"Hunnie.."

10.2K 669 52
                                    

* Hun ​ေရ ..

အခ်စ္​ကို ကိုးကြယ္​ၾကရ​ေအာင္​ .. *

​ေဖာက္​ခနဲ ကြၽန္​​ေတာ္​့ ဆီ ​ေျပးလာတဲ့ . . ၾကက္​ဥ နွစ္​​ေတြ....

ကြၽန္​​ေတာ္​ တစ္​ကိုယ္​လံုးလည္​း ညိီွ႔စို႔ လွပါၿပီ..

" Xiao luhan..က Gay ႀကီးပဲ ..ဟားးဟားးး"

ကြၽန္​​ေတာ္​ နႈတ္​ခမ္​းကို ခပ္​တင္​းတင္​း​ေစ့ပစ္​လိုက္​ရင္​း .. မ်က္​နွာခ်င္​းဆိုင္​ အကြာ အ​ေ၀း​ေလာက္​မွာ ရပ္​​ေနတဲ့ Hun ဘက္​ကို လွမ္​းၾကည္​့မိတယ္​ ...

Hun တစ္​ကိုယ္​လံုးလည္​း ဂ်ံဳ မႈန္​႔​ေတြ နဲ႔ ပြစာက်ဲလို႔ပါလား..

"ဖတ္​ .... "

ကြၽန္​​ေတာ္​့ ​ေခါင္​းကို တည္​့တည္​့မွန္​သြားတဲ့ ၾကက္​ဥ က ကြဲၿပီး မ်က္​နွာ ​ေပၚကို ၾကက္​ဥ အနွစ္​​ေတြ က်လာတယ္​..

ကြၽန္​​ေတာ္​့ ကို ​ေငးၾကည္​့​ေနတဲ့ Hun က စိုးရိမ္​သြားဟန္​နဲ႔ ကြၽန္​​ေတာ္​့ဆီ ​ေျပးလာဖို႔ ျပင္​တယ္​..

"ဟင္​့အင္​း ..Hun.. မလာပါနဲ႔ .."

ကြၽန္​​ေတာ္​ ​ေခါင္​းကို ခါယမ္​းရင္​း တိုးတိုး​ေလး ​ေရ႐ြတ္​​ေတာ့ .. hun ​့​ေျခလွမ္​း​ေတြ ရပ္​တန္​႔ကုန္​တယ္​...

​ကြၽန္​​ေတာ္​ မ်က္​လံုးနွစ္​ဖက္​ကို မွိတ္​ပစ္​လိုက္​​ေတာ့ ရင္​ထဲက စူး​ေအာင္​့မႈက တစ္​ဖန္​ကိုင္​လႈပ္​ခံလိုက္​ရသလိုပါပဲလား ...

ညီွနံ႔​ေတြက တစ္​ျဖည္​းျဖည္​း အသက္​ရွဴ ရခက္​​ေလာက္​တဲ့ ထိ မူး​ေနာက္​လာသလိုပဲ ...

ကြၽန္​​ေတာ္​ နႈတ္​ခမ္​းကို ခပ္​ဖြဖြ​ေလး ဖိကိုက္​လိုက္​တယ္​...

*ခ်စ္​မိတာ .. အဲ့​ေလာက္​​ေတာင္​ ဆိုးလား ...ဟင္​*

"Gay ​ေတြ .. ထြက္​သြားးးး ထြက္​သြားးး!!! "

တဖတ္​ဖတ္​မရပ္​မစဲနိုင္​ လာစင္​တဲ့ ၾကက္​ဥ အနွစ္​​ေတြက ကြၽန္​​ေတာ္​့ ခံနိုင္​ရည္​စြမ္​းကို တတိတိ တိုက္​စား​ေနတယ္​...

ခႏၶာကိုယ္​ တစ္​ခု​လံုး ၫြတ္​က်ၿပီး ​ေပ်ာ့​ေခြမသြား​ေအာင္​ နႈတ္​ခမ္​းကို ဖိကိုက္​ရင္​း အားတင္​းရတာ.. ပင္​ပန္​းလွၿပီ..

" Love Is Fake " [ Completed ]Where stories live. Discover now