FİNAL

412 27 37
                                    

"Vazgeçtim burda yaşayalım"

Elimden tuttu. Arabaya bindik. Yirmi dakika sonra evin önündeydik. Saat 21:30'du uykum gelmişti. Araadan indik elimi tuttu merdivenlerden birer birer çıktık. Kapının önüne geldiğimizde baek cebinden anahtarı çıkardı. Kapıyı açtı. İçeriye adımımız aynı zamanda yeni hayatımıza adımımız olucaktı.

"Taeyeon evine nasıl girersen hep öyle yaşarmışsın"

"Kıçından şeyler uydurma bikere o yeni yıla girerken olan bişey"

Elini belime koyup bana yaklaştı. Dudaklarıma gelirken rotasını değiştirip anlımı öptü. Beni yana ittirdi ve eve adımımızı atmış olduk. İlk adımımızı sevgili kocam beni öperek gerçekleştirdi.

"Evimizde yaşadığımız zaman boyunca birbirimi mutlu edelim. Seni öperek mutlulukla girdim bu eve hep böyle mutlu olalım"

Ne kadar gereksiz ama bi o kadar da tatlı kocam var benim

"Tabii sende mutluluktan bayılıcaksın fark etmedim sanma sonuçta benim gibi bi yakışıklı tarafından öpüldün"

"Hiçte bile o zaman min oppa öptüğündede mutlu olurdum. Mutlu olmamın seb-"

"O seni mi öptü?"

Yüzü asıldı ve üst kata doğru yürümeye başladı harika tam hayal ettiğim gibi. Bikere onu demek istememiştim. Dibine kadar yakışıklısın mutlu olmaöın sebebi öpen kişinin artık kocam olmasıydı diyicektim ama beyfendi dinlemedi. Ayrıca ne öpmesi elimi tutup öpmüştü. Karşılaştığımız zaman.

Yukarıya çıktım. Yatak odasına girdim. Duştaydı yatağın üzerine oturdum hazır o banyodayken üzerimi çıkarayım dedim. Ama elim fermara yetişmedi. Kafamı yastığa koyup onu beklemeye başladım yanlış anlamayı düzeltmem gerek ama hayvan herif bi türlü çıkmıyo banyodan.

Sabah saat 10:15

Gözlerimi açtığımda yanımda değildi. Yatak bozulmuştu uyumuş ama şimdi yok. Oturur pozisyona geçtim. Komidinin üzerinde bi not vardı.

'Üzgünüm böyle olsun istemezdim. Ama işten arayıp acil gelmem gerektiğini söylediler. Tatilde olduğumu bilip aradıklarına göre acil bi şey var gitmeliyim. Güzelce kahvaltını yap'

Ayağı kalktım akmış olan makyajımı temizledim. Saçımı düzelttim. Elimle tekrar uzaşmaya çalıştım ama yine uzaşaadım. Nasıl çıkarıcam ben bu gelinliği. Sırtımı duvara kapı kenarlarına sürtüp açmaya çalıştım ama açılmıyo. Sürterken yere bi parça düştü. Elime aldığımda fermarın asılan parçası olduğunu gördüm. Harika artık hiç uzaşamıyıcam.

Aşağıya inip kahvaltı ettim. Açmaya çalıştım ama açılmıyo işte. Tiffany'yi aradım.

"Naber tiff"

"İyide ilk günün niye arıyon beni takılsana kocanla"

"İşe gitti acil çağırmışlar"

"Kötü olmuş ilk gününüzdü"

"Ya şimdi bırak onuda gelip gelinliğimi çıkarsana"

"Oha yuh kocan çıkarmamışta gelip benmi çıkarıcam. Dün gece çıkmış olması gerekmiyomuydu"

"Uyumuşum işte çabul gel"

"Kocan gelsin çıkarsın işim var benim. Delimidir nedir ya milet arkadaşını gel kahve içelim diye çağrıyo bu beni gelinliğini çıkarmaya çağırıyo umarım çocuğun zekasını senden almaz"

"Saçmalama çabuk gel.. "

Yüzüme kapadı ya kocan çıkarsınmış kaçta gelicek ne biliyim ben evde böyle durucakmıyım hayır yani rahat oturamıyorumda. Televizyon izlemek için salona gittim. Televizyonu kapadığımda saat 17:48'di evet ben kim taeyeon saatlerce televizyonun başında oturmayı başara biliyorum. Kapı çaldı. Delikten baktım baekhyundu kapıyı açtım içeri girdi. Şaşkınca üzerime bakıyodu.

OTEL ODASI~~baekyeonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin