Part 10

115 8 0
                                    

Lara je sedela ispred skladista,a ubrzo joj se pridruzio i Marko.
-Ako hoces ,mozemo da idemo. Alekseja ce muciti jos mesec dana,a onda ce ga pustiti da ide kuci,kako bi ceo zivot ostao da pati za svojom ljubavi.-govorio je Marko bez imalo isecanja.
-Idemo.-rekla je Lara.
Ustali su i krenuli ka Sari.

-Jel ste zavrsili?
-Da.
-Ja sam se spakovala,mozemo da krenemo?
-Dobro,krecemo onda?
-Da,da...-odvratio je Marko izgubljeno.

Stigli su mirno svojim kucama. Lara je znala da posto je zavrsila sve sto je trebalo,doslo je i vreme za treci deo plana. Bila je uzbudjena,bice to nesto najlepse i najsrecnije sto ce uraditi u zivotu. Nije mogla da doceka. "Au covece,zaboravila sam da nazovem Hanu" setila se Lara.
-Halo Han,izvini zaboravila sam da te pozovem,javi se kad budes mogla.

Emina je idalje bila u NWC,a posto je za treci deo plana sve bilo spremno Lara je odlucila da se malo odmori. Pozvala je Eminu.
-Halo.
-Em,jel si to ti?
-Lara,to si ti? Izvini,uzela sam novi telefon i nisam imala pojma da nisam prebacila brojeve,izvini. Kako si?
-Super,ti? Gde si?
-I ja sam dobro,ja sam u Vasingtonu.
-Oh,dobro ja sam u NWC-u,nema veze,nadam se da je sve dobro.
-Da,da,cujemo se.
-Vazi,cao.

Lari je bilo dosadno nije imala vise nikog da pozove,pa je otisla do svoje kancelarije u Dilarastombu. Bila je dugo u kancelariji i zavrsavala je sve ono sto nije stigla. Kad je sve zavrsila krenula je kuci. Parkirala je kola,a ispred kuce je bio Marko.
-Marko,nisi morao danas da dolazis,sta radis ovde?
-Bilo mi je dosadno,pa sam dosao.
-Dobro onda. Laku noc.
Lara je krenula ka vratim,ali ipak se vratila.
-Ako nesto zelis trazi gos. Atini,slobodno,ili ako zelis da se odmoris,slobodno legni u sobi za goste.
-Lara,u redu je.
-Dobro,laku noc.

Lara je usla u kucu.
-Dobro vece gospodjice. Da Vam spremim nesto?
-Dobro vece,gos. Atina,neka hvala nisam gladna,donesi mi samo jedan panch u sobu,ako ti nije tesko?
-Naravno.

Lara se skidala i spremala da se okupa,kad joj je telefon zazvonio. Obukla je svileni mantil i javila se.
-Halo?
-Zdravo,Lara,ovde Rick,secas se...
-Kako da te zaboravim? Nisi  me ostavljao na miru. Shvati ne zanimaju me momci ni devojke.
-Znam,ali zelim da ti kazem,da sam uvek slobodan za tebe.
-Shvatam.
-Javi se ponekad,mozemo da pricamo...-Lara je spustila slusalicu. "Covece kada ce ovaj monstrum da me ostavi na miru".

Lara je usla u kadu. Razmisljala je o svojoj sreci nakon zavrsetka svog plana. Nije mogla da zamisli avoju srecu. Lara je sanjala o tome da ce sve ici po planu,ali,da li ce sve ici po planu,zaista?

2025 godina
New York

Prva osoba na Larinoj listi bila je njena sestra,Morena. Osoba koja ju je 16 godina psihicki maltretirala,a uz to imala je i podrsku roditelja,doduse,Lari je to najvise smetalo. Zaklela se da ce se osvetiti Moreni,za svaku suzu koja je iz njenog ok potekla,a kad bi ih sad sve skupila napravila bi oeti okean na Zemlji.
Lara se spakovala,ipak krece na opasan put,put gde ce ili biti vecno srecna ili vecno patiti na svoj neuspeh. Nakon sto se spakovala,nazvala je Saru. Svi su bili spremni,vreme je da se krene. Lara je otisla do aerodroma. Tamo se srela sa Sarom,nekoliko koraka od njih stojao je Marko.
Nakon dva sata,ukrcali su se u avion.

Laru i Saru je u Larinom gradu docekao crni auto,koji je Lara iznajmila. Usle su u auto i odvezle se do svoje baze,van malog grada. Kad je Sara raspakovala jos neke svoje stvari,ostavila je svoje ljude tamo da motre na video nadzor. Lara je svaki korak svojih neprijatelja pratila,svaki.
Lara je stala ispred vrati svoje stare kuce. Secala se kako je ranije obicno cekala ispred vrati,jer je uvek zaboravljala da ponese svoj kljuc. Pokucala je na vrata.
-A,Lara-Katerina ju je zagrlila.-Sto se nisi javila,duso? A ko je ovo?
-Ja sam Sara,Sara Harper.
-A ti si Sara,drago mi je. Udji te,udji te.

Lara je pricala sa svojom majkom i porodicom,tu je bila i Morena,Lara se pravila da joj je drago sto je vidi. Ali h sebi je mislila "Jadna mala Morena,nema pojma sta je ceka" nakon sto su se ispricale,Lara je rekla da morjau u hotel kako bi sutra bile odmorne. Ali naravno njih dve krenule su ka Sarinoj bazi.

Lara je celu noc provela razmisljajuci o sutrasnjem danu,jednostavno,nije mogla da doceka dan,kad ce zapoceti avoju osvetu.

OPASNA OSVETADove le storie prendono vita. Scoprilo ora