"Ben sana ölürüm be kadın"
***O gün toplantımızı yaptıktan sonra beraber akşam yemeği yedik. Beni eve bıraktı. İçeri girmek için ne kadar ısrar etsede almadım. Araya yine 1 ay girmişti. İşlerimiz yoğundu birbirimize vakit ayıramıyoduk. Yataktan kalktım. Elimi yüzümü yıkadım. Odaya geri döndüğümde yatağın üzerinde papatyalar vardı. Bu baekhyun. Çünkü bana hep papatya gönderiridi görüşemediğimiz zamanlar. Çiçekleri elime aldım. Kokladım.
"Çok güzeller"
Gülümsedim. Belime bi el dolandı bu oydu bunu hissedebiliyodum. Kafasını omzuma koyup. Özlediğim sesini bana sundu.
"Benim çiçeğim daha güzel"
Kafasını boynuma koyup derin bi nefes aldı. Yüzümü ona döndüm. Sıkıca sarıldım.
"Teşekkür ederim"
"Ne için"
"Çiçekler ve burada olduğun için."
Konuşmaya devam edicektim ama dudakarı beni susturmuştu. Beni öperken elimdeki çiçekleri alıp kenara koydu. Bir adım bana doğru attı. Ve devam etti. Öpücüğü sonlandırmam gerektiğini düşünerek geri çekildim. Bacağım yatağın kenarına değiyodu. Gözlerim yerdeydi. Bu durumlarda hep geriliyorum. Ortamı bozmam gerektiğini düşünerek konuştum.
"Ben kahvaltı hazırlıyım vaktin varmı"
Gözlerimi yerden bir saniyeliğine kaldırıp onunla göz göze geldim. Dikkatlice beni izliyodu. Cevap vermemişti ellerimle oynamaya başladım. Ne olur sanki cevap verse. Cevap vermeyince odadan çıkmaya karar verdim. Karar vermekle kalmayıp uygulama kısmına geçmek adına bir adım attım. Daha fazla atamazdım çünkü baekhyun tam önümdeydi. Gözlerimi yerden kaldırıp ona baktım.
Mükemmeldi. Bu buradan gitmem için yeterli bi sebepti. Gülümsedi.
"Seni böyle görmek hoşuma gitti"
Sanırım konuşmalıyım.
"N-nasıl görmek"
"Utanmış,masum,saf yanımdan kaçmaya çalışan bi çocuk gibi gözüküyosun kim taeyeon"
Hala ona bakıyodum boyu bende uzun olduğu için kafamı biraz yukarı kaldırmış ona bakıyodum devam etti.
"Ve biliyomusun taeyeon bana bakarken çok güzelsin"
Susmuştum. Oda susmuştu. Yine konuşmam gerek.
"Hadi aşağıya inelim"
Buna izin vermedi. Bir adım daha attı. Eski konumuma geri dönmüştüm. Ona baktım dudaklarını ıssırıp elini belime dolayıp beni yatağa yatırdı. Kalbim çıldırmıştı. Eli hala belimdeydi. Bi dizini yatağa koymuş beni yatırdığı için eğilmişti. Anlının üzerinde duran saçları şimdi benim anlıma değiyodu. Diğer ayağınıda yerden çekip ağırlığını bana verdi. Ve yine dudaklarını bana sundu.
Hızlı ve sertti öpücüğü. Ona karşılık verememiştim çünkü kalbime laf geçirmeye çalışıyodum. Böyle giderse öleceğim. Baekhyun geri çekildi saçlarımı düzeltti.
"Bu gün izinliyim tüm gün seninim...sende benim olurmusun"
Yüzündeki gülücük farklıydı badboyların meşhur gülücükleri vardırya aynı onun gibiydi. Seslice yutkundum. Gülümsemesi normale dönmüştü.
"Seni bu kadar korkutan ne?"
Tabii ki cevap vermedim. Gülümsemesi dahada büyüdü.
"Aşkım bence bu kadar heyecan yeter. Sakinleş kalbini fazla yorma. Ve keyif al beni özlediğini biliyorum. Durmamı istediğinde dururum söz"
Aşkım demesinemi öliyim yoksa kalbim hakkında dediklerinemi.
Kulağıma yaklaştı."Korkma ve buna alış eninde sonunda benim olacaksın. Acaba o gün bu gün mü"
Bu çocuk beni ödürücek bilerek beni korkutuyo. Bu hoşuna gidiyo. Tekrar beni öpmeye başladı. Her zaman olduğu gibi karşılık vermem için beni uyardı. Birazcık oyununa bende katılsam ne olurki. Sonuçta onu çok özledim. Hem dur dersem durur. Umarım durur. Lütfen dursun. Karşılık vermeye başladım. İyice hızlanmıştı. Nasıl yaptığımı hangi cesaretle yaptığımı bilmiyorum ama şimdi ben onun üzerindeydim. Elleri vücüdümda hareket etmeye başladı. Bu benimde hızlanmama sebep oluyodu.
Eli gömleğinin düğmelerine gitti. Dönüşü olmayan bi yola girmemek için ellerini tuttum. Bundan rahatsız olmuşa benziyodu. Ama bu hareketi beni korkutmuştu. Buna hazır değildim.
"Korkma bebeğim. Seni korkutacak bi şey yapmam iznin olmadanda yapmam"
Memnuniyetsizdi daha fazlasını istediğine emindim. Sonuçta o bi erkek. Şuan bunları söylediği için kendi kızıyoda olabilir. En azından onu mutlu ve tatmin etmem gerekir değilmi. Ellerini birakıp düğmelerini açma işlemini bu sefer ben üstlendim.
Sonuna kadar açtığımda beyaz teni dikkatimi dağıtmıştı. Ben tenine bakmakla meşgulken bunu fırsat bilip tekrar üzerime çıktı. Ellim onun teni üzerindeydi.Elleriyle tişörtümü tuttu. Bana baktı. İzin istiyodu. Çok tatlı. En azından buna izin vermeliydim. Gözlerimi sıkıp başımı salladım. Hafifçe doğruldum. Üzerimdekini çıkarınca geri uzandım. İzin vermesemiydim utancımdan ona bakamıyodum bile. Üzerime öpmek için eğildi teni temime değmişti. Vücudum titremişti. Eli çıplak kalan vücudümda daireler çiziyodu.
Bu sefer boynuma yöneldi. Islak ıslak boynumdan öpüyodu. Kendine uygun bir yer bulunca emmeye başlamıştı. Ne kadar kendimi sıksamda bu inlememe sebep olmuştu. Dudaklarımı ıssırdım. O işine devam ediyodu. Sanırım bunun izi kalacaktı. İşini bitirdiğinde eğildi ve karnımı küçük bi öpücük bıraktı. Eli sırtımdaydı ve hareketliydi. Südyenimin bağcığına geldiğinde gözlerimı sıkıca yumdum. Bi kaç saniye hareket etmedi gözlerimi açtığımda gülümsedi. Burnumdan öptü. Göz kırptı ve göhsümden öptü. Vücudunu bana bastırdı. Sanırım yanlış bi şey yaptım ya bunu o na hiç yaşatmıyıcaktım yada onun istediği şekilde yapacaktım. Sonuçta o bi erkek. Ve beni istiyo. Kendini tutması istediği şeyi yapamaması onu zorlamışmışmıdır ki? Tanrım ne diyorum ben. Gözlerim ben bunları düşünürken kapalıydı. Kafama vurdum. Beni izlediğini unutmuştum.
"Aşkım iyimisin?"
"Ben özür dilerim baek"
"Neden?"
Utanarak konuştum.
"Hazır değilim. Özür dilerim. Bana kıza bilirsin"
"Kabul ediyorum bu benim için zordu. Bir dahaki sefere kendimi tutamaya bilirim. Seni seviyorum"
Terlemişti. Saçlarını anlından çektim. Ona yaklaşıp öptüm.
"Sana ceza vermelimiyim"
Ben itiraz bile edemeden beni öpmeye başladı. Çok sertti. Ve hafif ama acı verici bir şekilde ısırıyodu. Geri çekildi yanıma uzandı. Kafamı omzuna koydum.
"Sahi baekhyun neden gelmiştin"
"Tamamen aklımdan çıkmış umarım geç kalmayız. Ben duşa giriyim. Sonra hazırlanıp çıkalım."
Yataktan kalktı.
"Ama nereye"
Arkasını döndü.
"Süpriz"
***
Yamayalı bir asır oldu. 😅 üzgünüm derslerimle ilgilenmem gerekiyodu. Umarım beğenirsiniz. Lütfen yorum yapın.
Sizi seviyorum bebeklerim..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OTEL ODASI~~baekyeon
Fanfictionİlk kitap aradan yıllar geçti cringe yerler olabilir çok şaapmayın😂 "Kimin aklına geçe ikincı katta bi otel odasının penceresini çalan ve kızlardan kaçtığını söyleyen bir şerefsizin okulda popi olduğunu gelir ki"