Prolazili su dani za danima od Morenine sahrane. Svi su bili slomljeni,samo je jedna osoba idalje glumila. Lari se vise i smucilo pa je rekla da ce da se vrati u NWC,kako bi se vratila i poslu. To je i uradila,dok je Lara mirno putovala,Tea je sedela za stolom,gledala je ispred sebe izbecenih ociju se klatila bila je na ivici ludila. Lara nije da je nije mrzela,mrzela je Teu,ne zbog istog razloga kao Morenu,Morenu je mnogo vise mrzela,ali ju je mrzela,najvise zbog njene pohlepe. Bila je toliko pohlepna da je mogla celu porodicu da okrene na njenu stranu,jedino je Lara videla tu pohlepu,ostale je zaslepela. Lara je morala ovoj maloj bezdusnoj glupaci da se osveti,pa je razmisljala,kao i uvek,logicno. Ako je ona pohlepna,Lara ce joj se osvetiti pohlepom. Tako je.
Tea je isla u srednju skolu u New Yorku. Bila je super ucenik i upala je u najbolju skolu. Lara je razmisljala sta ce sa njom,na putu do New Yorka. Razmisljala je da ako joj se sad osveti nece ni da primeti od tuge za sestrom. Dobro,skinula je dve osobe sa svoje liste,Morenu i Ernestinu,a sledeca je Tea.
Kada je stigla u NWC usla je u svoj raskosni dom.
-Gos. Atina!
-Gospodjice,dobro dosli,izvoli te?
-Bolje te nasla,teto Atina,jel sve u redu sa kucom?
-Da,gospodjice,zelite nesto?
-Hm moze napravi mi onu tvoju picu,imacu gosta i Marko ce da jede sa nama,i napravi nam onaj super panch sa tri ukusa,stvarno je dobar.
-Narvni,naravno.
Lara je izasla u dvoriste.
-Ela.
-Izvoli te.
-Jel mozete ovde da nam postavite,molim te?
-Naravno,gospodjice.
-Hvala.Lara je sela na klupu u basti bila je ponosna. Nakon nekoliko minuta usla je Sara.
-Neko me je zvao na veceru?-rekla je dok se sepurila u najnovijoj haljini crvene boje.
-A,a vec si je kupila?-Lara se nasmejala i iznenadila.-mnogo mi se svidja,jel ima jos boja?
-Aha ima i crna,ali meni bolje stoji crvena.
-Prelepa je,ajde sedi,da vidim gde je Marko. Lara je izasla u dvoriste.
-Elajdza!
-Da gospodjice.-dotrcao je covek u odelu.
-Gde je Marko?
-Marko je kuci,rekao je da ima slobodan dan.
-Da ima,ali mislila sam da ce doci. U redu nema veze. Lara se zacudila,"gde li je taj decko?".Lara i Sara su srecno doruckovale. A onda je Sara upitala:
-I kad cemo se vratiti?
-Neka prodje malo,da se Tea oporavi onda cemo da namestimo.
-Kako hoces.Sara je zasmejavala Saru,a Lara je zamalo pala na pod od smeha. To vece su se provele kao nikad u svom zivotu.
Nakon 2 meseca
New York
Srednja skola "Balta"-Saro trebalo je da budes ovde pre pola sata?-vikala je Lara besno preko telefona.
-Izvini,kazem ti da sam spremala papire za direktora,nije lako falsifikovati potpis.
-Dobro,dobro jel si sredila direktora?
-Nista ne brini u toku dana ce da leti iz zemlje.
-A novu direktorku?
-Spremna je.
-Dolazi Tea,cao.-Teaa,seko gde si?-Tea je iznenadjeno zagrlila Laru.
-Drago mi je sto te vidim,ali ti nikad ne dolazis?
-Haha,pa bas sam zato dosla danas,da se zabavimo?
-A ne mogu danas,imamo casove do kasno.
-Aaoo-Lara se pravila da je iznenadjena.-Dobro onda cemo se drugi put vide ti. Cao.-i poljubila je,verovatno prvi i poslednji put u zivotu.
Usla je u hodnik skole i uputila se ka direktoru.
-Dobar dan,-usla je u kancelariju sekretarice-mogu li da vidim direktora,imam zakazano?
-Gospodjica Claudia?
-Da,da.
-Mozete da udjete.
-Hvala.-Dobar dan.
-Zdravo,gospidjica Claudia.
-Da,da. Ja sam starateljica Tee Fab i dosla sam da je ispisem iz skole i zelim svu njenu dokumentaciju,kao da nikad nije isla u skolu,ovu je novac za uslugu i izvadila je 100.000 dolara.
-Oh,pa.
-Da li mozete ili ne?
-Da naravno odmah cu to obaviti.
Stariji covek je ustao i za pola sata,Tea Fab nije nikad postojala u ovoj srednjoj skoli.
-Hvala Vam,Lara je predala novac u otisla.Sad je red na Saru. Sara Harper je sve zavraila sa upravnikom u NYC,gospodin direktor je tog dana u 16h dobio otkaz i nalog da napusti zemlju u roku od 10 sati,a u novoj zemlji imace posao i srecan dom. Takk je i bilo,direktor je otisao. Na njegovo mesto dosla je direktorica,Sarin covek.
-Da li smo se dogovorile,Dajana?
-Da,gospodjice Saro.
-U redu,ja idem,a ti pozovi tu malu da razgovarate.
I Sara Harper je napustila kancelariju.
Nakon minut usla je Tea.
-Gospodjice Fab,pregledala sam danas spisak sve dece,ali nije mi jasno kako ste Vi u ovoj skoli,vase dokumentacije nema nigde?
-Ja idem u ovus skolu,upisana sam pre dve godine.-zbunjeno je govorila Tea.
-U redu,ne znam kako si napravila laznu clansku kartu,ali necu uznemiravati tvoje roditelje,pokupi svoje stvari ukoliko si ih smestila ovde,a koliko znam ti si i u nasem internatu?
-Da-idalje je bila zbunjena.
-Ti si jedna pametna devojka,koliko li si dugo vec ovde,sram te bilo,kakva si ti osoba. Ajde sve,ali lazne kartice,stvarno nemam reci. Tea napusti danas ovu skolu,a kako ne mogu da te ostavim na ulicu migu da ti predlozim da dodjes u moju skolu,videla sam tvoje ocene ovde,dopadaju mi se i dala bih ti stipendiju?
-Ako mor...
-Moras.-kratko i jasno je zavrsila direktorka.
YOU ARE READING
OPASNA OSVETA
Mystery / ThrillerKetrin Fablar,devojka koja ima sve,sem onog sto je njoj najbitnije,sreca. Oduzeli su joj srecu u njenoj sestoj godini zivota kad je jedina osoba koja ju je volela nestala medju crne oblake. Naplatice im za svoje propale godine,pune tuge i jada,osvet...