"Ne yaptın bana"
Sessiz kaldı yani ben konuşmasına izin vermeden onu öpmeye başladım. Nasılda özlemiştim onu bir günde. Ben onu öperken oda bana karşılık vermeye başladı. Bacağımı kaldırıp onun beline koydum. Eliyle bacağımı tuttu diğerinide koydum. Belimden tutuyodu beni kucağındaydım ve onu öpüyodum tüm özlemimle. Ne muhteşem bi andı. Nefesimi son zerresine kadar kullanmıştım ayrıldım anlımı anlına değdirdim derin nefes alıyoduk ikimizde.
"O kadar özledim ki seni anlatamam bi daha böyle bişey yaparsan seni daha fazla öperim"
Güldü.
"Ve hep gülümse baek çünkü bi insana tebessüm etmek ancak bu kadar yakışır. Fazlada gülme kızlar sana aşık olur. Sen benimsin ve hep benim kalacaksın anladın mı"
"Anlaşıldı hanım efendi"
Kucağından indim.
"Oh be dünya varmış"
"Abayı yakmışsın bana"
"Şimdi sessiz olda kitapları yerleştirelim"
İki saat içinde kitaplar tamamen bitmişti. E okulda bitmişti
"Hadi gidelim"
"Sana bişey soracağım tae"
"Okulun bilmesi seni cidden rahatsız eder mi"
"Düşününce vede bu gün yaşananlara bakınca okul umrumda bile değil hatta bilmeleri beni mutlu bile eder şu saatten sonra"
"Benide mutlu eder"
Kapıyı açtı
"Ben lavaboya gidiyorum sen bahçede bekle beni"
"Tamam baek hızlı ol"
Bahçeye indiğimde o kızları gördüm baek'in kızdığı kızı gözleri kıp kırmızıydı ve ağlıyodu bişey demeden yanlarından geçtim
"Hey sen senin yüzünden bu gün oppam bana kızdı pislik benden çekeceğin var"
"Susucaktım ama üzgünüm sen zorladın. Cidden hala utanmadan oppa diyomusun çok gülünç sen ondan büyüksün. Ona oppa derken fazla aptal görünüyosun hem aptal görünmen umrumda bile değil. Bir daha sevgilime oppa diyip yaklaşmaya çalışırsan bitersin."
"SEVGİLİM Mİ DEDİ O!!"
"Evet öyle dedim ne olmuş"
"Yalancı sırf beni kandırmak için yapıyosun beni kızdırmak için"
"Senin kızman zerre umrumda değil ben gerçekleri söylüyorum canım bizden uzak dur"
Baek okuldan çıktı gülümsiyerek bana yaklaştı elimi tuttu okuldan çıktık
"Elini tuttuğum için kızmadın değil mi öğrenmiş oldular"
"Sen gelmeden ben söylemiştim zaten"
Gülümsedi.
Sonunda eve gelmiştik kapıların önünde durduk bana döndü anlımı öptü
"İçeri gir ve dinlen"
"Sende. Bu gün çok çalıştın baek"
"Yoo aslında sen öpünce yorgunluğumda gitti"
"Seni seviyorum"
"Bende çook seviyorum hadi içeri gir senin girdiğini göriyim bakıyım nasıl giriyosun eve haa bide her an gele bilirim"
Güldüm içeri girdim. Üstümü değiştirdim. Meyve tabağı alıp televizyonun karşısına geçtim. Kapı çaldı. Karşımda rahat kıyafetler giynen bi baek vardı içeri girdi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OTEL ODASI~~baekyeon
Fanfictionİlk kitap aradan yıllar geçti cringe yerler olabilir çok şaapmayın😂 "Kimin aklına geçe ikincı katta bi otel odasının penceresini çalan ve kızlardan kaçtığını söyleyen bir şerefsizin okulda popi olduğunu gelir ki"