Fake ..??

2.4K 292 29
                                    

" အ "

ဖ်တ္ခနဲ ဖိတိုက္ခံရလို႔ ပခံုးသားဟာ အနည္းငယ္ နာက်င္ၿပီး ပြန္းပဲ့သြားသလို ခံစားလိုက္ရတယ္..

" Ah.. Excuse me .. That's my fault .. Sorry .. "

ကြၽန္ေတာ္ မ်က္နွာမဲ့ၿပီး ပုခံုးကို နာက်င္တာ ေျပလိုေျပျငား ပြတ္ေခ်လိုက္ေတာ့ တစ္ဖက္က လူဟာ ခါးက်ိဳးမတက္ ခါးၫြတ္ၿပီး ေတာင္းပန္ရွာတယ္..

" It 's ok .. my fault too.."

တစ္ဖက္လူကို အလိုက္သင့္ၿပံဳ းျပရင္း လွည့္ထြက္လာေတာ့ ကြၽန္ေတာ္ မရင္းနွီးတဲ့ မိုးေပၚတိုက္ေတြဟာ.. အသင့္ ေစာင့္ႀကိဳ ေနၾကတယ္...

" French .. "

လက္နွစ္ဖက္ကို ဆန္႔ၿပီး အသက္ကို ၀ေအာင္ ရွဴ သြင္းလိုက္ေတာ့ ေအးစက္မႈဟာ အလံုးအရင္းပါလား ..

" ျပင္သစ္ရဲ႕ ေဆာင္းရာသီက အရမ္းဆိုးတာပဲ.. arshii .. ေအးတယ္.. "

ေႏြးလိုေႏြးျငား ခႏၶာကိုယ္ကို က်ံဳ႕ၿပီး အေႏြးထည္ကို ရင္ဘတ္ထိ ဆြဲစိမိလိုက္ေပမဲ့ ..

၀တ္ထားတဲ့ ဆြယ္တာပါးပါးေလးဟာ အေအးဒဏ္ကို အံတုဖို႔ ေ၀လာေ၀းပါေလေရာ..

နီးစပ္ရာ ခံုတစ္ခုံမွာ ေနရာယူ ၀င္ထိုင္လိုက္ရင္း ေလယာဥ္စီးတုန္းက ပိတ္ထားမိတဲ့ Ph ကို ဖြင့္လိုက္ေတာ့...

ေထာင္ေက်ာ္ေလာက္တဲ့ Message ေတြ Phone အ၀င္ call ေတြဟာ တဖ်တ္ဖ်တ္ ျပဳတ္က်လာျပန္တယ္...

*ခင္ဗ်ား အခုခ်က္ခ်င္း ျပန္လာခဲ့ ..*

* hunေတာင္းပန္ပါတယ္ေနာ္ .. hun ဆီက ထြက္မေျပးပါနဲ႔ေနာ္ Lu . *

* ထြက္ေျပးလို႔ လႊတ္မယ္ထင္လား Xiao lu*

*ခင္ဗ်ားကို ကြၽန္ေတာ္လိုက္ရွာမွာ .. ကမၻာ့ အဆံုးထိ ေျမလွန္ရွာမွာ ..*

*ဘယ္မွာလဲ ..Lu ရယ္ .. Hun ဘာအမွားလုပ္မိလို႔လဲဟင္ *

* ခ်စ္တယ္.. ခ်စ္တယ္.. *

*ခင္ဗ်ားႀကီးရယ္ .. တကယ္ထြက္မသြားဘူးမလားဟင္ *

* ျပန္လာေနာ္ .. hun ေစာင့္ေနမယ္ *

* Xiao luhan ခင္ဗ်ားက လူလိမ္ ..လူလိမ္ႀကီးးးးး "

message တစ္ေစာင္တိုင္းဟာ .. က်န္ရစ္ခဲ့တဲ့ ကြၽန္ေတာ့္ ခ်စ္ရသူ ရဲ႕ စိတ္အေျခအေနကို ဖြင့္ဟေနေလရဲ႕ေလ..

" Love Is Fake " [ Completed ]Where stories live. Discover now