"Neden bu kadar güzel kokuyosun saçların ve tenin muazzam bi kokuya sahip"
Ne diyeceğimi şaşırmıştım. Çok ani olmuştu bu lafı.
"Ayy bi sıcaklık bastı"
Utanmıştım. Sıcak bastı diyip kafamı omzundan kaldırdım elimle kendimi yelpazeledim
"Bunu utanman yada kafanı kaldırman için demedim."
"Utanmadım bi kere ben"
"Yanaklarında öyle diyo zaten"
Elimi yanaklarıma götürdüm dil çıkarıp sırtımı döndüm ona. Ama sağolsun şöförün ani fren yapmasıyla sırtımı dayadığım bişey olmadığı için iki seksen uzandım yere. Ben kafamın soğuk zemine çarpmasını beklerken kafam onun dizlerinde yerini çoktan almıştı.
Ne utanç verici ama. Bana gözlerini dikmiş bakıyodu. Kafamı kaldırıp oturdum bu sefer sırtımı dönmedim ama.
"Uslu kız ol. Güzelce otur ve benden kaçmaya çalışma çalıştıkça kucağıma düşüyosun"
"Ne münasebet neden senden kaçayım ki ben. Saçmalama sus ve otur."
Aradan bir saat geçmişti ne yolmuş arkadaş bi bitmek bilmedi. En sonunda gelmiştik ilk önce karakola gidip şikayette bulunduk.
Ve bu gün kendime itiraf etmem gereken şeyler olduğunu düşünüyorum. İlk aşkım öldükten sonra kimseyi sevemem sanmıştım. Halada sevmiyorum ama sevede bilirmişim gibi hissediyorum.
Kafamdaki düşüncelerden sıyrıldım. Bi arabaya binip evin yolunu tuttuk. Arabada gözüm baekhyun'daydı onun yüzünden çok farklı hissediyorum. Onunla tanışınca hayatım baya bi değişti.
Evin kapısından içeri girdik. Merdivenlerden çıkarken ona onunla iyi anlaşmaya çalışacağımı söyledim. Gülümsedi.
"Taeyeon"
"Efendim"
"Hala uyurken seksimisin"
Saçmalamayın tabii ki şuan onu merdivenlerde kovalayıp elimle vurmaya çalışmıyorum. Sonunda kendi katımıza gelmiştik. Ama görüntü pekte iyi değildi baek'in evinin onunde bi kız vardı onu görünce uykulu gözlerle ona yaklaştı
"Aşkım nerdesin ya kaç saattir seni bekliyorum"
Ahhh şuan ne kadar yanlış düşündüğümün farkındayım. Bi erkeği sevmek ve ben mi şaka gibi hepsi iğrenç.
Baekhyun bana baktı. Kız ondan anahtarı alıp kapıyı açmaya gitti. Konuşmak için bana fırsat doğdu"Bu seferkinin piskopat bi abisi olmasa iyi olur çünkü buraya gelip seni gebertselerde umrumda olmayacak. Evimden dışarı bile çıkmayacağım öyle bişey olursa. Ahh cidden şaka gibisin"
Evime gidip kapıyı açtım kapattım arkamdan bağırıp kapıyı çaldı
"Bak yanlış anladın aç kapıyı açıklayacağım"
"Bana açıklama yapmak zorunda değilsin. Ayrıca seninle iyi anlaşmaya felan çalışmayacağım unut onu ve defol"
**************
Ben büyük bi yanlış yapmışım kai adlı bölümden sonra ufaklık diye bi bölüm vardı onu yayınlamadan diyer bölüme geçmişim şimdi yayınladım özür dilerim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OTEL ODASI~~baekyeon
Fanfictionİlk kitap aradan yıllar geçti cringe yerler olabilir çok şaapmayın😂 "Kimin aklına geçe ikincı katta bi otel odasının penceresini çalan ve kızlardan kaçtığını söyleyen bir şerefsizin okulda popi olduğunu gelir ki"