Huh? Did you??

2.4K 367 90
                                    

" Luhan .. နိုးလာၿပီလား .. "

ကြၽန္ေတာ့္ မ်က္လံုးအစံုဖြင့္ဖြင့္လိုက္ခ်င္း .. Yixing Hyung ရဲ႕ ၿပံဳ း ေနတဲ့ မ်က္နွာေလးကို ေတြ႕လိုက္ရတယ္..

Hyung ၾကည့္ရတာ ခါတိုင္းနဲ႔ မတူ ပိုအူျမဴ းေနသလို . . .

" မင္း ဆီကို ဧည့္သည္ တစ္ေယာက္လာတယ္ . . ဘယ္သူလဲ .. မင္း သိလား .. "

ဧည့္သည္???

Hun မ်ားလား ..

ကြၽန္ေတာ္ Yixing Hyung ကို ၾကည့္ရင္း အသာအယာေခါင္းရမ္းျပလိုက္တယ္..

" မသိဘူး " ဆိုတဲ့ သေဘာနဲ႔ေပါ့ .. ။

ပါးစပ္ နဲ႔ နွာေခါင္းမွာ အုပ္ထားတဲ့ ေအာက္ဆီဂ်င္ ပိုက္ေတြက ကြၽန္ေတာ့္ကို စကားေျပာဖို႔ ခက္ခဲေစတယ္ေလ. . .

" သူ .. ခနေန ၀င္လာလိမ့္မယ္ .. အရမ္းေပ်ာ္မသြားနဲ႔ဦး .. သိလား . . "

* ေဒါက္ ~~~ ေဒါက္~~ *

တံခါးေခါက္သံၾကားေတာ့.. Yixing က သေဘာတက် ၿပံဳ းရယ္လိုက္ရင္း ..

" ေဟာ .. လာၿပီ ထင္တယ္.. Hyung အခန္းထဲက ေရွာင္ေပးမယ္ေနာ္ . . နွစ္ေယာက္တည္း ေတြ႕ၾက . . ဟုတ္ၿပီလား .. "

ေျပာရင္း ဆိုရင္း Xing က လွစ္ခနဲ တံခါးေပါက္ကေန ထြက္သြားေတာ့ .. Yixing အစား လူတစ္ေယာက္၀င္လာတယ္..

" မေတြ႕ရတာ ၾကာၿပီပဲ .. Xiao luhan shii.."

Hun ...

တကယ့္ကို Hun ပါပဲလား ..

မေတြ႕ရတဲ့ အခ်ိန္ေလးအတြင္းမွာ .. Hun ဟာ ပိုခန္႔ညားလာလိုက္တာ ..

" အင္း .. ဘာလိုလိုနဲ႔ . . သံုးပတ္ေတာင္ ျပည့္ေတာ့မွာပဲ .. တစ္လျပည့္ရင္ ခင္ဗ်ားေသမယ္ ၾကားတယ္.. "

ဟက္ခနဲ ရယ္ခ်လိုက္ရင္း စကားတစ္ခြန္းကို ဘာမွမျဖစ္သလို ေျပာေနတဲ့ Hun ..

" Hun ah . . Mi..ya.. nae .. "

ကြၽန္ေတာ့္ ရွိသမွ်အားကုန္ထုတ္ၿပီး စကားေျပာဖို႔ ႀကိဳးစားေတာ့ အသံက သူၾကားတယ္ ဆိုရံုေလာက္ပဲ .. တိုးတိုးေလး ထြက္လာတယ္ ..

" အင္း . . စကား ေျပာနိုင္ေနပံု ေထာက္ေတာ့ အေကာင္းႀကီးရွိပါေသးတယ္.. ဟက္ .. "

" Love Is Fake " [ Completed ]Where stories live. Discover now