4.Endra
Endru je bila Ketrinina cetvrta osoba sa liste za osvetu ili deadpool. Da deadpool je pravi naziv. Endru je uvek bila potuljeno hodajuce zlo,ali bila je i pametna,cim je zavarala Ketrin Fablar,morala je biti pametna,sem pameti bila je i pohlepna,bila je jednom recju djavo,jedina dobra osobina...nije imala dobre osobine. Bila je djavo. Endru je zivela u Francuskoj u Parizu sa njenim muzem,preduzetnikom jedne od najvecih firma u Francuskoj,cije sediste je bilo u SAD-u,kompanija "Dilarastomb". Imala ih je u savi sto se ticalo novca,ali taj jadni covek joj nista nije uradio da bi mu se svetila,osvetice se samo potuljenoj kur**,ali nece dozvoliti da jadn njen muz pati,odlucila je da kad stigne,prvo treba da se vidi sa njenim muzem.
Ketrin je nakon osam sati putovanja stigla u Pariz. Otisla je do najboljeg hotela u Parizu,koji je bio iz njene kompanije i smestila se. Nakon toga pozvala je Endruinog muza.
-Zdravo Majk.
-Zdravo,znamo li se,madam?
-Ne,ja sam Ketrin Fablar,osnivac komapnije Dilarastomb.
-O boze,tako mi je drago sto smo se upoznali,ne mogu da Vam opisem kolika mi je cast. Ja sma Majk De La Rashor.
-Znam,Majk,ali ovde sam da pricam o tvojoj zeni.
-O Endru,Vi znate Endru?
-Da naravno,bile smo drugarice,najbolje drugarice dok Endru...-i Lara je ispircala sta se dogodilo.
-Zbog cega mi to pricate?.
-Majk,gledala sam kako radite,Vi ste odlicni u svom poslu,ne zelim da Vas unisti ista osoba koja je mene unistila,ona Vas ni ne voli samo koristi Vas novac,da li gresim?
-Istina je da ne radi,i da trosi moj novac -nastavio je tuznim tonom.
-Voli te je?
-Puno...
-Znam,ona je poput djavola -"ona jeste djavo"-zanela Vas je i zavoleli ste je,zao mi je.
-Idem odmah da pricam sa njom.
-Dobro bi bilo.Ketrin nije mogla da ucini da ovaj covek zaboravi Endru,voleo ju je,ali bar me je ublazila njegov bol,mozda su joj iscupali srce,ali nisu i potrebu za pravdom. Volela je pravdu najvise na svetu,ali nikad je nije imala,pa se zaklela da ce je izgraditi jednog dana,kad ae osveti svakom,u stvari to nije osveta,to je pravda,to je pravicna osveta.
Ketrin je te veceri pozvala Endru na pice. Ali malo pre Endru stigao je iznenadni gost,Dzekson Majklson.
-Da li me pratite?-upitao je sarkasticno sa svojim zanosnim stilom.
-Dzeksone Majklson,gubi se odavde imam vazan sastanak.-Ketrin je bila ozbiljna.
-Cuvaj se,kompanija bi mogla da dobije stetu na otpad dva najbolja tendera,Ketrin Fablar.-rekao je gledajuci je tamnim,prkosnim ocima ,a zatim nastavio zanosno da hoda. Ketrin se to nije dopalo,taj idiot sigurno nesto muti. Pozvala je coveka iz kompanije da to proveri. Endru je stigla.
Ketrin je ustala i naklonila se.
-Endru, draga.-i zagrlile su se,izgleda da joj muz nista nije rekao.
-Lara,ka...
-Ketrin,sad se zovem Ketrin Fablar.
-Ah,promenila si ime-ali bolesnu ljubomoru u njenom glasu nisu mogla da prekriju ni deset filtera.-bas lepo.
-Da,Lara nije bilo ime za jedno osnuvacicu najvece svetske kompanije,sedi.
-Cekaj,koja si u svetu,mislim tvoja komapnija?
-Moja kompanija je setsa najbogatija u svetu,zaista nam posao previse dobro ide.
-Da,da. Kako se ono zvala?
-Dilarastomb.
-Cekaj,za tu kompaniju radi firma mog muza.
-Tako je,tvoj muz radi za mene.
Ovaj put nije ni pokusala da sakrije bes.
-Reci mi Endru,da li si idalje bolesno ljubomorna?
-Ljubomorna? Haha,na koga,na tebe?!
-Mozda,mislim ja zaradjujem bilione svaki mesec,ne bi biko na odmetu ni da si malo ljubomorna,ali ti si brate bolesno ljubomorna,bila si ljubomorna i ranije,bila si ljubomorna na sljokicu u mojoj kosi,ti si bolesna Endru.-ove reci Endru su dovele do ludila ustala je i pocela da baca sve sa stola vikajuci,za tk vreme Ketrin je dala znak osoblju da je izvedu. Osoblje koje je opremila strpalo je Endru u vozilo.Nakon nekoliko sati Endru
se probudila,bila je vezana za stolicu,a ispred nje visile su tri osobe koje je zaista volela. Ketrin je usla.
-Haj,haj drugarice moja. Vidi dovela sam i tvoje tri drugarice ,kako si ono bese rekla,a da "konacno,nasla sam tri prave drugarice",a posto si ti moja drugarica ja sam tebi dovela tvoje tri najbolje drugarice. Idalje ste bliske?-Endru je imala nameru da je ubije pogledom.- Endru,duso pokazi mi svoje plave oci koje toliko hvalis,mnogo ih volis a-Ketein je izvadila sprej u braon boji-vidi,sta je ovo braon boja,sta mislis da ih obojimo,ali prvo koras nesto da vidis. -Ketrin je naredila da skinu tri devojke,kad su ih skinuli,Ketrin je uzela bic za konje koji se greja 42 sta,temperatura bica bila je 200°C,koza bi se zalepila da je pipnes. Ketrin nije volela uopste Endruine drugarice,bile su fu** kao i ona,mrzela je te gadure.
-E drugarice moja,odlucila sam da budem fer,bicu onakav prijatelj kakav si ti meni bila,sa malom promenom,kako bese,ti si me klevetala iza ledja ovim devojkama,e sad cu ja da isprasim sa ledja,vidis mi smo drugarice.-dok je izgovarala zadnji pasus recenice svaku devojku je po jednom jako osinula sa bicem,vristale su dok ih Ketrin ponovo nije osinula,tada su vec bile pod sokom od bola tako da su padale u nesvestbi pljuvale krv,Endru je vristala kroz maramu koju je imala na ustima,bila je zgrozena. Jeste da je bila pohlepna,ali ove devojke je ozbiljno volela. Ketrin je mislila da su dve devojke koje su je malo nervirale vec bile premorene,pa ih je pustila,a trecu devojku koja ju je zaista nervirala izbicovala je jos malo,oa je umrla od bola,sahranila ju je u nekom jezeru,gde niko nije prolazio vekovima.
Sutra dan vratila se kod Endru
-Endru,Endru,Endrice,jel si gladna? Jesi,dajte ovoj ribi hranu-Ketrin ovo nije mogla da gleda pa je izasla,Endru su za to vreme hranili hranom za ribe,crvima. Ketrin je na pomisli o tome povratila.
Te veceri ,Ket je navratila.
-Endru,duso kako si mi?
Cutala je. Imala je odlicnu kaznu za vesticu potuljarstva,za osobu koja je bila iskompleksirana do kraja. Imala je kaznu. Uzela je masinicu i prisla joj-Volis svoju kosu Endru,oseti je po poslednji put na glavi ako je tako.-uzela je masinicu i sisala je dok nije postala celava. Kad je bila celava,Ket ju je skinula,a zatim joj nabila dve injekcije u dva organa,koja zenu bole kao oci u glavi. Ubrizgaka je tecnost,a zatim je jos jednu zabila u njenu zadjnicu. Endruino telo je pocelo da stari,postajalo je staro i osuseno. Nakon ovog Ket je narucila da je vrate u grad gde je porasla. Tako je i bilo.
KAMU SEDANG MEMBACA
OPASNA OSVETA
Misteri / ThrillerKetrin Fablar,devojka koja ima sve,sem onog sto je njoj najbitnije,sreca. Oduzeli su joj srecu u njenoj sestoj godini zivota kad je jedina osoba koja ju je volela nestala medju crne oblake. Naplatice im za svoje propale godine,pune tuge i jada,osvet...