Policijska kola bila su svuda. Ceo grad bio je okupiran. Dzekson Majklson bio je u policiskoj stanici.
-Nemam pojma sta se desava. Pozvali su me iz policijske stanince i rekli da moj klijent ne zeli da prica bez mene.
-Znaci ne znate...ne mozemo ni mi da shvatimo vatra je uhvatila celu bolnicu. Sumnja se da je bomba,ali dok se vatra ne ugasi nemamo ideju sta moze biti.
-Jel Dzekson Majklson prisustvovao dogadjaju?
-Kad je policija stigla bio je izbezumljen i sedeo je na kolenima. Takav je izvestaj.
-Gde je sad?
-Na ispitivanju u sobi 6.
-Hvala.Dzeksonov advokat se uputio ka njemu. Kada je stigao zamolio je policajce da ih ostave nasamo koji trenutak. Kad su izasli,Erik je prisao Dzeksonu.
-Dzeksone,do djavola sta se desilo?
Dzekson je gledao na daljunu i nista nije pricao. A onda je od jednom rekao.
-Nema je...-idalje je gladao u zidove tmurne sobe,kao da gleda u daljinu Zemlje.
-Koga? Ketrin?
-Da me je samo poslusala i da se nije pomerala,nista se od ovog ne bi desilo,nikad je ne bi nasli. Zasto Erice?-i u tom trenutko okrenuo se ka Eriku i pogledao ga praznim ocima.
-Ne znam,Dzek,ne znam-Erik je znao da Dzekson sad nije psihicki izdrzljiv da prica na bilo koji nacin.
Pa je izaso.-Izvinite,da li ispitivanje moze da se odlozi,moj klijent nije u stanju da razgovara.
-Zao nam je,on je jedini svedok o tome sta se desilo sinoc,ne mozemo da ga pustimo,ako zelite da ga drimo u pritvoru do sutra,pa sutra da da izjavu mozemo?
Erika je ovo vec ljutilo,poceo je da masira celo.
-Kazem vam! Moj klijent nije psihicki stabilan u ovom trenutku. Nece da kaze nista korisno samo ce da prica o jednoj zeni!-na ovaj ton policajc se spustio na zamlju,a onda je Erik spuatio ton priblizio mu ze i kroz zube upitao-Da li moj klijent moze da se odmori veceras i sutra da da izjavu?
-Mogu da vidim sa sefom.-Erik ga je gleda i pitao samog sebe "Zasto ga ne prebijes? A?"Nakon nekoliko minuta dosao je komesar.
-Vi ste advokat Dzeksona Majklsona?
-Da.
-Zelite da ga pustimo veceras i ponovo sutra da dodje?
-Da.
-Zao nam je ali ni jedna normalna policijska sluzba na svetu u ovakvim okolnostima ne bi pustila svedoka. -Erik ga je pogledao i usao kod Dzeksona.-Dzekson pogledaj me-uhvatio mu je glavu i grubo okrenuo ka sebi.-Dobro me slusaj. Sada cete ispitivati. Kazi sve sto si video. A sad kazi meni sta si video?-Dzekson ga je gledao.
-Dzeksone,sta si video?-idalje ga je gledao.
-Ako ne kazes sta si video,bices u pritvoru i neces biti na sahrani.
-Raznela je sebe.
-Sa bombom?
-Da.
-Zasto?
-Da je ne bi uhapsili.
-Tipicna Ketrin.
-U redu. Sad to isto reci policiji i ides kuci za pet minuta.A kako si ti preziveo?
-Rekla mi je da se sklonim sto dalje,pa sam to uradio.
-I to kazi.Od jednom vatra je bila svuda,prasak u njenim usima nikad nije bio glasniji. Nakon toga Ketrin Fablar gorela je u vatri. Kad je uzela svoj dah poslednji put cula je policijski auto. To nije bomba za samo ubijanje,nije ona bila budala,htela je da cuje patbju svih koje je ubila i cula ju je. Tako da je srecbo umrla. U tom trenutku Ketrin je sklapala oci,a ovog puta u mesto crne slike,pojavila se bela. Za nekoliko trenutaka Ketrin je bila u oblacima,na jedom je sedela. Bila je u beloj haljini pustene kose,kao Isus Hrist. Dok je razgledala belu okolinu nije imala pojma gde se nalazi. A onda pomislila je na svog dedu. Gde je on sada? Da li je aa golubovima? Sta radi? Zeli samo da ispuni obecanje,zeli da joj poslednji put uhvati belog goluba.
VOUS LISEZ
OPASNA OSVETA
Mystère / ThrillerKetrin Fablar,devojka koja ima sve,sem onog sto je njoj najbitnije,sreca. Oduzeli su joj srecu u njenoj sestoj godini zivota kad je jedina osoba koja ju je volela nestala medju crne oblake. Naplatice im za svoje propale godine,pune tuge i jada,osvet...