကားကို ခနရပ္လိုက္ၿပီး Coffee တစ္ခ်က္ငံု႔ေသာက္တယ္. . ၿပီးေတာ့ မႀကိဳက္သလို မ်က္နွာမဲ့လိုက္ရင္း သၾကားေတြ အမ်ားႀကီး ထပ္ထည့္ျပန္တယ္~

သူ စိတ္တိုင္းက် ေမႊၿပီးမွ Coffee ကို တစ္ခ်က္ ထပ္ငံုေသာက္လိုက္ရင္း ~

" ၿပီးေတာ့ Oh Sehun ကိုလည္း ဒီေလာက္ေက်ာ္ၾကားမွန္း မသိခဲ့တာေတာ့ အမွန္ပဲ~ "

" ဟက္ . . ထားပါ ~ ဒါနဲ႔ ကြၽန္ေတာ္ ေမးစရာတစ္ခုရွိတယ္ .. John "

" အင္း . . ေမး "

John က ကြၽန္ေတာ့္ စကားကို ေခါင္းဆတ္ျပၿပီး သူ႔ရဲ႕ သၾကားေတြအပံုလိုက္နဲ႔ ခ်ိဳပ်စ္ေနမဲ့ coffee ကို ငံု႔ေသာက္ျပန္တယ္~

က်စ္ ~ စိတ္ပ်က္စရာေကာင္းတဲ့လူ ~

" ခင္ဗ်ားက ဘာလို႔ ကြၽန္ေတာ့္ကို လာကယ္ရတာလဲ ~ တကယ္ဆို ကြၽန္ေတာ့္ကို ခင္ဗ်ားက ေသေလာက္ေအာင္ အျမင္ကပ္ေနတာေလ~ "

" ငါက ဆရာ၀န္ မို႔ "

John က ကြၽန္ေတာ့္ အေမးကို မထူးဆန္းသလို ခပ္တိတိ ျပန္ေျဖတယ္~

ကြၽန္ေတာ့္ ဘက္က အၾကာႀကီးၿငိမ္ေနေတာ့မွ . . သူ ငံု႔ေသာက္ေနတဲ့ Coffee ခြက္ကို ျဖည္းျဖည္းခ်င္း ျပန္ခ်လိုက္ရင္း ~

" မင္းတင္မဟုတ္ဘူး ငါ့ကို ဒုကၡေရာက္ေအာင္လုပ္တဲ့ လူဆိုလဲ ငါက ကယ္ရမွာပဲ ~ ငါ့တာ၀န္ေလ~ "

" အဲ့လို ငဲ့ညႇာမႈေတြ မ်ားတဲ့ ဘဝကို ကြၽန္ေတာ္ တကယ္ သေဘာမက်တာေတာ့ အမွန္ပဲ "

" အင္း ~ လူတိုင္းပဲ "

ကြၽန္ေတာ့္စကားကို John က ေထာက္ခံသလို ေခါင္းၿငိမ့္ျပရင္း သူ႔ရဲ႕ သၾကားပလပ်စ္နဲ႔coffee ကို ငံု႔ေသာက္ျပန္တယ္~

" Love Is Fake " [ Completed ]Where stories live. Discover now