Ketrin se spakovala,ostalo je jos samo da ode do aerodroma i odleti u NYC,a pravo sa aerodroma uzece taksi i oticice do malog grada,za sat vremena ce je ubiti i onda ce opet naci taksi koji ce je odvesti do Cikaga,koji je malo blizi tom gradu i iz Cikaga oticice u Japan.
Sve ovo smislila je dok je letela. Kada je stigla na aerodorm pokupila je svoju torbicu i pozvala taksi.
-Mozes li voziti do Tarsatika?
-Pa,to je jako daleko,nisam siguran.
-Za 5.000 dolara?
-Koja adresa?
-Bolnica "Sveti Aleksandar".
-Idemo.Dok su se vozili,pripremala je svoj pistolj. Stajali su na svakoj drugoj pumpi,a kad joj je to dojadilo rekla mu je da ako samo jos jednom stane glavu ce mu odrubiti. Tako da vise nije stajao.
2026
TarsatikKaterina je spremala rucak kad joj je telefon zazvonio. To je bila Ana.
-Halo,Katerina.
-Reci.
-Sumljaju da je Ketrin sletela u Ameriku.
-Kako je to moguce? Zasto je onda ne uhapse?
-Pa ima laznu licnost,tako da nisu sigurni.
-Ako dodje ovde licno cu je ubiti.
-Nemojte,ako je ubijete odmah samo cete je spasiti ona zasluzuje da trune u zatvoru.
-U pravu si,tolika ce joj kazna biti da nije ni svesna.
-Tako je.Kada su zavrsile razgovor,Ana je krenula do svog druga u policiji. Tamo je sve vec znala.
-Hej,pod kojim imenom se vodi?
-Hmm,mislim da je Erika Majklson.
-Erika...ne znam.
-Ni ja nisam siguran.
-Da li znas kako izgleda.
-Da ima plavu,kratku kosu i jaku sminku. Ne znam da li mozemo da je prepoznamo.
-Pa hajde onda da nadjemo Eriku i uzmemo joj otisak prsta i uporedimo sa njenim starim,samo tako cemo znati da je ona.
-Da,upravu si,ali sta ako nije. Vodi se kao zena najveceg svetskog biznismena,ako to nije ona Dzekson Majklson ce da srusi celu Americku policiju.
-Hm,ne znam sta da uradimo.
-Ni ja.Dok se Ketrin vozila pregledala je svoj telefon. Znala je da verovatno sumnjaju na njeno novi ime. Bila je svesna svega,ali dok se okrenu onace vec biti van zemlje. Da sigurno hoce. Ali trazila je nacin da brze napusti zemlju. Nije imala svoje prijatelje od kojih bi mogla da zatrazi privatni avion. Nije znala sta da uradi da brze napusti zemlju. Do Cikaga ima 3 sata,uhvatice je za toliko.
Odlucila je,ako je uhvate predace se. Bar ce biti mirna u zatvoru.Dzekson je resavao papire i odlucio da pozove Ketrin da vidi sta radi. Pozvao je njen Japanski broj,ali dobio je cudan odgovor od govorne poste. Pozvao ju je na Americki broj,kad je video da telefon zvoni odmah je saznao sta sprema. Izleteo je iz kancelarije i brzo pozvao svoje ljude. Uputili su se u Tarsatik.
"Ketrin nema pojma sta je ceka,svi je traze svi vec znaju njeno ime,cim udje u grad znace da je tamo,sta ona radi?" Razmisljao je Dzekson. "Uf Ketrin,uf"Ketrin je stigla u Tarsatik. Izasla je iz taksija i pravo se zaputila u bolnicu.
Kad je usla zatrazila je doktorku Sandru Ed.
-Dobro vece.
-Dobro vece.
-Da li je doktorka Sandra Ed u ordinaciji?
-Da na izlazu je,ako malo potrcite sticiete je.
-Hvala.-Ketrin se okrenula i jurnula za njom.
-Doktorko Sandra,doktorko Sandra.
Sandra se okrenula.
-Poznajem Vas?
-Da,pre mnogo godina spaliste mi zivot.
-Da,recite,ako mozete da pozurite dete mi je kuci samo.
-Imate dete?-Ketrin se iznenadila.
-Aha,sama je kuci.
-Zar je tata ne cuva?
-Njen tata je poginuo.
-Zao mi je.
-Mnogo ga je volela,vise nije srecna uopste,ne znam sta da uradim da je obradujem,ona je nesrecna,pa je nesrecna,a ima samo 6 godina.
-Samo sam htela da se zahvalim.Evo-izvadila je iz tasne cokoladne bombone koje je kupila u Japanu-za vasu kcerku.
-Ah,hvala,nije trebalo. Iznite me sad zurim.
Ketrin se predomislila. Necw nista uraditi toj zeni,ne zbog nje,nego zbog jadne devojcice. Ketrin je razmisljala i ona je bila na njenom mestu kad joj je deda otisao,mogla je devojcicu u potpunosti da razume,nije htela da joj oduzme mami,Ketrin nije bila monstrum.
ESTÁS LEYENDO
OPASNA OSVETA
Misterio / SuspensoKetrin Fablar,devojka koja ima sve,sem onog sto je njoj najbitnije,sreca. Oduzeli su joj srecu u njenoj sestoj godini zivota kad je jedina osoba koja ju je volela nestala medju crne oblake. Naplatice im za svoje propale godine,pune tuge i jada,osvet...