Part 5

299 15 0
                                    

2018 godina
Okruzni park New Yorka

Bio je to tmuran dan,a Lara je volela takve,podsecali su je na njen zivot. Tmuran i bolan. Stigla je u park oko 10 sati i ceo dan je provela u njemu,lezeci na travi. Volela je da razmislja i smislja osvetu. Kad se park zatvorio Lara je bila na izlazu cekajuci taksi. Taksija nije bilo. Lara je cekala ali nikog nije bilo. Bila je noc,a ona sama na ogromnom parkingu. Stojala je,smrzavala se i gledala u put razmisljajuci o losim stvarima koje su joj se dogadjale, kad se iz sume culo jako suskanje. Lara je tihim korakom krenula ka sumi kada se ogrmna zena bacila na nju,obe su pale a Lara je vristala. Ogromna zena joj je stavila ruku na usta da bi ucutala i govorila je:
-Molim te,molim te pomozi mi.
Lara je ustala i rekla.
-Ko si ti? Sta radis ovde? Kako da ti pomognem?!
-Slusaj treba mi pomoc,ja sam Kermanoa kad te budu pitali samo reci da sam upala u onu rupu-i pokazal je prstom na ogromnu jamu,Lara se izbecila.
-Sta?!
I ogromna zena je nastavila da trci. 
Odjednom ispred Lare stvorila su se dva coveka,cudno obucena sa lovackim psima. Lara se ukopala u zemlju.
-Gospodjice da li ste videli krupniju gospodju,cudno odevenu da je protrcala ovuda?- Lara je razmisljala sta da uradi,videla je da su dva coveka ustvari cuvari u zatvoru. Razmisljala je,sta ako je ova zena nepravedno optuzena za nesto i onda je u zatvoru,kao ona svih ovih godina. Lara je odgovorila.
-Videla sam je...-njen ton je postao tisi i tuzniji.
-Gde ste je videli? Gde je otisla?!
-Onde,upala je u onu jamu.-i Lari krenuse suze,pocela je da jeca,a dok su policajci otisli da pogledaju jamu,Lara je nestala.

Nakon pola sata Laru je dozvala Kermanoa. Lara se okrenula i zamalo pala od njenog tona.
-Kakva si ti ludaca,do djavola?!
-Ja sam Kermanoa kao sto sam ti rekla. Znala sam da ces da uradis pravu stvar,izgledala si pametno.
-Zasto si u zatvoru?
-Ubila sam pseto Havijera.
-Zasto si ga ubila?
-Ubio je mog decka.
-Zasto?
-Ala ti sve moras da znas.
-Hocu da znam da li sam uradila pravu stvar.
-Uradila si pravu stvar,spasila si me iz zatvora bolje nego bilo koji advokat,bila sam 5 puta u zatvoru,ovo mi je sesti.-pocela je da se smeje.
-Sta si radila pa si toliko puta bila u zatvoru?
-Prvi put imala sam osamnaest. Bio mi je osamnaesti rodjendan i slavila sam ga u jednom klubu. Moju drugaricu su dirali neki stariji momci i ja sam ih udarala staklenim flasama,jedan je bio mrtav. Na sudu su me optuzili da sam bez razloga ranila 3 muskarca i jednog ubila,da sam monstrum i da nikad ne bi trebalo da izadjem. Niko ko je bio na moju zabavu nije hteo da potvrdi moju pricu,svi su me izdali. Nakon godinu dana sam izasla i zaklela se da cu se osvetit. Ubiala sam sve prijatelje sa te zabave,posle mucenja. Ali nisam zbog toga bila u zatvoru 5 puta.
-Zbog onog coveka?
-Havijer Ertener,najgore pseto u univerzumu. Nakon sto sam ubila izdajice strpali su me u zatvor. Bila sam oko 2,3 meseca. Kad sam izasla iz zatvora otisla sam kod mog decka. Nisam imala kucu,mama i tata su mi poginuli dok sam bila mala. Zivela sam sa deckom dok se nije pojavio Havijer Ertener. Rekao je da ce ovakav monstrum,koji ubija mlade ljude iz zadovoljstva biti iza resetaka toliko dugo da ce umreti. Gledala sam u lice to pseto. Namestio mi je da odem u zatvor 3 puta. Zaklela sam se da cu ga ubiti,ionako sam postala ubica. Kad sam izasla treci put on nije znao. Otisla sam do njegove firme. Bila je noc,usla sam i popela sam se krisom do njegove kancelarije,usla sam i on se okrenuo,nije stigao da se pomeri,a pistolj koji sam drzala bio je upret u njegovu glavu,ispalila sam 3 metka u njegovu svinjsku glavu. I tad sam osetila bozije zadovoljstvo.-i Lara je osetila zadovoljstvo,jer je znala da radi pravu stvar.
-Ja cu ti pomoci Kermanoa.-rekla je odlucnim glasom. Pozvala je taksi ponovo i povela je Kermanou kod sebe kuci. Nasla joj je posao i dala malo novca da moze da zivi pristojno,a ona joj je za uzvrat obecala vernost i pomoc kad god joj to zatreba. Lara je za kraj predala Kermanoi novu licnu kartu na ime ,Sara Harper.

OPASNA OSVETAOnde histórias criam vida. Descubra agora