Part 19

76 7 0
                                    

6."Devojke"

Sutra dan Ketrin je krenula u svoj grad gde se rodila. Bila je sa Markom.

Kad su stigli u grad nakon 8 sati putovanja,odseli su u jednom hotelu. Te veceri su trebali da ih okupe i prodaju javnoj kuci u Dubaiu,gde bi ih opasni gasterbajteri ubili u roku od 3 dana. Ali Ketrin nije mogla da predpostavi sta ce se te veceri dogoditi.

Pao je mrak,bilo je 8 sati,a Ketrin je poslala grupnu poruku.

Svi su krenuli. Za jedan ipo sat sve su bile na dogovorenom mestu. Ketrin je usla u svoju limuzinu i odvezla se do mesta gde su se nalazile. Ketrin je stigla,a vozac joj je otvorio vrata. Ketrin je izasla u najzanosjijoj haljini koju je imala,Merko joj je prisao-O gospodjice Ketrin,divno izgledate veceras.-ali reko je to tako da ga niko nije cuo sem nje,ona mu se nasmejala i malo ga udarila,takodje ni to niko nije mogao da vidi. Posto je obula ogromnu stiklu uhvatila je Marka pod ruku,a zatim je sa njim prisla devojkama.
-Hello,my friends. A da,vi mi niste drugarice,ali koga briga-pricala je sa osmehom-ja cu vam ipao dati ono sto zeljno iscekujete. Sigurna sam da me se secate,mala devojcica koja nema facebook,kako ste se ono bese smejale,hahahaha-i onda se zasmejala.- Ostale ste bez reci najdraze moje,nema brige mocicete da se jeb*** sto puta dnevno i plus ce vam platiti za to,ali nisam sigurna koliko cete izdrzati. Uzela je noz i naredila da ih stave u auto,kad su policijske sirene zasvirale,Ketrin je podigla ruku.
-Brzo!-viknula je. U tom trenutku su svi njebi ljudi poceli da trce i ona je ali velike stikle pala je na nos,pored nje se Marko bacio i slomio joj obe stikle kako bi mogla da trci onda ju je podigao i poceli su da trce. Svi su pobegli,a devojke su ostale ne pomicne. Nakon nekoliko trenutka momci su se vratili i odvezli devojke. Ketrin i Marka su idalje jurili i nakon nekoliko trenutka presrela ih je zena i uperila pistolj u celu,nije znala ko me. Svi su stojali.

Ketrin se okrenula i kad je videla lice srce ju je zabolelo.
-Ana.-gledala ju je sa gadjenjem. Marko joj je pokazao znak da bezi,posto je pistolj bio uperen u njegovu glavu,"bezi i spasi se,Ket,brzo" ,"ali Marko ne moze","ako me volis bezi" Ketrin je trcala najbrze. Marku je prisao i policajac koga je Ana dovela bilo je samo njih dvoje,Ketrin se okrenula i prisunjala mestu gde su se nalazili.
-Gospodjica Ana mi je sve ispricala,gospodine Marko uhapseni ste.
-U redu.-Ketrin je gledala "sta taj decko dodjavila radi".
-Idemo u stanicu na ispitivanje.
-Nece mocu,-Marko je izvadio pistolj,Ketrin je ostala nepomicna-gispodjica Ana vas je lagala-Ketrin je shvatila i pocela da snima-ja sam jedini sef ovde,ne morate da me ispitujete,Ketrin Fablar ne postoji.-"Sta?!" I Marko je prislonio pistolj na celo,a zatim se okrenuo ka policajcu. Ketrin je izletela iz sazede.
-Marko sta to radis?! Nemoj,molim te nemoj,Sar ce te odmah izvuci.
-Pre bih umro nego da odem u zatvor zbog ispunjavanja pravde. Ketrin,uvek sam te voleo,znas to,i sad te volim,mnogo.-i okidac je opalio pre nego sto je Ketrin stigla da izgovori rec-I ja te...MARKO!-Ketrin je pocela da vristi toliko jako da Ana i policajac nisu mogli to da podnesu. Ketrin je pala na kolena.
-Sta ste to uradili?! Sta ste to uradili Marko,kuc**** sinovi!-zatim je brzo ustala i prisla mrtvom telu,za to vreme je Ana pozvala hitnu.
-Marko,ljubavi,Marko ne idi,ne ostavljaj me. Marko...-i pocela je da place na sav glas. A zatim je obrisala oci i ustala sa izrazom koji je govorio oboje cu vas ubiti.
-Platic te mi,kopilad.-rekla je i nestala. Ana je zaustavila policajca i rekla da napise izjavu koju je Marko dao pre smrti.

Ketrin je trcala do hotela. Usla je i istusirala se. Presvukla se spakovala i dobila 15 propustenih poziva od Sare i dve poruke od njenih ljudi.

Sela je i nazvala Saru.
-Halo,Sta se desilo Jetrin,rekli su mi da vas je policija nasla?
-Saro...-Ketrin su krenule suze.
-Sta se desilo Ketrin?
-Marko je mrtav.
-Sta?!-Sara se razdrala.
-Kopilad su ga ubila.
-Dobro,sta ces da uradis?
-Tramspotova cu telo i sahraniti ga u svom dvoristu.
-Jel si...-Sara nije zavrsila ,ali je Ketrin spustila slusalicu.

OPASNA OSVETATempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang