R.E.G.R.E.T

2.6K 399 73
                                    

" Lu .. Luhan? "

ဖ်တ္ခနဲ မည္းေမွာင္ေနတဲ့ အခန္းက ရုတ္တရက္လင္းလာတာမို႔ .. ကြၽန္ေတာ္ ေခါင္းငိုက္စိုက္ခ်ရင္းနဲ႔ ေမာ့ၾကည့္လိုက္တယ္..

ပိတ္ထားတဲ့ မီးခလုတ္ကို ဖြင့္လိုက္တာက Xiumin ရယ္ပါ ..

" Luhan အေမွာင္ထဲမွာ ဘာထိုင္လုပ္ေနတာလဲကြာ? "

Xiumin က ခပ္တိုးတိုးစကားဆိုရင္း ကြၽန္ေတာ့္ ေဘးလာ၀င္ထိုင္တယ္..

" Hun အသက္ရွင္ပါတယ္ဆိုေန .."

ရွိုက္သံၾကားက ထြက္လာတဲ့ ကြၽန္ေတာ္အသံက အံ့ၾသစရာေကာင္းေလာက္ေအာင္ တည္ျငိမ္ေနေလရဲ႕ ~

" Luhan ရာ~ "

Xiumin က ကြၽန္ေတာ့္ ပုခံုးကို ခပ္ဖြဖြပုတ္နွစ္သိမ့္တယ္ ..

" Hun ကို ေမ့လိုက္ေတာ့ကြာ ..ေနာ္ "

"မေမ့ဘူး !!! ေမ့စရာလား!! Hun အသက္ရွင္ေသးပါတယ္ ဆိုေန!! အားလံုး ဘယ္လိုျဖစ္ေနၾကတာလဲ !! "

" အင္းပါ . .အင္းပါ . . Hun အသက္ရွင္ေသးတာမို႔ မင္းက ဒီလို ငိုင္တိုင္တိုင္ႀကီး မေနနဲ႔ ေလ.. ေနာ္ ~ Hun သိရင္ ဘယ္စိတ္ေကာင္းပါ့မလဲ ~"

" Hun ျပန္လာမွာ ~ Hun ျပန္လာမွာမို႔ မနက္ျဖန္ဘာလို႔ Hun အတြက္ တစ္နွစ္ျပည့္လုပ္ရမွာလဲ !!! ? Hun က .. Hun က ေသသြားတာမွ မဟုတ္တာ!! "

" အင္းပါ .. Hyung သိပါတယ္ .. Hun မေသဘူး ဟုတ္ၿပီလား ~ စိတ္ကို ေလွ်ာ့ထား ~ Hun ျပန္လာမွာ မို႔ Hun ျပန္မလာခင္ Luhan တစ္ခုခုျဖစ္သြားလို႔ မရဘူးေလ~ အားတင္းထား ဟုတ္ၿပီလား ~ "

Xiumin အသားကုန္ေခ်ာ့လိုက္မွ . . Luhan နည္းနည္း ၿငိမ္က်သြားတယ္ ~

Luhan ရာ~

Hun ျပန္မလာတာ တစ္နွစ္တိတိျပည့္ၿပီေလ~

သူ .. အသက္ရွင္ဖို႔ ဆိုတာ ~

" French ကို ငါ ျပန္သြားမယ္ ! "

ရုတ္တရက္ Luhan က နႈတ္ခမ္းေလး လႈပ္ရံုေျပာေတာ့ Xiumin တို႔ တားရျပန္ၿပီ~

" ျပင္သစ္ ? ျပင္သစ္ ကို ဘာသြားလုပ္မွာလဲ ? Luhan ရာ~ "

" Love Is Fake " [ Completed ]Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora