34. BÖLÜM

475 29 166
                                    

2 ay sonra

Baekhyun'la görüşmeyeli uzun süre olmuştu. Okul bittikten sadece bir buçuk ay sonra işe başladı BİR BUCUK. Derdi neydi cidden bilmiyorum. Gerçi tiffany'nin de işe gireli iki günü oluyodu. Yani yatmak varken çalışmak niye. Hem işi yüzünden birbirimizi göremiyoduk bile.

Kapı çaldı aşağı inip açtım.

"Merhaba efendim. Ben babanızın şirketinde çalışıyorum. Bildiğiniz gibi bir çok ülkede kendini tanıtmak adına şirketimiz adına binalar kuruldu. Bir çok ülkede şubelerimiz var. Babanızın sizden istediği kore'de ki şirketimizin başına geçmeniz aslında bu bi istek değil emirmiş"

"Su getiriyim mi"

"Neden efendim"

"Taramalı tüfek gibi konuştunuzda gerçi şirkette çalıştığınızı söyledikten sonra sizi dinlemediğim doğrudur ayıptır söylemesi"

"Efendim babanız bu-"

"Ararım ben babamı"

Kadın elindeki telefonu uzattı.

"Buyurun babanız başından beri sizi dinliyordu"

"Nasıl bi oyunun içine düştüm arkadaş ben"

Telefonu elinden aldım. Tabi öldürücü bakışlar eşliğinde aldım.

"Babacım"

"Babacın ya babacın on dakika  veriyorum on dakika içinde karşındaki bayanın karşısında hazırlanmış bi şekilde duracaksın. Yoksa kredi kartların bahçende duran arabana elveda demen gerekecek"

Ve telefon kapandı.

"A-arabam kredi kartlarım zalimm dünya zalim baba"

"Efendim dokuz dakikanız kaldı"

"Zalim kadın"

Koşarak merdivenlerden yukarı çıktım hazırlanıp aşağıya indim.

"Geldim arabama dokunmayın"

"Iı şey kıyafetleriniz..."

"Ne olmuş kıyafetime"

"Biraz tuhafta"

Üzerime baktım.

"Bu ben miyim. Hepsi sizin suçunuz on dakika nedir. Elbisemi giysem yoksa pantolonmu giyinsem bilemedim o karışıklıkta ikisinide giyinmişim yani tüm suç sizin"

"Benim suçum nedir efendim"

"Çok keskin bakıyosunuz on dakika içinde inmezsem sanki arabamın camlarını kırıp tekerleklerini indiricek gibi bi haliniz vardı"

"Önden buyurun lütfen"

Kadın odama girip. Dolabımdaki kıyafetlere baktı.

"İşte bunları giyne bilirsiniz. Siz bunları giyinirken ben kapının önünde olacağım"

Kadın bana dolabımdaki siyah olan şeylerle kombin yaptı. siyah topuklularımı verdi.

"Acaba cenaze felanmı var"

"Hayır neden"

"Bakın siz madem bekliyiceksiniz ben doğru düzgün bişey giyinip geliyim"

Odadan çıktı güzel bi kıyafet seçip giyindim ben arkada o önde dışarı çıktık.

"Size nasıl seslenmeliyim"

"Küçükken teyze derdin ama şimdi sekreter kim diye bilirsin şirkettekiler bana öyle seslenir"

OTEL ODASI~~baekyeonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin