2020 godina
New YorkUzurbanim koracima jurila je Lara,imala je ideju,oticice do kompanije "Marks and Marks" ali ovog puta pod tajnim imenom ,Claudia Fibs,imala je laznu licnu kartu,jedan covek joj je dobro naplatio za dokumentaciju na lazno ime,ali njoj je to trebalo.
Claudia Fibs je usla u zgradu kompanije,ovg puta Lara je bila obucena kao ozbiljna zena od 25 godina.
Prolazila je kroz zgradu kao da ima neku nadleznost u kompaniji,otisla je do sluzbenice koja je davala informacije.
-Dobar dan Elma,daj mi sve neresene racune.
Gospodjica za stolom pitala se ko je gospodja i kako zna njeno ime htela je da upita ali ju je Claudia gromoznim glasom zaustavila.
-Hoces li pozuriti?! Jel mislis da imam ceo dan da se zezam sa tobom?! Daj mi papire pa da radim svoj posao!
-Ali,Vi...
-Jel znas ti ko sam ja?!Claudia Fibs, ako nisi znala.
-Izvinite,gospodjo odmah cu Vam ih dati.
Lara se nije mogla nacuditi kako je ova mlada zena glupa,u njihovoj kompaniji sigurno postoji neko pod slicnim imenom i ona je bez oklevanja pomislila da je to ona. "Hahaha" nasmejala se Lara u sebi.Uzela je papire i izasla iz zgrade,uputila se kuci,trebala je da resi dosta neplacenih racuna.
2010 godina
Grad u kojem je Lara zivelaPrvi dan Larinih muka poceo je tog tmurnog jutra 2010.godine. Vec nekoliko dana Katerina je vikala na Laru neprestano,istina Lara je bila lenja i neuredna,ali je puno ucila i bila je pristojno i povuceno dete. Katerini je smetalo sto je Lara povucena i sto njene kritike samo zaobidje i od tog dana Larina sreca je nestala zauvek. Katerina ju je vikala za svaku glupost koju napravi,ali Lara nikad nije pomislila da je ona mrzi uvek je sebi govorila "Ta zena je upravu,ja sam Boziji promasaj" Lara je uvek sebe krivila kada god bi je Katerina vikala.
Sto se ticalo Larinog oca,on je bio poput Lare,bilo ga je briga za sve sem za krevet,voleao je svoju porodicu ali je ceo dan moga provesti lezeci.Novac,mnogo su se poboljsali od Larinog rodjenja, sad su vec bili malo imucnija porodica,zahvaljujuci trudu i umoru njenih roditelja.
Larine sestre bile su zmije. Lara ih nikad nije volela,jer da nije njih njena sreca ne bi bila unistena. Njih dve su joj sve uzele,uzele su joj bogatstvo koje je ona sama trebala da trosi,uzele su joj mamu i tatu,uzimale su joj ono sto dobije,uzele su joj sve. Kada god bi je napale nikad niko nije uzimao za zlo,ali jedna Larina ruzna rec upucena njima bila je kao vulkan koji je spreman da prokljuca. Lara nikad nije smela da naudi svojim sestrama i ako su to zasluzile od dana kad su se rodile. Mrzela ih je,iz dna duse ih je mrzela i zaklela se pred bogom da ce im se osvetiti,osvetice im se,i to jako opasno.2020 godina
New YorkLara je zabila prste u glavu i buljila u svoj laptop koji je uspela da poveze na android satelit,bila je pametna devojka i svako ko je koristio Android ,Lara ga je imala u saci.Povezala se jos na 3 veze i mogla je da nadgleda pola planete iz svog stana,takodje je uspela da pridobije sve evropske kamere ,tako da je samo morala da ukuca grad i zemlju. Dugo je sve povezivala ali trud se isplatio. Pretrazivala je neplacene racune i u roku od 5 dana resila je sve,imalo je 7 neplacenih racuna,a Lara je odlucila da poseti te firme.
Za dve nedelje,svi dugovi bili su uplaceni ,ukupan novac koji je Lara imala kod sebe iznosio je 2,3 miliona eura. Lara je uzela kofer sa novcem i uputila se u kompaniju "Marks and Marks" sa racunima.
Zahtevala je da vidi gospodina Fitca.
-Slusaj devojko...-ali prekinula ga je.
-Ovo su racuni,a ovo je novac.
Gospodin Fitc je otvorio kofere i ugledao ogromnu svotu novca,a zatim je pogledao u racune i poceo da zamuckuje. Lara se nagla nad njim,a on je sa strahom pogleda.
-Jel idalje mislite da mi ne treba posao u vasoj firmi?-spustio je pogled i uplaseno uzeo slusalicu.
-Halo Elma sazovi sastanak,imamo novog clana.-spustio je slusalicu i sa cudnim izrazom pogledao Laru. Lara se osmehnula.
-Dovidjenja gospodine Fitc.-zatvorila je vrata za sobom.
CZYTASZ
OPASNA OSVETA
Tajemnica / ThrillerKetrin Fablar,devojka koja ima sve,sem onog sto je njoj najbitnije,sreca. Oduzeli su joj srecu u njenoj sestoj godini zivota kad je jedina osoba koja ju je volela nestala medju crne oblake. Naplatice im za svoje propale godine,pune tuge i jada,osvet...