Part 6

246 11 0
                                    

2020 godina
New York,Larin stan

Dok se Lara prevrtala po kuci trazeci svoje bokserske rukavice,postar je zazvonio na vratima. Lara se skotrljala niz krevet preko stola "Sada si nasao da dodjes,kuc*** sine". Ustala je i otvorila vrata,sa laznim osmehom.
-Gospodjic molim Vas potpisite ovde.
Lara je potpisala i uzela paket. Znala je ko ga je poslao,Sara Harper. Otvorila je paket,a unutra se nalazio srebrni pistolj i municija za njega. Posto jos nije imala dozvolu za oruzijem sklonila ga je na jedno od njenih tajnih mesta u kuci. Nisu to obicna tajna mesta,mislim da ni najbolji detektiv u New Yorku ne bi uspeo da pronadje ni jedno Larino tajno mesto. Lara je nastavila da trazi svoje rukavice a kad ih je nasla veoma besno je pocela da ih psuje. Imala je osecaj kao da razgovara sa zivom osobom. Stavila je opremu u torbu i odvezla se do sale gde je trenirala kik boks. Nije bilo nikog,trening imaju od 18h sati,a tad je bilo 13h. Uzela je rukavice,navukla ih i udarala u vrecu dok nije pala u nesvest od umora.

New York
Restoran "1001 noc"

Lara je sedela za stolom koji je imao pogled na kip slobode. Prekoputa nje sedela je plava zena u crvenoj haljini.
-Lara,kad zelis da obavim onaj razgovor sa direktorom?
-Ne znam,Saro. Ne znam kad da ga obavis.
-U redu,onda da jedemo.-i uzela je svoju viljusku i pristojno pocela da jede. Lara je razmisljala,nije znala kad je pravo vreme za taj razgovor,prvi put se osecala tako lose,jer nesto nije znala,gledala je kroz prozor kip slobode.
-U sredu u 19h.
-Sta?
-Tad obavi razgovor.
-U sredu,kad?
-U 19h.
-U sedam. Zar tad nije zatvorena.
-Ne tad ce da zakljucava svoju kancelariju,dodji deset minuta ranije.
-Kako zelis.

Kad su zavrsile sa jelom,krenule su u bioskop. Gledale su neki akcioni film,Laru je nervirala zena koja je stalno ustajala i pricala telefonom pa ju je jednom prilikom pogodila kokicom u glavu i kroz zube joj ljuto rekla:
-Zacepi vec jednom!
Zena ju je gledala i okrenula se,nakon 5 minuta zena je opet ustala,ovog puta je i Lara ustala i polila je svojom koka-kolom nakon cega je izasla.
-Lara,Lara gde ces?-pratila ju je Sara.
-Sta gde cu? Ona ku*** nikako da se smiri,smrdljivica.
-Dobro,dobro ne nerviraj se.-tesila je Sara.

Nakon kratke setnje stigle su do metroa gde su se odvezle do Larinog stana. Sara je to vece ostala kod Lare.

Sutra dan Lara se spremala za odmor,njenoj porodici je rekla da ide sa dve drugarice iz srednje skole,ali ona je znala drugaciju istinu. Lara se spremala za put sa Sarom i gomilom ljudi koji rade za Saru,ova obuka bi trebala da traje dva meseca koliko je i trajao raspust. Bio je to kamp u centru Bermengena,to je jedno naselje u Meksiku,gde je Sarin kamp. Tamo ce Lara nauciti sve sto nije znala vezano za odbranu,napad i ubistva.

Bermengen
Meksiko
Sarin kamp

-Ovo mesto je predobro,Saro.-uzbudjeno je pistala Lara.
-Ne znam ni zasto si dolazila ovde,samo pocni da se deres i ubices sve u okolini.
-Hahaha...-nasmejala se Lara,prihvativsi salu. Kamp je izgledao kao da je napravljen pre dva veka,Lara je volela stare stvari. Ali to je bio samo spoljasnji izgled. Iznutra je bila ogromna sala sa milion kompijutera,laptopova,antena i vatrenog oruzija. Lara ce ovde steci veliko iskustvo,koje ce joj veoma biti potrebno.

Dva meseca kasnije
New york
Skola za tajne agente

Lara je nosila skolsku uniformu i kosu je zavezala u rep. Isla je kroz dvoriste skole praveci se vazna,u njenom zanosu nije obratila paznju da je srusila jednu devojku,okrenula se uplaseno i ugledala devojku na podu.
-Izvini,izvini molim te-jecala je devojka. Lara se spustila do nje.
-U redu je,ne moras da se izvinjavas ja sam tebe srusila,izvini ti.-rekla je Lara.
Nakon nekoliko trenutka na klupi u okolnoj basti skole,nasle su se Lara i Emina.
-Ja sam Emina,dolazim iz Japana-pricala je uplaseno devojka,koju je Lara srusila-moji roditelji su culi za ovu skolu jer rade za NNC. Hteli su da krenem njihovim stopa,ali ja sam nesposobna za te stvari. Zasto si ti ovde?
-Ja,ovaj-Lara nije bila sigurna sta da kaze ovoj devojci-ovde sam jer moj tata radi u ovoj skoli.-umalo sebi nije lupila boks nakon ovog sto je rekla.
-Da li je tvoj tata nastavnik ili je neko iz odbora?
-On,nije nastavnik,on je iz odbora ali se ne pojavljuje.-nastavila je da se ubija iznutra. Lara je pricala sa uplasenom devojkom i shvatila je da moze da se druzi sa njom,na dovoljnoj razdaljini.
Lara je izlazila iz skole kad ju je zaustavila plava devojka nezne koze.
-Bas si neki namcor.-rekla je devojka. Lara je pokusala da je zaobidje,ali ju je devojka odgurnula. Lara se zagledala u njene oci.
-Sta pokusavas? Da me zaobidjes? Nece moci.-devojka je Lari udarila boks,Lari je to bilo dovoljno. Pocele su da se udaraju na sred dvorista. Uskoro nastavnik ih je razdvoio i isutirao di direktora.
-Ajde sad,recite direktoru sta ste uradile.-vikao je profesor besno.
-Izvini te,direktore.-rekla je Lara,ljutim glasom.
-Izvini te.-rekla je devojka do, takodje.
-Aki mislite da cete se izvuci sa "izvini te" grdno ste se presle. Kaznjene ste nedelju dana jer je ovo prvi dan i obe ste nove. Sutra pocinjete. Dovidjenja.-i devojke su izasle. Lara je gledala osobu do nje.
-Nemoj da me gledas,ti si krenula da se bijes.-rekla je devojka.
Lara ju je i dalje posmatrala.
-Boze,boze i dalje me gleda.
-Kako se zoves?-upitala je.
-Hana.-rekla je prezirno.
Lara ju je zaobisla i nastavila dalje.

OPASNA OSVETAWhere stories live. Discover now