s» böyle söz dinlemen çok hoşuma gidiyor.
j» sadece gerekeni yapıyorum. engellememi söyledin ve engelledim. neden aksini yapayım ki?
s» genelde ibnelik olsun diye yaparlar.
j» buna gerek yok. yani ben böyle düşünüyorum. neyse, kimden öğrendin diye sormuştum.
s» sen hala orada mısın? boş ver. öğrendim işte. onlarla takılmayı kesmen senin için daha iyi olmuş.
j» seninle konuştuğum için onlara ihtiyaç duymuyorum. sanırım tüm meşguliyetlerimle beraber bu bana yetiyor.
s» o zaman benimle konuşmaya devam et.
j» ilk mesaj attığımda buna son vermem için bana küfür etmiştin.
s» sen olsan ne yapardın? inan o sakin halimdi. konuşmaya devam etseydin ilk uçakla oraya gelip seni çok kötü benzetecektim.
j» ciddi misin? bu kadar sinirini bozduğumu bilmiyordum.
s» neyse ki öyle bir şey yapmadım.
j» şimdi ne düşünüyorsun? yani benimle konuşmak hakkında?
s» komiksin ve bazen küçük bir çocukmuşsun hissi veriyorsun. umarım beni yine kandırmıyorsundur ve on dokuzsundur.
j» hayır hayır, on dokuz olduğuma emin olabilirsin.
s» şaka yapıyordum sakin ol. neyse, bir sıkıntı yok yani. parlak çocuk. evet bu sana yakıştı.
j» pek parlak sayılmam. derslerimin çok kötü olduklarını söylemiştim.
s» evet tam olarak bok gibi olduklarını söylemiştin. küfür ettiğinde çok farklı görünüyorsun.
j» beni görmüyorsun... her neyse. bazen istemeden oluyor. normalde küfür eden biri değilim. aslında, normalde konuşan biri bile değilim.
s» görmek o anlamda değil... neyse bunu anlatmak için uğraşmayacağım. sen de şu asosyal tiplerdensin herhalde.
j» galiba.
s» buna bir şey mi sebep oldu yoksa birden kendini kimseyle konuşmazken mi buldun?
j» bana bu kadar soru sorman tuhaf. sadece benim bir şeyler yazacağımı, senin de geçiştireceğini düşünüyordum.
s» öyle istiyorsan söylemelisin. seni geçiştire de bilirim.
j» ne istiyorsan onu yap. kapı çalıyor gitmeliyim.
s» geri döndüğünde yazarsın.