Part 21

77 8 0
                                    

7.Doktorka i med. Sestre

Nakon nedelju dana,Ketrin je nastavila svoj put. Jedina osoba uz nju,bila je Dzekson Majklson on je krenuo sa njom. Posto vise nema prijatelja,odlucila je da ih samo upuca i da zavrsi sa tim.

Stigla je u svoj gradic. Sve je bilo isto. Spremala se za to. Izasla je i krenula ka bolnici. Usla je u hodnik bolnice i dosla do saltera.
-Treba mi doktorka,Sandra.
-Da,ona je na trecem spratu.
-Hvala.

Ketrin se popela na trecem spratu,ali u mesto med. Sestra i doktorke docekala ju je cela patrola policije. Ketrin se nije predavala,uzela je suzavac i bacila im ga u lice. Zatim je izjurila na putu do vrati srela je jos dva policajca,jednog je probola nozem,a drugog je sutnula. Izletela je iz bolnice i uletela u kola. Brzo ih je upalila i krenula ka aerodromu,verovatno znaju ime na koje je dosla u grad,oa je brzo izvadila licnu kartu koju nije nikad koristila,Erika Mjklson. Vodila se kao Dzeksonova zena. Vozila je dvesta na sat i za to vreme namestila je plavu periku na glavu i pojacala je sminku,na jednoj pumpi je zamenila registraciju,za svaki slucaj. Usla je i nastavila da vozi brzo,policija koja ju je trazila je samo prosla pored nje. "Uh" pomislila je. Ali nije bila mirna,idalje nije ubila glupu doktorku. Nije mogla da se vrati u NYC. Policija je uzela sve njene kompanije,ali je Dzeksonov advokat sredio da njemu pripadne kompanija.

2026 godina
Velika Britanija

Ketrin je sletala u Veliku Britaniju dok su svi slavili Novu godinu. Nije joj bilo do slavlja. Sletela je i telefonirala Dzeksona.

-Halo,Dzeksone.
-Ketrin,gde si?
-U Velikoj Britaniji sam,ali nemam vise prebijene pare,uzeli su mi kompaniju i sav novac.
-Nisu ne brini,ja sma ih uzeo. Na koje ime se vodis?
-Sad sam Erika Majklson.
-Ohoho,imam zenu.
-Nemoj da se zezas.
-Vrati cu ti tvoju kompaniju,sutra ce ti prepisati kompaniju na to ime,cao Ket.
-Zbogom.

Ketrin se ofarbala u plavo i pojacala je sminku. Njena stanica nije bio London,vec Japan. Odlucila je da zivi u Japan.
Sutra dan je otputovala za Japan.

Na aerodromu sacekao ju je Dzekson,jedva ju je prepoznao. Bio je nasmejan.
-Gde je moja zena najlepsa?
-Molim te,Dzeksone nije mi to sale.
-Dobro,dobro. Uzeo samnti apartman u HongHjang.
-Jao,to je najlepse mesto u Tokiju.
-Aha,imaces osecaj kao da si u raju.
-A sta cemo sa novcem? Ne traje vecno.
-Ma ne brini,isto ce da bude kao i ranije,moji ljudi ce da rade ali ce novac da lezi na tvojim racunima.
-Ozbiljno?
-Pa,da.
-Hvala ti,mozda bi zaista mogo da mi budes muz.-prvi put Ketrin se nasalila.

Kad su stigli u HongHjang,Ketrin je blistala od zadovoljstva. Mesto na kom je bila smestena bilo je nestvarno. Tu je bila mala kuciac,a oko nje je bilo naselje oko kojeg su padake roze latice sa drveta. Naselje je bilo prelepo,posebno okolina Ketrininog apartmana. Bila je odusevljena.

Nekoliko dana provela je sa Dzeksonom,bili su u parkovima,restoranima,ziveli su japanskim obicijima. A onda je jednog dana Dzekson hitno moraobza NYC.To je bilo na drugoj strani sveta. Mnogo blizi mu je put preko Tihog okeana,putuje 20 sata avionom,ali da putuje drugim putem putovao bi duplo vise. Kad je Dzekson otisao,Ketrin je izasla sam u obliznji park.
Bio je kao raj,imao je jedan mostic bele boje,pored mostica nalazilo se ogromno drvo sa rozim liscem i tu je bila mala,bela klupica. Obizaval je vreme da provodi gledajuci na potok,koji je bio neverovatno cist. Sedela je i razmisljala. Traze je vec mesecima,a ona se provodi u Japanu. Imala je plan. Dok je Dzekson bio u SAD-u,ona se spremala da ode do svog grada. Otici ce tamo na 10 sati,ubice doktorku i bice mirna celog zivota. Da uradice to.

OPASNA OSVETADonde viven las historias. Descúbrelo ahora