2025
New York
Vila KetKetrin se vrtela po kuci,kad je usla teta Atina.
-Gospodjice Ketrin,dosla je gospodjica Ana.
-Ana?-Ketrin se bas iznenadila.
-Da.
-Neka udje.-Ketrin je prvo pomislila na svoju Anu,ali sta ce ona ovde.
-Ana-Ketrin je ugledala svoju drugaricu j zagrlila je -to si ti! Zasto se nisi najavila. Kako si?
-Dobro sam,Ketrin. Cula sam da si promenila ime.
-Aha,jesam,Lara nije bilo ime za direktorku komapanje.
-Svakako.-Ana je izgledala ozbiljno.-Ana,nesto se desilo?-sele su.
-Primi moje saucesce, Ketrin. Zao mi je zbog Morene i zao mi je zbog Tee,ali imam osecaj da tebi nije zao.
Ketrin se naslonila jer je mrzela sa Anom da prica na ovu temu. Naslonila se dublje u krevet j zagledala se u daljinu.
-Rekla sam ti odavno,Ana. Rekla sam ti sta ce da bude,jednog dana. To je i bilo i tek treba da bude.
-Mislila sam da blefiras-Ana je postajala ljuta-mislila sma da nikad neces uspeti da postanes osnuvacica kompanije i da neces moci da imas taj novac,kako bi ostvarila svoju glupost. Otisla sam u Aziju na nekoljko godina,a vidi sta si ti uradila ubila si pola ljudi iz detinjstva,Lara.
-Ja nisam Lara-i Ketrin se naljutila-glupa Lara koja sve trpi vise ne postoji,ne postoji Ana. Ja sam Ketrin Fablar,Lara Fab ne postoji,nema je. Kraj.
-Kraj? Ti si ista osoba samo se pravis da si opasna.
-Ako si ljubomorna mozes da izadjes,a uvek si bila. Znala sam to ali sam se pravila da ne vidim,jer si mi bila draga i nisam htela da te uvredim,ali sad ti kazem,ljubomorna si.
-Pazi se Ketrin,pazi se.-i napustila je kucu. Ketrin je srusila saksiju. Bila je besna. Mnogo besna. Ali nije mogla da naudi Ani,ta devojka joj nista nije uradila lose ,a i previse puta joj je ucinila uslugu nije imala snage da to uradi. Jednostavno nije htela. Ketrin je izasla,sledeci na njenoj listi nije bio covek,bila je grupa ljudi. Ali njih nije planirala da ubije,planirala je samo da im pokaze da su ku***tine. Kao sto su i bile. Spavale su sa pola grada i iskoristile su pola grad,doslo je vreme da ih neko vrati na mesto. Nisu joj konkretno nista uradilr ali je znala da je igovaraju i mrze zato sto ona nije kao one,pa je odlucila da im malo pokaze ko je ustvari, Ketrin Fablar,ili Lara Fab,ne ipak,ma sve jedno.
Nije planira da ih ubije, istina. Imala je bolji plan,ali bilo he tesko da ih sve okupi na isto mesto,pa je to bilo malo teze ali sa svojim zgodnim ljudima uspece,svaki njen covek ce da pita jednu za uslugu i sve ce ih poslati na isto mesto tako ce ih imati sve.Ketrin je odmarala u svom dvoristu sa bazenom. Kad joj je prisao Dzekson Majklson.
Ketrin ga je pogledala i vratila naocare na oci. Seo je pored nje,na lezaljci.
-Ketrin Fablar,ovo ime ti pristaje,Keth.-imao je Engleski naglasak,Ketrin je ostro skinula naocare i pogledala ga u oci.
-Sta hoces?
-Dosao sam da vidim kako si. Necu ti vise praviti probleme,bar necu dok se ne osvetis. Ali dosao sam da ti kazem,da si ti jedna poseban zena, Ketrin. Tako si jaka,zar nista u tvom jadnom zivotu nije moglo da te ubije? Svidjas mi se,Ketrin,jer si drugacija.
-Ha-Ketrin je bilo drago-svidjam ti se. Sta to ima veze? Ti si najbogatiji covek u Americi mozes imati bilo koju plasticnu zinicu,zasto si dosao kod mene?
-Zato sto ni jednu plasticnu zenicu,necu voleti,Ketrin.-ovaj put Ketrin je ustala ,a Dzekson ju je posmatrao svojim tamnim ocima,a onda je svoje usne primakao njenim.Te veceri Ketrin je bila u hotelu sa Dzeksonom Majklsonom. Bila je zaljubljena u tog coveka. Celo vece su se smejali i ljubili. Ketrin se prvi put zaista provela.
Sutra dan u vili ju je docekao Marko.
-Ketrin Majklson-rekao je zanosno,smejuci se. Ket se okrenula.
-Zdravo Marko,i tebi dobro jutro.
-Sta si uopste videla u tom coveku?
-Sto? Ljubomoran si?
-Mnogo sam ljubomoran.
-Ma bezi budalo.-Ketrin je nastavila. A Marko se smejao,i ako je Ketrin bila zaljubljena u Dzeksona,Marka je volela,a i Marko je voleo nju. Samo to nikad nisu rekli jedno drugom.Ketrin se odmarala u vili kad ju je pozvala Sara.
-O Sarita?
-Spaval si sa Dzeksonom Majklsonom?
-Da nije bilo na vestima.-zvucala je ljuto,ali bila je ironicna.
-Marko mi je reko,nemoj da se ljutis,mislim da je taj decko zaljubljen u tebe.
-Marko? Mislim da ne zna nista drugo da uradi sem da ubije.
-Ma nije bitno,zovem da ti kazem da je sve spremno za broj 6 na listi.
-Kad da krenem?
-Sutra krene u tvoj grad,ne zaboravi Marka.-Sara ju je zezala.
-Dovidjenja,Harperova.-spustila je slusalicu.
YOU ARE READING
OPASNA OSVETA
Mystery / ThrillerKetrin Fablar,devojka koja ima sve,sem onog sto je njoj najbitnije,sreca. Oduzeli su joj srecu u njenoj sestoj godini zivota kad je jedina osoba koja ju je volela nestala medju crne oblake. Naplatice im za svoje propale godine,pune tuge i jada,osvet...