2020 godina,
New York,
kompanija " Marks and Marks"-Gospodjice po stoti put Vam kazem,ne mozete se prijaviti za posao pre fakulteta i diplome,ne zelim da pricam o tome vise!
-Ali gospodine...
-Nema ali,zavrsio sam. Dovidjenja.-i njegovo debelo telo napustilo je kancelariju,a Lara je pomislila"Jednog dana cu ubiti tog skota".
Lara nije volela sto joj gospodin Fitc nije dozvoljavao da pocne sa radom u osamnaestoj godini. Izasla je iz zgrade kompanije "Marks and Marks" i ljutito se uputila u svoj stan,na najlepsoj cetvrti New Yorka.
Bio je malo zavucen u ulicice ali je takodje bio i lepo sredjen. Lara je stigla u stan bacila torbu i zavukla se u radnu stolicu. Razmisljala je kako da dobije taj posao pre fakulteta i u jednom trenutku sinula joj je ideja. Ustala je sa stolice i mirno otisla do kupatila,zagledala se u ogledalo sa tamnim okvirom i u svojim tamnobraon ocima vise nije videla bol i tugu,sada je videla samo cisto zlo.2002 godina
Mali grad na 8 sati od New YorkaTrudna zena lezala je na bolnickom krevetu. Gledala je u plafon i razmisljala o svojoj bebi,nekoliko trenutka kasnije svest joj se izgubila.
-Gospodjo Katerina,gospodjo Katerina...
Dozivao ju je mek glas.
-Jeste li dobro?-klimnula je glavom-Vase dete je lako doneseno na svet,trenutno je sa ocem i tetkom. Cestitam,dobili ste divnu devojcicu.
Katerininim licem se razlio osmeh.2004 godina
Pariz,FrancuskaLep dan bio je u Parizu, a dve srecne porodice sedele su u dvoristu Noterdama. Deca su trcala,a majke su vikala za njima "Nemojte trcati ,pascete"ali deca su deca,trcala su i naravno pala .
U Francuskoj je ziveo Katerinin brat sa svojom zenom i dva mala deteta. Katerina je trudna,zajedno sa svojim muzem i cerkom Larom dosla da poseti svog brata koji se preselio u Francusku. Bili su 20 dana u Francuskoj,obilazilu su sve i svasta,bili su u Disneyland i pricali su razne price. Bilo je jako lepo ,ali doslo je vreme i da se ide kuci.
Kad je porodica Fab stigla u svoj mali grad docekali su ih Larini baka i deka i Larina tetka,koju je jako volela,zvala se Bella. Bella je imala 20 godina kad je Lara imala 4 godine. Lara se najmanje druzila sa svojim roditeljima iz jednog jedinog razloga,njeni roditelji radili su i dan i noc,jer nisu imali za hleb,ziveli su u kuci bez vode i struje sa bebom i malim detetom. Lara se druzila sa svojim dedom po ceo dan. Njena ljubav prema dedi je uvek bila ogromna,volela ga je najvise na svetu,bila je ludo dete,nije imala prijatelje svojih godina,druzila se sa Bellom, dedom i golubovima koje je njen deda vesto hvatao jer je u ranoj mladosti bio golubar. Lara je od dede nasledila ljubav prema zivotinjama i od njega naucila da je bolje sacuvati psa u zivotu,nego coveka. Bar znas da pas ostaje veran do kraja.
2008 godina
Grad u kojem je Lara zivela-A gde su svi?-nervirala se Lara dok je cekala u svom obdanistu.
-Lara duso danas cu te ja odvesti kuci.-rekla je vaspitacica.Uskoro tog dana saznala je da je njen deda umro,pa je shodno tome upitala mamu:
-Kad ce se deda vratiti?
-Vratice se,vratice se.-Katerina se trudila da ne zaplace.
Lara se setila dedinih reci kada je bila u bolnicu sa bakom da ga poseti"Laro,obecavam da cu se vratiti da ti uhvatim belog goluba,obecavam",bila je to poslednja recenica koju je Lara cula od osobe koja joj je znacila sve.
YOU ARE READING
OPASNA OSVETA
Mystery / ThrillerKetrin Fablar,devojka koja ima sve,sem onog sto je njoj najbitnije,sreca. Oduzeli su joj srecu u njenoj sestoj godini zivota kad je jedina osoba koja ju je volela nestala medju crne oblake. Naplatice im za svoje propale godine,pune tuge i jada,osvet...