thirty-five

800 106 25
                                    

bugün mingyu'yla karşılaştık. markette. birkaç saniye bana baktı ama sonra gözlerini kaçırıp gitti. tuhaftı.

sana bir şey söylemedi ya da yapmadı değil mi?

hayır.

bu güzel. anca göt gibi bakar. lanet göt.

uzun zamandır küfür etmiyordun.

aynen özlemişim.

ne yapıyorsun?

bir şeyler yedim, jisoo'yla konuştum ve sana mesaj atacaktım.

ben de yiyecek bir şeyler almaya gitmiştim ama iştahım kaçtı.

oraya gelip seni ben yedireceğim.

gelirsen beni yedirmek yerine daha farklı şeyler yapacaksın diye düşünüyorum.

seni daha sonra öpeceğim.

sakin olabilirim yani?

heyecanlanıyor musun? yani bu seni heyecanlandırıyorsa... siktir ben bile heyecanlandım. benden nefret edersin diye düşünmüştüm.

senden nefret etsem bunu önemser miydin?

seni üzdüğüm için kendimi bok gibi hissederdim. yani tabii ki önemserdim.

vay be, bana değer veriyorsun sen.

aynen öyle cüce.

cüce mi...

saçların kesilince daha da minik görünmeye başladın. seni benim cücem ilan ediyorum.

o zaman ben de seni bir şey ilan edeceğim.

bana hoshi demiyor muydun? beni yıldızın ilan edebilirsin. senin gökyüzünde sana ait olan tek yıldız. bu özel.

fazla özel. yani benim için. bu yüzden seni aptal ilan ediyorum.

hadi ama özel olabilirim.

olabilirsin. ama hala aptalsın.

tamam o zaman. sana benim için özel bir şeyler bulana kadar aptal olarak kalacağım.

cüce ve aptal. komik oldu.

inatçı pislik.

öyleyim cidden. üzgün olmam gerekiyor mu?

cüce.

aptal.

n// turta olayı bilinçli bir şeydi ama yıldız benzetmesi kendiliğinden çıktı... bazen parmaklarım devralıyor olayı demiştim, credit falan gerekiyor mu apple pie'ı yazan umaya?
ayrıca bir tutam creepy içeren bi' fice başladım dırırırım! éloge de la phobie okuyalım ve ilgimizi eksik etmeyelim olur muu

simpleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin