j» uyanık mısın? eğer hala uyuyorsan hemen uyan yoksa geç kalacaksın.
s» hakkımda bilmen gereken şeylerden biri, asla gideceğim yere geç kalmam. dakik biriyim.
j» cidden mi?
s» en azından umurumda olan şeylere karşı. neyse, uykusuzluktan öleceğim.
j» ben çikolata yiyorum.
s» oturup uyanmamı mı bekledin?
j» yoo, yatağımda kıvrılmış kitap okuyordum. sonra mutfağa çikolata almaya gittim ve saatin çoktan geçtiğini fark ettim. bilgin olsun diye söylüyorum, şu an da pek oturuyor sayılmam.
s» senin yerine o yatakta ben olsaydım mışıl mışıl uyurdum...
j» öyle yapmamı istiyorsan söylemen yeterli. hem uçakta uyuyabilirsin?
s» istemiyorum.
j» tamam? bu arada geleceğini kimseye söylemedim.
s» söylemeyeceğini biliyordum. zaten öğrenmiş olsalar kıçımın dibinden ayrılmazlardı.
j» seni seviyor olmalılar.
s» sen öyle san. onlara göre çok kullanışlıyımdır. aman zaten bir tarafıma takmıyorum. istedikleri kadar dolaşsınlar peşimde.
j» midem bulandı.
s» yavşakça konuşmadım ki...
j» hayır hayır, bu dördüncü paketti.
s» aptal, su içmiyor musun? git su iç.
j» uçağın ne zaman kalkacak?
s» ne o, uykun geldi bakıyorum.
j» şu an benimle boş boş konuştuğuna göre... uçağa bindin mi?
s» evet, iki dakika sonra kalkacak.
j» uçağa en son beş yaşımdayken binmiştim. çinde yaşayan teyzemleri ziyaret etmek için. tabii sonra annemle babam ayrıldılar ve akraba ziyaretleri de son buldu.
s» akraba ziyaretleri çok boktandır, kurtulduğuna sevindim.
j» böylesi daha rahat.
s» biliyorum. yalnız yaşıyorsun değil mi?
j» evet, annem çine ailesinin yanına döndü. babam da birkaç yıl sonra evlendi ama ben varken pek rahat edemiyorlardı. sonra başka bir ev satın aldılar.
s» bir zamanlar üç kişi yaşadığınız evde şimdi yalnızsın, gözüne çok boş görünüyor olmalı.
j» bir dönem öyleydi. hatta korkuyordum bile. ama alıştım ve daha iyi olduğunu fark ettim.
s» bu kısım senin de bana aynı soruyu sorduğun yer olmalıydı.
j» tek yaşadığını tahmin ediyorum.
s» yanlış cevap. büyükbabam ve büyükannem ile kalıyorum.
j» senin gibi bir toruna sahip olduklarını biliyorlar mı...
s» beni çok seviyorlar, neden kınadın ki şimdi hım? tanısan sen de seversin.
j» tanıyorum ya zaten...
s» aynı yaştayız, bir yetmişten uzunum, saçlarımı geçen yıl sarıya boyatmıştım şu an dibim geldi ama yine de seksiyim, çok güzel sevişirim, aynı zamanda güzel severim. gürültü sevmem ama her dakikam gürültü içinde, seninle konuştuğum zamanlar hariç. sonra, bilemiyorum yani gayet de iyi bir insanım tch.
j» sessizliği seviyorsan benimle konuşmak bir nevi hoşuna gidiyor?
s» aynen. bunu bir ara söylemiştim zaten. of çok yorgunum.
j» sana uyumanı söylemiştim.
s» ben de istemediğimi.
j» o zaman şikayet etme.
s» şikayetlerime göz yumsan olmaz mı? belki mızmızlanmak istiyorum, belki şımarıklık yapmak istiyorum?
j» tamam öyle olsun.
s» şımarasım kaçtı. neyse, sıra sende.
j» bu iyice evlilik programındaymışız gibi hissettirmeye başladı.
s» seni engelleyeceğim...
j» tamam tamam. aynı yaşta olduğumuzu zaten biliyorsun. bir yetmişten kısayım, saçlarım normal. yani boya falan yok. seksi olduğum söylenemez. değilimdir herhalde. sevişmem, sevmem. gürültü... gürültüden uzak bir hayatım var. ha bir de, mingyu tatlı bir tipim olduğunu söylemişti. hoş o zaman kafası iyiydi ama neyse.
s» sevmez misin?
j» öyle görünüyor.
s» vay, çok kesin konuştun.
j» belki de ileride bir şeyleri sevebilirim. önce şu ruh halimden kurtulmam lazım. hiç kimse ölüden farkı olmayan bir aptalın sevgisine karşılık vermez. bu üzücü olurdu.
s» aynı kaderi yaşamış olurduk. sevgine karşılık vermezseler onları sikleme. dur ya, bir yetmişten kısa mısın cidden? hiç öyle görünmüyordun, tabii ki de gülmüyorum.
j» görünmüyordum? beni daha önce görmedin?
s» şey yani, o görünmek değil. oraya mı takıldın sen? korkutucusun. hatırlatırım minik woozi, burada sapık ya da stalker ya da her ne haltsa o sen oluyorsun ve ben de muhteşem havalı peşinden koşulan kişi.
j» aydınlattığın için sağol.
s» önemli değil. şimdi, doğruluk ve doğruluk oynamaya ne dersin?
j» çocukça ama olur.
s» sen de o kadar büyük sayılmazsın hani ama neyse.
n// saat farkına takılan minnoşları yanaklarından öpüyorum, buna takılmayın okea? ksjdkan ayrıca dibim geldi ama seksiyim tamam mı .s *yalan*