"Galibası felan yok kızım benimsin sen"
Sözlerine gülümsedim.
"Hem ben sana saklanmanı söyledim seni dolaba tıktım niye çıkıyosun"
"Dolapta senin kıyafetlerinle durmak yerine seni izlemek daha iyi olur diye düşündüm."
"Düşünme sen az kalsın kız görücekti seni"
Sonunda onu evimden def ettim. Ve biraz evi temizledim. Çoktan akşam olmuştu ben yatmaya hazırlanırken kapı çaldı. Delikten baktığımda bir adet pijamalı baek gördüm
"Yine ne oldu"
"Anladığım kadarıyla uyurken sarılmak için bi ayıcığın yok. Ama üzülme ayıcık baek artık yanında"
"Ayıcık baek'mi hiç güleceğim yoktu. Hem benim ayıcığımın olmadığını kim söyledi bekle burda sakın içeri girme"
Odama girip dev ayıcığımın bacağından tutup çekiştirmeye başladım ama ne yazıkki kapıdan çıkmıyo
"Baek içeri gir kapıyı kapa"
Kapıyı kapatıp yanıma geldi
"Ohaa sen bunla nasıl yaşıyosun gece tuvalete gitmek için kalktığımda bunu görsem tuvalete gitmeme gerek kalmaz olduğum yerde hallederim işimi"
"Cidden... Dayak istiyosun"
Ben onu kovmaya hazırlanırken o çoktan benim yatağımda yerini almıştı bile
"Kalk git evine"
"Senin benim yok bizim var senin evin benim evim. Ben senin tüm eşyalarını kullana bilirim sende benim"
"Manyaksın cidden kafayı yemişsin"
"Senide yerim ne olucak"
"Bak yarın okula gitmem gerek ve sen benim uykumdan çalıyosun"
"Okul mu vardı ya neyse gel beraber uyuyalım"
"Okuldakiler bizim aramızdaki ilişkiyi bilmiyicekler öğrenirlerse döverim seni"
"Ahh cidden... Bana beni sevdiğini söylemiştin değil mi şimdide aramızdaki ilişkiyi neden saklamak istiyosun."
Yatağımdan sinirle kalktı kapıya yöneldi yanlış anlamıştı beni arkasından gittim ama gelmememi söyledi kapıyı sertçe kapatıp kendi evine gitti. Şimdiden onu özlemem saçmalık değil mi. Fazla aptalım hem git diyorum hemde kalmasını istiyorum.
SABAH
üniformamı giyip kapıya yöneldim iştahım yoktu kahvaltı etmedim ve uyuyamadım dün gece yüzünden. Kapıyı açtığımda oda kapıyı açtı bana bakmadan merdivenlerden indi. Bi şey söylemelimiyim. Yüzünü görünce içimdeki özlem dahada bi artmıştı.
O önde ben arkada merdivenlerden indik. Kafam eğik yolda yürüyoduk o öndeydi tabii. Konuşma kararı aldığımda o yoktu kaşla göz arası nereye gitti. Etrafıma bakındıktan sonra onu göremedim yoluma devam ettim.
Sınıfa girdiğimde oda arkamdan girdi tiffany okula gelmemişti. Çantamı sıraya koyup onu aradım başının ağrıdığını söyledi. Telefonu kapatıp yerime geçtim hoca sınıfa girdi. Tabi kimse farkında değil herkes bir biriyle konuşuyo hocada ters tarafından kalkmış. Çocuğun birine sinirlenip kaldırdı
"sen en öne gel"
benim oturduğun yeri gösterdi. Sıra arkadaşın yerinden ayrılamadığı için ben kalktım
"Sende baekhyun'un yanına geç"
"Ben mi?"
"İstersen ben geçeyim sen dersi anlat"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OTEL ODASI~~baekyeon
Fanfictionİlk kitap aradan yıllar geçti cringe yerler olabilir çok şaapmayın😂 "Kimin aklına geçe ikincı katta bi otel odasının penceresini çalan ve kızlardan kaçtığını söyleyen bir şerefsizin okulda popi olduğunu gelir ki"