...Sana zarar gelmesini göze alamam özür dilerim...
Her şey bitiyodu. Baek gece uyurken yataktan kalktım. Plan hazırlamıştım sessizce çıktım evden. Gidecektim burdan bu şekilde gidersem arkamdan geleceğine emindim. O yüzden plan hazırlamıştım eski sevgilimin bi fotoğrafını aldım üzerinde o gün baek'in giydiği kıyafetin aynısı vardı. O fotoğrafın arkasına aynen şunları yazdım
'Üzgünüm... baek seni tamamen ona benzettim. İnanmıyıcaksın ama bunlar gerçek. Seni öperken gözlerimi sıkıca kapatıp senin o olduğunu düşündüm. Üzgünüm... Şimdi gidiyorum arkamdan gelme lütfen. Acı çekmeni istemiyorum hayatına devam et. Böyle veda etmek istemezdim ama başka şekilde de olmazdı. Her Şeyi unut lütfen...'
Eşyalarımı toplayıp evden sessizce çıktım. Tiffany ile vedalaşıp uçağıma bindim. Hem üvey babamda beni yanına çağırmıştı patronu olduğu şirkette anemin büyük emeği vardı benide yanında çalıştırmak istediğini söylemişti. Geleceğimi ona söylemiştim havaalanına beni alması için adam göndereceğini söyledi.
...
Uçaktan sonunda indim bavulumu aldım adamlar beni görünce yanıma gelip bavulumu aldı arabaya bindik.
"Hoşgeldin kızım"
Evin önünde beni bekliyomuş. Sarıldı bana. Cidden değişmişti normalde benimle ilgilenmezdi.
"Annene gerçekten çok benziyosun. Kusursuz bi güzelliğe sahipsin"
"Teşekkür ederim efendim"
"Efendim mi? Babanım ben senin geçmişi unutalım ve yeni bi başlangıc yapalım"
Başka zaman olsa geçmişi nasıl unutabilirim diye çıkışırdım. Şimdi sevdiğim adamı unutmaya çalışırken kötü geçmişide araya sıkıştıra bilirim.
"Peki"
Kapıyı açıp içeri girdik. Arkamızdan minji geldi.
"Hoşgeldin abla"
"Hoşbuldum"
Sarıldı bana.
"taeyeon senin yanına geldikten sonra baya bi değişti."
Yukarı odama çıktım. Tavanda kocaman bi bencere vardı. Gözyüzünü onun sayesınde görebiliyodum. Kafamı yastığa koydum. Onun bir tanecik bile fotoğrafını yanıma almamıştım. Anılarımda kaybolup gitmesini istiyorum. Ama bunu isterken ölüyorum.
Telefonum çaldı açtım
"Aferim sana taeyeon"
"Bayan byun"
"Evet ben gitmekle iyi ettin"
"Bekleyin ve görün pişman olacaksınız"
Telefonu yüzüne kapattım. Baek'in gittiği anlamış olması gerekiyo.tiffany'yi aradım.
"Alo fany baek iyimi"
"Olabilirmi taeyeon sen gittikten sonra senin evine gittim tamamen donmuştu ve garip olansa bir damla bile göz yaşı dökmemişti ağlasaydı normal karşılardım ama taeyeon bir damla bile yok. Korkuyorum. İçine atması iyi bir şey değil."
"Lütfen onunla ilgilen şimdi kapatıyorum."
Dört ay sonra
Şirkette babamın yanında çalışmaya başlamıştım beni girdiği her toplantıya götürüyodu gözlem yapmam için. Her şey güzeldi tiffany'yi her fırsatta arayıp baek hakkında sorular soruyodum okulda zorba biri olduğundan bahsediyodu herkese kötü davrandığını söylemişti şaşırmıştım baek bunları yapabilirmiydi. Fany ondan bahsettiğinde sanki bi başkasından bahsediyomuş gibime geliyodu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OTEL ODASI~~baekyeon
Fanfictionİlk kitap aradan yıllar geçti cringe yerler olabilir çok şaapmayın😂 "Kimin aklına geçe ikincı katta bi otel odasının penceresini çalan ve kızlardan kaçtığını söyleyen bir şerefsizin okulda popi olduğunu gelir ki"