2020 godina
New York
Srednja turisticka skolaLara je bila klasicno obucena i zurno je otisla do direktorke.
Pokucala je na vrata,a glas iznutra je rekao.
-Slobodno.
-Gospodjo Hater,dosla sam da Vas zamolim da mi odmah predate dokumentaciju, diplome i sertifikate kako ne bih dolazila na svecanu dodelu sutra,kvalsifikovala sam se sa koledz i sutra su mi ispiti,mislim da ne mogu da stignem.-lagala je Lara,jer jednostavno glupe proslave su za srecne,zbog cega bi ona dosla da glumi da je srecna.
-U redu.
-Evo ovo su potpisi mojih roditelja da mogu da uzmem sve papire i dozvola za upis na koledz.-direktorka je pregledala i ubrzo predala Lari 4 velike fascikle.Lara je bila odlican ucenik,volela je da uci ono sto je zanima. Njeni plonovi nisu bili da se bavi turizmom. Time sto je zavrsila ovu skolu naucila je sve sto joj je trebalo o ljudima i njihovim idejama,njena prava zelja bila je agencija TS. To je nesto poput FBI-a samo je ovo tajna agencija za koju malo ljudi zna. Lara se nece upisati na koledz turizma upisace se u skolu za tajne agente. Malo ko je znao za tu skolu,ali Lara je volela da prcka po internetu i sve da zna. Tako je saznala za tu agenciju kad je upala u sistem jedne policijske stanice,ali sreca ba vreme je bacila laptop u WC-solju tako da je nisu pronasli.
Lara se odvezla svojim kolima,da polozila je jos sa 16,ali je dobila dozvolu kad i licnu kartu,do skole za tajne agente. Otisla je da se prijavi za ispitni rok. Uzela je datume,a kako joj je mozak radio kao na struju,imala je ceo plan kako da bude najbolja. Otisla je do direktorove kancelarije,usla,predstavila se i nakon nekoliko trenutka direktor se onesvestio. Lara je ustala, prisla kompijuteru, istampala svaki ispit,stavila u tasnu, a zatim prisla direktoru.
-Gospodine,gospodine da li ste dobro?-pravila se zabrinuta.
-A,a sta se desil?-bio je osamucen skroz.
-Pali ste u nesvest,da li ste dobro?
-Da,da hvala ti.
-U redu onda idem da pozovem sekretaricu.Lara je sa sirokim osmehom na licu izasla iz dvorista skole,zatvorila vrata i usla u svoj auto. Bila je zadovoljna time kako razmislja.
Pola sata ranije
Dok je pricala sa direktorom iz dzepa je izvadila sterilnu injekciju punu rastvorenih cestica koje ubrzavaju rad mozga cime se dovodi do trenutnog umora,a zbog naglog umora covek se automatski onesvesti. Bila je dobra iz hemije i kuci je napravila tu smesu. Ubrizgala je direktoru u nogu kad se sagla da dohvati svoju minjdjusu.
Stigla je kuci i brzo uzela nesto da pojede. Volela je da jede kao luda,mislila je cak da zivi da bi jela,umesto da jede da bi zivela,ali nema veze. Zatim je sela u svoj racunarski kabinet i izvadila ispite,za nekoliko sati sve ih je ispunila i ostalo je jos fizicka soremnost,ali to joj nije bilo tesko s obzirom da je 4 godine trenirala kik boks i jogu. Dugo se spremala za ovaj trenutak. Nakon sto je po treci put ispunila svaki ispit legla je izmorena na bracni krevet u njenoj sobi i polako tonula u dubok san.
Naredna cetri dana Lara je ispunjavali ispite po pedeset puta dnevno,nakon cetvrtog dana bila je uverena da svaki deo svakog ispita zna napamet. Sutra dan je ceka veliki posao pa je ove veceri,ni sama nije mogla da veruje,u krevet legla u 8 sati.
Naredno jutro je lupkala svojim patikama o pod ponavljajuci ispite koje je znala napamet. Lara je usla u ucionicu za ispit i nakon 20 minuta ga je ispunila. Prifesor koji je cuvao mislio je da ne zna nista pa ga je zato brzo predala.
Sledeci ispit je isto tako brzo predala,kao i onaj naredni i poslednji.
Zadnji isoit bio je fizicka spremnost. Lara se obukla kao sportista,cak se i osecala kao sportista,ali sport uopste nije volela,izazivao joj je gadjenje.Bilo je 9 sati uvece kada je Lari stigla posta. Otvorila je veliku kovertu,a u njoj se nalazio poziv za skolu tajnih agenta kao i njeni perfektni rezultati sa isputa,direktor nije mogao da veruje svojim ocima,kako navodi i u pismu. Lara je spustila papire,uzela telefon i okrenula broj.
-Harperova,prvi deo plana zavrsen,prelazimo na broj dva.
BINABASA MO ANG
OPASNA OSVETA
Mystery / ThrillerKetrin Fablar,devojka koja ima sve,sem onog sto je njoj najbitnije,sreca. Oduzeli su joj srecu u njenoj sestoj godini zivota kad je jedina osoba koja ju je volela nestala medju crne oblake. Naplatice im za svoje propale godine,pune tuge i jada,osvet...