Part 17

85 7 0
                                    

5.Vladimir

Ketrin i Marko su putovali,isli su u LA. Na Ketinoj listi ostalo je jos klijenata. Sledeci na listi bio je Vladimir. Ketrinin razlog da ga prezire bio je zaista dobar,prvo opsovao je njenu mojku pred drugim ljudima,odnosno njenim ucenicima. Kad je Ketrin to cula rekla mu je da joj se nikad u zivotu ne obraca,a pre tog incidenta veoma ga je postovala i smatrala ga je prijateljem i ako je lukava Endru sve vreme govorila da je potuljena stoka. Nakon toga ju je mesecima molio da mu oprosti ali ona je odbila. Onda je on poceo da govori svima kako Ketrin nema razkig da bude ljuta na njega,vec se samo pravi vazna. To je Ketrin jos vise nervirala,a onda je poceo da je zlostavlja recima. Ketrin je to lako ignorisala,ali reci vise nisu bile reci poceo je da je cupa za kosu,da je dira za lice u toku casa. Njegov prst na bilo koji deo tela Ketein je osetila kao kapljice go***. Jednom mu je zapretila,ali on je to pregazio,tako da je htela da ga prebije,ali cekala je dan kad ce stvarno moci da mu se osveti,na primer sad. Kad su Ket i Marko stigli u LA otisli su do hotela. Vladimir nije ziveo u LA-u,ziveo je pored u jednom malom gradu. Ketrin je sutra dan otisla do tog grada. Setala je i zapazila ga u jednom restoranu.
Usla je.
-Vlado! Da li je moguce da si to ti?-napravila je lazni osmeh od jednog do drugog uha.
-Lara.
-A,nije Lara,sad sam Ketrin-idalje je glumila srecu-kako si ti?
-Dugo se nismo videli-ustao je jer je znao ko je bila Ketrin u drzavi,bio je ponosan jer je mislio da je zaboravila na mrznju izmedju njih,a Ketrin mu se u lice smejala. Sedeli su u restoranu.
-Pa,Vladao kako ide sa zivotom?
-Super,imam divnu devojku.
-Samo devojku.-pravila se iznenadjena,i ako ju je prethodno vece naredila da je ubiju. Ta devojko je ozbiljan ku***, toliko ju je iznervirala da nije narucila prosecno ubistvo,vec je rekla da joj izrezu svaki organ posebno,da ga spakuju i posalju u Indoneziju,da je zapale. Istina,Ketrin je zivot pretvorio u zlo,ali nikad nije bila monstrum,bila je pravedna.
-Ti mi kazes? Gde je tebi muz?
-Ah,ja sam poslovna zena nemam vremena za to.
-Haha.
-Vlado,da li bi svratio do mene veceras?-pravila se da je zavodna.
-Pa ne zna...
-Ne prihvatam odgovr necu.
-Pa imam devojku,znas.
-Nece znati.
-Pa...
-Soba 333, cekam te.
I izasla je,sta je sve spremila za ovog pacova ni sama nije mogla da veruje.

To vece Vladimir je stigao ispred hotela. "uh,jeb*** sta je ovo?" Smesio se. Verovatno po poslednji put u zivotu. Usao je i otisao do sobe. Usao je,a jedna zena stajala je potpuno gola u mantilu,kad se okrenula Vladimir je video neko mladu devojku.
-Gospodine Vladimirr,stigli ste.-izgledala je zavodno.
Valdimir je poceo da se skida. A devojka je poslal znak rukom. Bio je go,devojka je otvorila mantil a na njoj je bio kombinezon crne boje do kolena. Uzela je benzin i polila ga,a zatim je trebalo da baci upaljac kad je Ketrin usla u crnom spijunskom kombinezonu,sa jakom sminkom i velikim repom na glavi.
-Vladimir Jakesen. Mislio si da sam toliki idiot da tebe,obicnog pacova dodvedem u krevet. Bre bi sa obicnim psom spavala.-izgkedala je veoma ozbiljno.
-Zasto ne obavimo malu ceremoniju,a onda je pokazala rukom. Dva muskarca u crnom su prisla i zakacili mu stipaljke za grudi. Poceo je da se dere,a onda kako bi ucutao,Ketrin mu je usta stavila limenu loptu,od koje su mu svi zubi ispali. Jos vise je poceo da vristi kad su zubi poceli da se lome. Ketrin se smejala na sav glas,ali ovig puta njegovo vristanje su mogle cuti samo osobe u hotelu,onda se izmakla i dala dozvolu devojci. Uzela je sibicu i bacila je na Vladimira. Vatra se brzo sirila,a on je goreo
-Gori u paklu,ku**** sine!-rekla je Ketrin i zanosno izasla zadnja iz sobe. Nakon sto je bila sigurna da je mrtav pozvala je osoblje. Dok su sve sredili,Ketrin je bila na putu za NYC.
-

OPASNA OSVETATempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang