2.Ernest
-Lara,Morena!-vikala je Tea ispred vrati. Zatim je uletel i ugledala Laru na podu kako jeca.
-Laro,sta se desilo?-zatim je skrenula pogled i ugledala Morenu na podu,prisla joj je i videla da je pogodjena,pocela je da jeca. Brzo je izvadila telefon i pozvala hitnu pomoc i policiju. Hitna je stigla i Morenu su transportovaki u bolnicu,takodje i Laru. Tea je bila sa Morenom. Dok su operisali Morenu,psihijatar je razgovarao sa Larom.
-Gospodjice,da li je sve u redu?
-Da.
-Jeste li dobro?
-Da.
-Secate se sta se dogodilo?
-Da.
-U redu,spremni ste da date izjavu?
-Da.
-U redu. Pozvacu ih unutra.-tri policajca su usla,jedan je drzao beleznicu,a jedan je pricao.
-Zdravo gospodjice.
-Zdravo-Lara je gledala u pod,nije imala snage da pogleda vise od poda,suze su joj krenule.
-Jeste li dobro?
-Dobro sam.-podigla je glavu brisuci suze.
-Da li nam mozete reci sta se dogodilo?
-Da. Bila sam u sobi,sa svojim sestrom kad je neko uleteo,gurnuo me je preko kreveta i moju sestru upucao tri puta,dok sam ustala izasao je kroz glavna vrata.
-U redu,ako je tako kako kazete,ujvaticemo ga. Da li ste mozda videli lice osobe?
-Hm-Lara je razmisljala-videla sam.
-Da li poznajete tu osobu?
-Hm,kroz maglu... Znam je. To je Ernest,bila je sa mnom na jednom festivalu kad sma bila mladja,ne secam se sada bas. U redu dodji te sebi malo,pa cemo razgovarati. Lara je izasla i izgrlila se sa svojom porodicom,svi su cekali na Morenine rezultate,nakon nekoliko sati doktor je izasao.
-Zdravo,operacija je zavrsena,uradili smo sve sto je u nasoj moci,ali pacijent nije preziveo,zao mi je,primite moje saucesce.-u tom trenutku cuo se samo krik zene koja je rodila Laru svj su drzali jedni druge samo je Lara stojala u pozadini i smesila se nad sudbinom.Sutra dan svi su bili smireniji,sahrana je za 2 dana,trebalo je sve pospremiti. Najbolje drzanje imala je Lara,oa je rekla da ce ona sve srediti,Lara je izasla. Nakon pola sata nasla se u istoj prostoriji gde je bila prvo vece,preko puta nje sedela je Sara,a do nje Marko.
-Bravo,stvarno bravo. Odlican posao.-rekla je Sara.
Lara se smejala,slatko.
-Zar si smunjala u mene?-nasmejala se.
-U tebe? Ti si covek bez srca,draga moja,ne sumnjam ja u tebe kad je ubistvo u pitanju.
-Da mi nije iscupala srce,sad je ne bih ubila,imala bih srce,ali njena odluka je njena odluka.-govorila je mirno Lara.
-Kako hoces. Sve sam spremila za sahranu,nemoj da brines.
-Odlicno i onako ne moga da se zaj****** sa tim stvarima. Hvala ti.
-Lara,kako si tako hladno mogal da je ubijes? Imao sam osecaj kao da gledam triler sa serijskim ubicom,a ne svadju izmedju sestri.
-Marko,ja nisam sestra,nisam covek,shvati! Ja sam hodajuca osveta,koja ce stici do svog cilja,sigurno.-Marku ove reci nisu bile sve jedni,to je bila istina,u Lari vise nije bilo ljudskosti,postala je manijak ubica.
-E mala,a sta ces sa ovim,kako se zvase?
-Ernest.
-Cekaj ne shvatam-rece Marko-zastk se svetis njoj?
-Kazem ti,kad sam imala 13 godina ucestvovala sam na festivalu,ona je bila zla pre meni,tako da sam rekla sebi da cu se i njoj osvetiti tako da sam je stavila na svoju listu.
-Kao drugi osobu?-cudio se Marko.
-Ma ne! Nego sam je spojila sa Moreninim ubistvom.
-Dobro. Ostavio sam njene otiske na pistolju ne brini,nalazi se kod nje kuci.
-Gde je moj pistolj?-pokazao je prstom na fioku. Lara je prisla.
-Dobro neka ostane ovde za sad. Tu malu kozu ce uhapsiti zar ne?.
-Ernest?.
-Da?
-Nego sta,nema sumnje da je ona ubila Morenu Fab,bice u zatvoru 25 godina najmanje,sem ako ne nadje super advokata.
-Jel mozes nekako da sredia da ne nadje advokata.
-Hoces reci da ostane vecno?
-Da
-Ima.-Lara ju je pogledala-Dobro,mogu to da sredim.-odvratila je Sara.
Lara je zavrsila i sa ovom glupacom,zavrsice u zatvoru do kraj zivota,uh al je lep ovaj svet.Nakon dva dana,Lara je glumila na sahrani da je tuzna,dostojanstveno tuzna. Bila je odlicna glumica,a to joj je i trebalo. Nastavila je da glumi da je tuzna narednih dve nedelje,a i dobto joj je doslo,svi su je dvorili,"Jadna Lara izgubila je sestru".
ESTÁS LEYENDO
OPASNA OSVETA
Misterio / SuspensoKetrin Fablar,devojka koja ima sve,sem onog sto je njoj najbitnije,sreca. Oduzeli su joj srecu u njenoj sestoj godini zivota kad je jedina osoba koja ju je volela nestala medju crne oblake. Naplatice im za svoje propale godine,pune tuge i jada,osvet...