öperim

593 40 23
                                    

"...benim gibi davranmaktan vazgeç..."

...

Aradan bir gün geçmişti o gün oradan hızla uzaklaşmıştım. Bu gün ve yarın okullar tatildi. Fany'den eski evimin anahtarını aldım eşyalarım o evdeydi. Annemin fotoğraflarıda ordaydı. Annemin fotoğraflarını alacaktım. Baek ordan taşınmıştır heralde

Arabayla binanın önüne geldim. Yolda gelirken bayan byun ile konuştum. Bana durumun iyi olduğunu söyledi. Arabadan indim binaya girdim. Hatırlıyorum tam şurda sarhoşken baek'in üzerine kusmuştum. Merdivenlerde onu kovalamıştım. Merdivenlerden yukarı çıktım. Kapımın önünde durdum. Anahtarı çantadan çıkardım. Ve açtım. İçeri girdim her şey aynıydı. Arkamdan biri bileğimi tutup ters çevirdi eliyle ağzımı kapattı.

"Taeyeon!!"

"Baekhyun"

"Senin ne işin var burda"

"Asıl senin ne işin var burası benim evim"

"Her neyse niye geldin"

"Evime neden geldiğimi mi soruyosun"

Pis pis güldü

"Geçen onca zaman nerdeydin taeyeon"

Sessiz kaldım. Bana hesap sorması sinirlerimi bozmuştu ama onunda kendince sebepleri vardı. Bileğimi de fena acıtmıştı. Bileğimi tutum.

"Özür dilerim. Yabancı biri sandım. Acıdımı"

"Biraz"

Eliyle bileğimi kavradı baş parmağıyla bileğimin üzerinde daireler çizmeye başladı.yüzüne odaklandım. Eskiden olduğu gibi yine okuldaki kızların gözü ondaydı. Aynı zamandada ondan korkuyodular. Bir kere bile onların önünde samimi bir şekilde gülümsemedi. Onun o masum tatlı hallerini özledim. Pijamasıyla kapımı çalan baek'i özledim. Kafasını kaldırıp yüzüme baktı. Hemen başka bi yöne baktım. Elimi çektim. Mutfağa girdim.

Bardaklarım bile duruyodu. Annemin fotoğraflarının olduğu odaya girdim. Sanki bir sergideydim gotoğraflar odanın her tarafındaydı. Bunları ben yapmamıştım. Fotoğraflara teker teker bakarken gözüm masanın üzerinde duran fotoğrafa ilişti. Gideceğim gün baek benden umudu kessin diye saçmaladığım yazıda hala arkasındaydı. Elime aldım.

"Bu..."

"Evet o gün ki fotoğraf"

"Neden hala burda"

"Güzel soru. İlk başta seni unutmak zordu aklıma her geldiğinde o yazıları okudum. Çok işime yaradılar sevgimi nefrete dönüştüre bildiler"

"Baek bak ben asl--"

"Bu konuyu kapatmak istiyorum. Geçmiş geçmişte kaldı."

Onun geçmişi bendim ve önündeydim. Ama o geçmişi bırakmak istiyodu. Evden çıkıp gitti. Bir şey bile demeden. Annemin bir kaç fotoğrafını alıp çıktım evden. Kendi evime geldiğimde pijamalarımı giyip fotoğraflara bakmaya başladım. Bakarken uyuya kalmışım...

İki gün sonra

Tatil çabucak bitmişti. Üstümü giyip evden çıktım. okula sonunda ulaşmıştım. Merdivenlerden çıkarken yoojin'i gördüm. Güldü. Ne kadar utanmaz bi kız. Onu takmayıp sınıfa girdim. Eşyaları bırakıp tiffany'nin yanına gittim.

"Aşk böcüğüüümm"

Sınıfta baek ile oturuyodu. İkiside bana döndü bende öyle kalakaldım. Tiffany ben seni tanımıyorum havalarına çoktan girmişti.

"Kısmetimi kapatıyosun. Çabuk terk et burayı. Yoksa seni evire çevire döverim tae"

Baek orada olduğu için şaşırmıştım ama normal davranmalıydım.

OTEL ODASI~~baekyeonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin