"Oha oha tavayıda getirseydin"
"İyi fikir arkandaki çekmecede versene"
"Bide ciddi ciddi cevap veriyo ya"
Ayağı kalktım.
"Ne işin var senin burada"
"Seni görmek istedim"
Arkamı dönüp mutfaktan çıkacakken tezgahın üzerinde duran tabak üzerime düştü.
"Sakar şey"
"Sus yaa"
"Git bi duş al yemek kokuyosun"
"Emrin olur"
Ayaklarımı yere sertçe vurarak yukarı çıktım. Duş alıdım. Baekhyun'u merak ettiğim için saçlarımı kurutmadan aşağı indim. Mutfaktaydı yeri temizlemiş atıştırmalıklar hazırlıyodu aç olduğum için tezgahın üzerine oturup tabağı önüme aldım. Bana ters ters bakmaya başladı.
"Bu halin ne senin"
"Ne varmış halimde"
Beni tezgahtan indirdi. Kolumdan tutup yukarı çıkardı. Beni otutturdu eline kurutma makinesini alıp arkama oturdu. Kurutma makinesini çalıştırıp saçlarımı kuruttu. Kurutma makinesini kapatıp saçlarımı taramaya başladı.
"Benim kızımın saçlar uzuyıcak üniversiteden mevzun olup evlenicek"
"Yok arkadaş ben senin hızını yakalayamıyorum bi eşkıyasın bi hırsızsın bi babamsın kendine gel bi"
Saçlarımı sağ omzumun üzerine koydu sol omuzum açıktı. Dudaklarını omuzumda hissettim. İçim titredi sanki.
"Ben senin her şeyin olmak istiyorum kim taeyeon"
Biraz yaklaştı omuzumdan tutup biraz çevirdi. Kafasını omzumun üzerine yasladı.
"Kokun taeyeon...akıl almaz derecede mükemmel"
Gözlerimi kapadım onun yakınımda olması mükemmel bi histi. Elini belime götürdü.
"Seni çok seviyorum"
Omzumdan tutup geri itti kafam yastıkla buluştu. Yatağın üzerindeydik. O da yanıma uzandı yorganı üzerimize örtüp beni kendine çekti. Ellerini bedenime sardı. Kafasını kafama yaslayıp gözlerini kapadı. Telefonu çaldı eline aldığında arayanın kim olduğunu gördüm. Yoojin denen uyuzdu. Yorganı üzerimden çekip ayağı kalktım tuvalete girip kapıyı kapadım. Konuşma sesi kesildi. Kapıyı çaldı.
"Taeyeon ciddi olamazsın kapıyı aç hadi"
"Sen boşver beni ya yoojin'nin yanına git"
"Neden böyle bi şey yapıyım"
"Git işte ya"
"Tamam bunu sen istedin ben senide yanımda götürüp onunla konuşmak istemiştim ama sen çıkmamakta kararlısın. Peki madem öyle ben giderim"
Kapının çarpma sesi geldi. Gerçekten gitmiş olamaz dimi. Ben şakasına şey etmiştim. Kapıyı açtım. Yoktu.
"Çocuğa bak ya. Sözümü dinler oldu birden. Pislik. Adi herif. Köpekler kovalasın seni yolda giderken. Hayvan herif. Keşke ruj sürüp yakasını öpseydim. Yoojin'de görürdü.hem ne konuşucaksınız da yanımdan kalkıp gidiyosun. O kız benden daha mı önemli"
Elime yastık alıp kapıya doğru fırlattım.
"Seni böyle görmekte varmış. Beni hep şaşırtıyosun kim taeyeon."
Arkamı döndüm.
"Sen gitmemişmiydin"
"Ben seni bölmiyim sen devam et lütfen"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OTEL ODASI~~baekyeon
Fanfictionİlk kitap aradan yıllar geçti cringe yerler olabilir çok şaapmayın😂 "Kimin aklına geçe ikincı katta bi otel odasının penceresini çalan ve kızlardan kaçtığını söyleyen bir şerefsizin okulda popi olduğunu gelir ki"