güven

592 35 10
                                    


Gördüklerim karşısında küçük çaplı bi şok geçirmiştim. Minji yarı uyanık yarı baygındı. Baek ayakta tutmaya çalıştığı kızı ben kapıyı açtıktan sonra kucaklamıştı. Kenera çekildim içeri girdi. Odasına kadar götürüp yatağına bıraktı. Odadan sesizce çıktı.

"Göründüğü gibi değil..."

"Konuşmak istemiyorum,yarın konuşalım"

Olduğum yerde kala kaldım peki diyip kapıya doğru ilerlemeye başladı. Kapıyı açıp çıktı. Minji'nin yanına gittim sayıklıyodu. Annesinden bahsediyodu. O da benim gibiydi annesiz bir kızdı. Küçük yaşta annesini kaybetmişti. Ama en azından babası vardı. Odasından çıkıp kendi odama girdim yatağa uzandım ama gram uykum yoktu.

Düşüncelerimden kafamı kaldırıp saate baktığımda sekiz olmuştu. Yerimden kalkıp duşa girdim. İşim bitince kahvaltıyı hazırladım. Minji'nin odasına girdim.

"Uyan artık"

Elimle dürttüm gözlerini açtı.

"Altın kuralları çiynedin evimde ilk ve son kahvaltını yapacalsın kalk"

Kolundan tutup banyoya soktum ve masaya oturdum az sonra o geldi. Sandalyeye oturdu. Sessizce kahvaltısını etti.

"Benden neden nefret ediyosun"

"Nefret etmiyorum"

"Kötü davranıyosun kurallar koyuyosun"

"Hak ediyosun ben kurallar koymasam asla sınırları bilmezsin koyduğum halde eve bi başkasının kollarında geliyosun bi düşün neden böyleyim diye"

"Biraz fazla kaçırmışım"

"Umrumda değil masayı topla"

Ayağı kalkıp odama girdim rahat kıyafetler  giyip çıktım yürüyüş yapmaya gideceğim. Üstümü giyip çıktım.

"Ben çıkıyorum"

"Bende geleceğim"

"Olmaz"

"Banane"

Kolumdan tutup beni sürükleyerek dışarı çıkardı. Parka gelmiştik ona önden gitmesini söyledim ben dondurma alacaktım.

Dondurmaları alıp ilerledim. Erkekler ona laf atıyodu. Bu kız cidden hiç değişmeyecek mi gittiği her yerde dikkatleri üzerine çekmeyi başarabiliyo.

"Bizim eve doğru yürüyüş yapmaya ne dersin bebeğim"

Ne iğrenç insanlar var cidden. Minji korkmuştu.

"Tek başına eve defolman senin için daha hayırlı olur"

Ne yazık ki kendimi tutamamıştım.

"Seni ilgilendirmez"

"Kardeşime laf atarsan birinci dereceden ilgilendirir"

"Aa öylemi sende katıl bize beraber bizim eve gidelim"

Elime taş alıp adama fırlattım. Kaşına gelmiş kaşı kanıyodu. Beni kolumdan tutup kendine çekti. Kolumu sıkıyodu iz kalacağına emindim.

"Sana ben eşlik etsem olmaz mı"

Sesin sahibi baekhyun'du adam beni geriye doğru fırlattı. Ayağım taşa takılıp. Yere çakılmıştım. Kalktığımda kolumun çizildiğini gördüm. Tabii gördüklerim arasında en şaşırtıcı olan adamın yumruk yemesiydi. Baek ona vuruyodu. Minji yanıma gelip beni kaldırdı. Adam kaçmış gitmişti. Adamda onun karnıma iki üç kez vurmuştu. Karşı koyamayacağını anlayınca kaçmıştı. Yanıma gelip kolumdan tuttu ve beni sarstı.

OTEL ODASI~~baekyeonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin