38. Bölüm

293 18 19
                                    

Elim ayağıma dolaşıyo yere düşüp duruyorum. Çok çok çok heycanlıyım. Bu gün düğün günüm etrafımda güzel kıyafetler giyinmiş arkadaşlarım bana yardımcı oluyo baekhyun başka odada hazırlanıyo her şey tamamdı gelinliğimi giyinmem için beni odada yalnız bıraktılar.

Giyindim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Giyindim. Gerçekten çok güzeldi.

"Giyindim gelebilirsiniz"

İçeri girdiler.

"İnanamıyorum peri gibi olmuşsun"

"Teşekkür ederim"

Arkadaşlarımın hepsi hediye vermişti. Hepsi birbirinden güzeldi. Bende baekhyun'a güzel bi saat aldım bu gün takması için. O bana hiç bişey vermemişti. Beklemiyodum zaten bu karmaşıklık içinde çok yorulmuştu. Kapı çaldı. Kızlardan biri açtı baekhyun gelmişti.

"Biz sizi başbaşa bırakalım"

Kızlar çıktı. Onlar çıkınca baek içeri girdi. Gülümsiyerek bana doğru yürüyodu. Sadece gülüyodu. Ve üzerindeki damatlıkla harikaydı.

"Nasıl olmuşum"

"Mükemmel"

Yaklaşıp anlımı öptü. Artık zamanı gelmişti. Babam ve minji'de gelmişti. Babam kapıyı çaldı ve içeri girdi.

"Artık zamanı geldi."

İlk önce baekhyun içri gitti. Gelen konukların alkışları duyuluyodu. Babam elimden tuttu. O büyük kapının önüne geçtik koluna girdim.

"Sen harika bi insansın bana böyle iyi baktığın için teşekkür ederim. İyiki  beni buraya geri göndermişsin. Teşekkür ederim göndermeseydin onu tanıyamazdım"

Glümsedi.

"Damat beyi bekletmiyelim istersen"

Ve o kocaman kapı açıldı. Baekhyun tam karşımdaydı. Sağımda ve solumda gelen konuklar vardı. Babamla beraber ona doğru yürümeye başladık. Karşımdaki adama attığım her adımda iyice heycanlanıyodum. Karşımdaki bu en güzel anılarımın saklı olduğu adam ona doğru gelişimi izleyip benimle göz temasından kaçınıyodu. Tüm gözler bizim üzerimizdeydi ve bu adam bu durumdan hoşnut değildi. Yanakları hafiften kızarmıştı. İnsanların gözü önünde olmaktan rahatsızdı sırf bu yüzden benimle başbaşa bile evlenmeyi teklif etmişti. Önüne geldiğimizde durduk babam bana bakıp ardından baekhyun'a baktı.

"Ona iyi bak"

Baek gülümsedi ve başını salladı. Babamın kolunda olan elim şimdi sevdiğim adamdaydı. Arkamızı dönüp önümüzdeki üç basamaklı olan merdicivenden dikkatlice yukarı çıktık. Gözleri attığım adımlardaydı. Gelinliğim uzun olduğu için bana dikkatli olamamı söylemişti. Bu kadınların alışık olduğu bi durumdu. Ona rahat olmasını söylemiştim ama o rahat değildi. Merdivenler bitince rahatlamıştı gülümsemesinden belliydi.

Bu onunla sevgili olduğum son dakikalardı. Az sonra kocam olucaktı. Hala sevgilimken ona iyice baktım ve tekrar kendimle gurur duydum. Çok iyi bi karar verip onunla evlendiğim için...onümüze döndük. Beni eşi olarak kabül ettiğini ve her daim yanımda olacağına yemin etti. Sıra bana gelmişti. Bende yeminimi bitirince imzalar atıldı. Ona tekrar dönüp baktım ama bu sefer baktığım kişi sevgilim değilde kocamdı. Sanki kocam olunca daha bi tatlı geldi gözüme. Konuklar gitmişti. Ailelerimizde bizi başbaşa bırakmıştı. Hala salondaydık. Bi arkadaşının geç kaldığını ve beklemek istediğini söyledi. İlk evli olduğumuz dakikalar onun arkadaşını beklemekle geçiyodu. Tam hayal ettiğim gibi harika...

Bi sandalye çekip oturmuştum. Pijamalarımı giydiğim anları hayal ederken oda bi sandalye alıp yanıma oturdu. Ona döndüm önüne bakıyodu. Bana döndü. Yavaşça yaklaşmaya başladı sonra bişey fısıldayıp geri çekildi. Sanırım oşmaz dedi. Olmayan neydi peki.

"Taeyon ben lavaboya gidip geliyorum"...

Gideli on dakika oldu ama hala geri gelmedi acaba bi şey mi oldu. Yerimden kaltım üzerimi düzeltip salonun kapısına yöneldim. Her yere baktım ama yoktu. Kaçtımı acaba. dışarı çıktım tam kapının önünde bi balon vardı. Üzerinde de bi not.

'Anneni beklediğin gibi seni bekleyeceğim'

Neydi bu şimdi. Ne beklemesi. Niye yanımda değil. Beni terk mi etti... Aptalmısın taeyeon terk etse niye beklesin. İyide nerde bekliyo. Annemi beklediğim yer nere. Beynim dumuştu.On dakika sonunda bulmuştum mahaklemdeki park.

Gelin arabasına bindim şöför içindeydi. Gideceğimiz yeri söyledim. Ulaştığımda arabadan indim. İnsanlar bana bakıyodu. Üzerimdeki gelinlikle dikkat çekiyodum. Park  gördüğümde küçük çaplı bi şok yaşadım. Çocuklar için çok tehlikeli olan park şimdi son derece güvenli ve mükemmeldi. Gelinliğimin eteğinden tutup yukarı kaldırdım. Parka doğru yaklaştım. Çimenler yenilenmiş çiçekler ekilmiş yeni salıncak ve kaydıraklar gelmişti. Kaydırğın üzerinde adım yazıyodu. Tek bi yer değişmemişti. Oturup annemi beklediğim bank aynıydı. Banka bakarken sevdiğim adamın kollarını belimde hissettim. Kafasını omzuma yasladı.

" iyiki benimle evlendin. Sana düğünden önce göstericektim ama tamamlanması uzun sürdü."

Bu aldığım en güzel hediyeydi. Boynumdan öptü. Elimden tutup salıncağa oturttu. Gelinlikle bunu yapabildiğim için bi alkış almalıydım bence ama etrafta kimse yoktu. Arkama geçip beni sallamaya başladı. Gerçekten tuhaf bi çifttik. Kim evlilik gününde böyle bişey yaparki. Biz yaparız çünkü biz baekhyun ve taeyeon'uz biz farklıyız. Biraz kafadan üşütük biraz da deliyiz ve dibine kadar birbirimize aşığız. Salıncağı durdurup önüme geçti. Elimden tutup ayağı kaldırdı ve kendine yaklaştırdı.

"Burada beraber çocuklarımızla oynadığımız günlerin çabucak gelmesini istiyorum karıcım"

Son söylediği sözle içim kıpır kıpır olmuş ve gülmüştüm.

"Artık evimize gidelimmi kocacım"

"Aa evet ev gidelim bebeğim"

Göz kırpıp arabaya doğru yürümeye başladı. Sanırım bu göz kırpmanın anlamını biliyorum.

"Vazgeçtim burda yaşayalım"

***

Diğer bölüm % 99.9 final bekleyin beni bebeklerim😀 finale geliyoz bol bol yorum yapın bi fanal yapadım kaç bölümdür bu bölüm final olucak diyorum olmuyo. Kitap bitmek istemiyo 😁

OTEL ODASI~~baekyeonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin