37. bölüm

334 21 13
                                    

"11.06.2017 sana evlenmeyi teklif ettiğim. Benimle evlenirmisin?"

Hiç bir zaman aklıma birisinin söylediği sözlerle ayaklarımın yerden kesiliceğini düşünmezdim. Ama bu adam karşımdayken bu mümkün. Parıldayan gözleriyle bana bakıyodu. Çevredeki insanlar etrafımızda daire oluşturmuş sessizce cevabımı bekliyodular. Boğazım düğümlenmiş konuşamıyodum. Onun gözlerinin içine bakarken ona yaşattıklarımı hatırladım. Canını yaktım,bi başına bıraktım,kızdırdım. Bu yaptıklarımdan sonra bu teklifi o değil ben yapmalıydım belkide. O bunu hak etmişti. Gözlerim dolmaya başlamıştı. Sadece ona bakıyodum.

"Aaa anladım diz çökmemi mi bekliyosun. Peki bunu senin için yaparım"

Tam eğilicekken kolundan tuttum.

"Buna gerek yok"

Gözlerim iyice dolmuştu.

"O zaman evlen benimle. Seni asla üzmiyicem. Ben sensiz yapamam. Kokun olmadan gözlerine bakamadan yapamam. Bulmuşsun benim gibisini kaçırma bence"

Gülümsedi ve devam etti.

"Benimle evlenirmisin güzel kadın"

Sadece ona sarılmak ve bırakmamak istiyorum. Gözlerimden yaşlar anında süzülmeye başladı. Kendime çekip sarıldım.

"Evet seninle evlenirim. Seni seviyorum seni çok seviyorum. İyiki varsın iyiki benimsin."

Kollarını bana sardı. Bu muhteşemdi onun kollarının arasında olmak ve teklifini kabul etmek mükemmeldi. İstemsizce hıçkırmıştım.

"Benim sulu gözlüm. Bitanem. Seni çok seviyorum"

Geri çekildim gözyaşlarımı eliyle sildi. Yüzüğü kutusundan çıkardı. Elini uzattı. Tuttum. Yüzük parmağımı nazikçe tuttu ve dikkatlice yüzüğü takti. Elimi tutup yüzüğün üzerinden öptü. Çevremizdeki insanlar gülümsiyerek bize bakıyodu alkışlamaya başladılar. Bütün gözler üzerimdeydi. Utanç verici.

"Gidelim mi?"

"İyi olur"

Herkes bize iyi dileklerini sunuyodu. Çevredekilere hafifçe eğilip teşekkür ettim. Oradan ayrıldık. Arabaya bindik. Gidiyoduk ama nereye.

"Saat geç oldu eve gitmemiz gerekmezmi"

"Bu gün bitsin istemiyorum"

Arabayı sürerken elimi tuttu. Elimdeki yüzüğe bakmaya başladım çok zarif ve güzeldi. Aklıma gelen şeyle baekhyun'un elini sıktım.

"Yaa acıdı bu niyeydi şimdi"

"Giyinmişsin takım elbiseyi gelmissi evlenme teklifi ediyosun insan bi söyler demi üzerime adam akıllı bi şey giyerdim"

Güldü.

"Sen her halinle güzelsin bebeğim"

Oturduğum yerde yan dönüp onu izlemeye başladım. Gözleri kirpikleri dudakları tatlı burnu tam ısırılmalık yanakları. Onu her zaman yakışıklı gösteren saçları. Her şeyiyle benimmiydi bu adam. Her sabah onunla uyanıp onunla uyanıcam. Ona yemekler yapıcam. İşe giderken öpücem gelincede öpücem. Sarılıcam. Dizini yayıp televizyon izliyicem. Saçlarını karıştırıcam. Yanaklarını sıkıcam. Bu mükemmel bi şey. Düşüncelerimle güldüm.

"Ne düşünüpte gülüyosun. Üstelik bana bakarak"

İmalı imalı bakmaya başladı bana. Koluna vurdum.

"Gayet masum düşünceler byun baekhyun"

Güldü.

"Bende öyle düşünmüştüm zaten"

OTEL ODASI~~baekyeonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin