Part 14

94 7 0
                                    

3.Tea

Tea je krenula u novu skolu. Sara Harper se ranije te nedelje dogovorila sa direktorkom Dajanom da je istrebe od mucenja. Tako je bilo. Tea je u skoli izdrzala samo nedelju dana,nakon cega je zamalo zadesio nervni slom,a nakom toga mamu je je vikala i prebila,tako da je zaista poludela. Zavrsila je u ludnici u NYC-u,a kad je Lara dosla da je poseti rekla je nesto sto je zaprepastilo Laru.
-Nisi mogla da podneses sto smo se rodile,posebno ja.-smejala se sarkasticno.
Lara ju je gledala belo,a zatim istim tonom odgovorila.
-Vas dve ku*** niste zasluzile zivot,samo sam uradila ono sto je odavno trebalo. Toliko si pohlepna Tea,sta je sad,pohlepa te je izdala. A da,nemas sta da kazem,Morena nije tu da pametuje,zalim sto sam je onako ubila trebala je vise da se muci,kur**.-rekla je tiho,ali ne dovoljno da je Tea ne bi cula.
-Ti si to uradila?!-i nasrnula je na nju vristeci. Lara se izmakla i rukom pokazala doktoru da dodje.
-Daj te joj sedative,zamalo me je ubila,nije joj dobro.
Doktor je uradio ono sto je Lara rekla.

Lara je te veceri sedela sama u jednom restoranu u NYC. Pila je vino i smesila se svojoj sreci,koju je prvi put osetila nakon toliko godina. Bila je srecna zbog Tee i Erneste,ali zalila je zbog Morene. Zasluzila je najmanje godinu dama robije,a zatim smrt,ali Lara nije razmisljala na vreme,bilo joj je zao,i ako se sad grdno kajala,setila se svega,svakog trenutka koji joj je napakostila. Lari je najvise smetalo sto su lagale,nije toliko uzimala k srcu kad su je tuzile,ali kad su lagale bilo joj je najgore,svaki put dok su lagale Lara je imala osecaj da ih moze zaklati pred celim gradom,jednom je cak nasrnula na njih nozem,ali ti je pretvorila u salu,bilo joj je drago sto je uspela. Jer da nije,stigla bi samo jednu da ubije,a to ne bi bilo dovoljno.
Verovatno mislite da je Lara ljubomorni monstrum,ali nikad necete shvatiti kroz sta je prolazila svih tih godina,niko nece nikad znati,samo ona,samo je ona mogla da zna kroz sta je prosla zbog ta dva gada.
Nakon nekoliko trenutka Lari je prisao Dzekson Majklson,iskreno to je bio najprivlacniji muskarac kog je Lara videla. Nasmejala se sarkasticno i podigla casu,a zatim takodje sarkasticno izgovorila:
-Gospodine Majklson,cim dugujem ovo iznenadjenje?
-Gospodjica Lara Fab,da li ti je ikad palo napamet da imas decije ime za veliku damu?-bili su sarkasticne.
-Majklson,to mi zvuci kao da ste iz igrice izasli.
-Haha-nasmejao se-u redu,mudra si. Iskreno hteo sam te ubiti,ali predomislio sam se kad si me nadmudrila.-Lari su ove reci bile tako lepe-Prvi put u zivotu me je neko nadmudrio i to je zena. Pardon. Devojcica.-imao je cilj da je uvredi,a i uspeo je.
-Gospodine Majklson,jeste li ovde da me hvalite ili ponizavate?
-I jedno i drugo. Recite mi,kako ste imali hrabrosti da me prevarite?
-A sto ne bih imala?
-Znate da Vas mogu ubiti kad god hocu.
-Sumnjam.
-Sumnjas?
-Ne bi me ubio,Dzeksone-presla je u opasnu ozbiljnost-bas zato sto sam te nadmudrila,prvi put imas nekog u zivotu ko te se neplasi,zar te to ne cini manje vrednim.
-Gospodjice Fab,ne prelazite crtu.-bio je ljut.
-Sami ste hteli.
-Videcemo se ponovo.-ovaj put je zaista bio ljut.
Lara je odmahnula glavom. Dzekson Majklson jeste bio mozda ubica,ali i on je bio kao Lara,iscupali su mu srce dok je bio dete,tako da ga nije imao,ali Lara je verovala u drugacije,znala je da je i on patio isto koliko i ona,mozda i vise. Dzekson je bio prelep muskarac,bio je zgodan i nikad nije naudio zeni,ali ih je svakodnevno iskoriscavao,nikad na silu,jedan njegov pogled je mogao da odvede bilo koga u krevet,ali Lara nije padala na sarm,i ako joj se svidjao.

-Lara,Lara. Zar ti ime nije glupo?
-Kakva si ti osoba?
-Ozbiljno?-rekla je Sara.
-Ne volim svoje ime,previse je detinjasto,ne stoji mi.
-Zameni ga.
-Kako?
-Dangerwoman.
Lara ju je gadjala cinijom,dok se Sara smejala.
-Veoma smesno.-Lara je htela da promeni ime,ali nije imala ideje. A onda se setila.

Sutra dan,nije postojala Lara Fab. U vilu je usla Ketrin Fablar. Lara je zamena ime u Ketrin,jer joj je pristajalo,njena majka se zvala Katerina,njoj je pristajalo da se zove Ketrin,imala je dozvolu i za novo prezime,jer je Fab bilo od njenog prapradede koji se zvao Fabonoso,tako da je dugo postojalo,Lara je napravila sopstveno prezime mesajuci ime i prezime oca,Fablar. Sad njeno ime je konacno imalo smisla,Ketrin Fablar.

OPASNA OSVETAWhere stories live. Discover now