1.Morena
2025 godina
Larin gradLara je ceo dan provela sa tako nazovi sestrama. Nije ih volela,bar Morenu nije volela,Teu je volela malo,bar malo. Znala je da svaku gresku koju Tea napravi nije ona kriva vec je Morena nagovara. Zbog toga nije mnogo mrzela Teu,mnogi vise je prezirala Morenu. Lara se divno provela jer je taj dan bio veliki. Cekala je vece strpljivo.
Oko 20h Lara je rekla:
-Pa,sestrice,sta mislite da se zabavimo malo? Hajde da odemo u jedan hotel i da dmtamo provedemo vece,a sta kazete?
-Sto se mene tice moze.
I tako krenule su u hotel. To vece su idalje pricale. A onda je Lara dala znak,ukucala je poruku i poslala je u Grupu.-Tea,jel mozes da odes do recepcije da doneses jos malo ovog koktela?
-Aha idem.
Lara je zakljucala vrata za Teom.-Morena,Morena,sta cu ja sa tobom?-Morena se zacas zbunila.
-Ka..ko misli...s sta ces sa mn...om?
-Nemoj da se pravis luda!-pobesnela je Lara.
-O cemu ti pricas?-pocela je da se oravi vazna,sto je Laru previse nerviralo,a konacno mogla je da je udari takk jako da padne na pod,to je i uradila.
-O cemu pricam?! Recicu ti o cemu pricam! Ti bezvredna ku***,unistila si mi zivot,uzela si mi sve. Ku*** glupa! Mrzim te! Mrzim te! Mnogo te mrzim!-Lara je plakala. Morena je ustala.
-Mrzis me a? Nista ti nisam uradila! Nista! Samo sam imala lep zivot! Ti!Ti!-nasrnula je na Laru-Ti si ta koja nije trebala da se rodi! Ti si visak! Ti! Glupaco! Ti si upropastila sve! Da tebe nije bilo ja bih bila u NWC,ne ti! Ja bih dobila sobu ne ti! Ti,gaduro,samo ti si visak!-smejala se pohlepno.
Lara se zasmejala.
-Hahahahahaha. Vidi glupaco,glupa. Mozda sam 16 gpdina sebe krivila,ali vise ne. Vise nece moci! Ku*** jedna! Ubicu te! Ubicu te! Vise neces postojati!-i onda je krenula da se smeje.
-Neces me ubiti Lara,tvoje slabo srce nece izdrzati tu bol. Kako ces to da uradis mami i tati koje toliko volis,kako ces da im ubijes omiljenu cerku,a?
Lara se smejala.
-Ne mozes to da uradis,ne trudi se Lara.
-Imas decka a? Volis ga? Ceka te lep zivot,Morena,ovo su tvoje najbolje godine,zar ne?
-Da,Larice i ti ces biti ta koje ce se majka odreknuti.
-Mislim da ce biti previse zauzeta,sahranjivanjem tvog tela,Morenice.
-Idalje pricas o mojoj smrti. Zar stvarno mislis da mozes? Cime ces me ubiti,seko. Cime? A? Cime? Uzeces noz i juriti me kao u horor filmovima?-Morenina sarkastika je presla u bes-Ne moze Lara! Ne moze! Nista nisam uradila! Uvek sam htela da budem kao ti! Uvek su te najvise hvalili! Uvek si bila najbolja! Samo zbog toga sam vola da te ponizavam,i idalje cu te ponizavati. Ali sad ces cu te ponizavati dok si u zatvoru,neces se tako lako izvuci sa ovim.
-Ako je tako onda dobro-Lara se okrenula i izvadila pistolj koji je bio napunjen. Uperila ga je u Moreninu glavu.
-L...ar...a-pocela je da muca.
-Idalje mislis kako nema snage?
-N..e..j.a..
-Prestani da mucas! Pitam te! Jel idalje mislis da neman snage?!
-Ne. Molim te pusti me-pocela je da jeca i da se baca na pod.
-Imas srece sto pamtim i neke lepe trenutke sa tobom tako da ces brzo umreti,malo se muciti aki sigurno umreti,dovoljno sam sposobna da pogodim kicmenu mozdinu.
-Lar...a
Okidac je opalio,tri metka bila su ispaljena to vece.
YOU ARE READING
OPASNA OSVETA
Mystery / ThrillerKetrin Fablar,devojka koja ima sve,sem onog sto je njoj najbitnije,sreca. Oduzeli su joj srecu u njenoj sestoj godini zivota kad je jedina osoba koja ju je volela nestala medju crne oblake. Naplatice im za svoje propale godine,pune tuge i jada,osvet...