seventeen

929 111 12
                                    

senin de izlemeni istiyorum. hoşuna gideceğine eminim.

aptal bir apatozorun aptalca hayatını neden izlememi istiyorsun?

apatozor mu? filme baktın mı? yoksa çoktan izledin mi? tanrım arlo gerçekten de... onun için üzülüyorum.

hadi itiraf et, son sahnede ağladın.

babasının öldüğü sahnede de...

arlo hala bir aptal.

hayır, sadece korkuyordu. ne kadar duygu yoksunusun böyle. nerenle izledin bilmiyorum ama keşke biraz empati kursaydın.

aw, minik woozi çok etkilenmiş.

etkilendim tabii, ateş böceği sahnesini hatırlıyor musun? babasına nasıl da bağlıydı... keşke bunları yaşamasaydı.

eğer yaşamasaydı hayatının sonuna kadar sikik bir korkak olacaktı.

haklısın. onun kadar cesur olabilir miydim bilmiyorum. o kadar saftı ki...

onun kadar aptal olduğuna eminim. aptal woozi. güçlü olmak için neyi bekliyorsun? yaşadıklarından ders çıkarmadın mı? hala köşene saklanıp ağlıyor musun?

kolay olmadığını söyleyebilirim.

hayatta ne kolay ki?

bunu rahatlıktan ne yapacağını bilemeyerek yaşayan biri mi söylüyor? bence böyle konuşmaya hakkın yok.

hakkım olup olmamasını bir tarafıma takıyor muyum sence?

sen neyi bir tarafına takıyorsun ki.

seni? ama sen bunu yapmama mı söylüyorsun.

beni umursuyor musun?

evet. öyle olmasa hala konuşuyor olmazdık. ya da çoktan altıma almıştım seni.

böyle konuşma.

neden? utandın mı yoksa miden mi bulandı?

bilmiyorum. sanırım ikisi de.

merak etme bunu yapmam. bana güvenebilirsin.

kimseye güvenmemeyi tercih ediyorum. ama teşekkür ederim. en başından beri benimle uğraştığın için yani.

teşekkür etmemeni söylemiştim...

ah doğru. tamam o zaman. o halde hislerimi nasıl ifade edebilirim ki?

minnet mi duyuyorsun?

sayılır. sırlarımla dalga geçmedin ve beni güçlü olmam için zorluyorsun. bu bazen can yakıcı oluyor ama bana iyi geliyor.

bana güvenmek için daha ne bekliyorsun o zaman?

buna benim karar vermediğimi biliyorsundur. sana güveniyorum desem de içten içe doğruyu kalbim ya da diğer oganlarım tekrar edip duracaklar. yalan söylemiş olacağım.

tamam sen bilirsin. ya da organların her neyse. güvenip güvenmemen sorun değil. seninle eğlenceli olduğu için konuşuyorum. artık arkadaş da sayılırız hem. neyse hansol'lerin yanına gitmem lazım. sonra konuşuruz.

eğlenmene bak. engellemeyeceğim?

gerek olmadığını söylemiştim. telefonumu yanıma almayacağım zaten. o gerizekalılarla uğraşamam.

tamam.

n// iyi bir dinozor şiddetle önerilir. ne kadar anlam barındırdığını herkes anlayamaz. bazıları da hoşi malı gibi anlarlar ama animasyon olduğu için dalga geçerler... neyse, don't judge me'ye baktım da, yazmak istiyorum ben onu ya, sanırım okumayan minnoşlar var?

simpleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin