Yoojin haklıydı. Koşarak ordan uzaklaştım göz yaşlarım akmaya başlamıştı bile...
Koşarak okulun arkasına gittim. Nefes almak benim için zorlaşmıştı. Onu o halde görmek beni kötü etkilemişti. Onu bu hale ben getirdim. Dün benim yüzümden yağmurda bekledi. Kendimi nasıl afettireceğim bilmiyorum. Yada yüzümü görmek ister mi ki. Ellerimi yüzüme kapatıp yere çöktüm. Sadece nefes almak istiyodum. Ve ona sarılmak.
Biri ellerini elimin üzerine koydu. Kafamı kaldırıp baktığımda tiffany'yi gördüm. Sarıldı bana...
On dakika sonra kendime gelebilmiştim ayağı kalktım derin bi nefes aldım. Tiffany kolumdan tuttu okulun arkasından çıktık. Bahçede değillerdi. Sınıfa çıktım çantmı aldım eve gitmek istiyodum. Koridorda yavaş adımlarla ilerlemeye başladım. Karşıdan yoojin'in yanındaki kızlardan biri geliyodu. Kolumdan tutup beni yangın merdivenlerinin oraya itti. Kolumu sıktı midem bulandığı için onu dinlemedim bile. Birden gözlerini kocaman açtı. Ne olduğunu anlamadan çıkıp gitti.
Hakkaten ne olmuştu ki. Başım dönmeye başlamıştı. Birden kolumda bi acı hissettim. Ve ne olduğunu anldım. Anın sıcağıyla anlamamıştım. Kız kolumu çok sıkmış olacakki dikişim patlamış ve kan akmaya başlamış. Kızda bu yüzden korkup kaçmış. Şöyle güzelce bi küfür edip yangın merdivenlerinin olduğu yerden çıktım. Ders zili çaldığı için herkes dersteydi. Koridorda ilerlemeye başladım bi kaç kişi derse girmemişti onlarda şaşkınlıkla koluma bakıyodular. Karşıdan heechul oppanın geldiğini gördüm dünya gereğinden fazla hızlı dönüyodu. Elimi başıma koydum durdum. Heechul hızla bana doğru gelmeye başladı. Omuzumu tutup iyi olup olmadığı sordu. Cevap vermeme izin vermeden kucağına aldı. Bense gözlerimi kapatıp karanlığın sessizliğine yelken açtım
Az sonra sırtımda bi soğukluk hissettim gözlerimi açtığımda revirde olduğumu fark ettim. Heechul kolumu sıyırıp yaramla ilgilenmeye başladı. Canım ilkinden daha fazla acıyodu. Dikişi yenileyeceki. Kolumu temizledikten sonra eline iğneyi aldı. Koluma değdirdiği anda çığlık attım.
"Üzgünüm taeyeon. Sık dişini"
Anlımda bi el hissettim saçlarımı okşuyodu. Gözlerimi sıkıça kapatmıştım. Yavaşça araladım. Başımın ucunda gözleri dolmuş karşısına çıkmaktan korktuğum adam duruyodu. Baekhyun baş ucumdaydı. İnceledim onu. Diğer kolunda serum vardı. Eliyle gözyaşlarımı sildi.
"Şşşş ağlama"
Gözlerim iyice dolmuştu. Heechul yine iğneyi değdirmişti elimle üzerimde duran örtüyü sıktım.
"Taeyeon nasıl dikişi bu hale getirdin dikkat et biraz. Hem kendini bu hale getirmiş olamazsın kim yaptı bunu"
"Heechul oppa şuan bunun önemi yok. Canım yanıyo biraz hızlı olurmusun"
Sonunda bitirmişti. Yattığım yerden doğruldum.
"Nereye gidiyosun dinlenmen gerek"
Odadan çıktı baek kendi sedyesine oturdu. Yüzü bana dönüktü.
"Kim yaptı bunu sana"
Arada perde vardı onu çekip uzandım.
"Sana bi soru sordum"
"Git burdan"
"Cevap verirsen giderim"
İçeri fany girdi konuşmayı duymuş olacakki sinirle baekhyun'a baktı.
"Kim yaptıysa yaptı baek izin verde dinlensin"
Tiffany biraz yanımda kaldıktan sonra derse gitti. Baek yattığı yerden tavanı izliyodu. Tam konuşacaktım ki içeri yoojin girdi beni görünce şaşırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OTEL ODASI~~baekyeon
Fanfictionİlk kitap aradan yıllar geçti cringe yerler olabilir çok şaapmayın😂 "Kimin aklına geçe ikincı katta bi otel odasının penceresini çalan ve kızlardan kaçtığını söyleyen bir şerefsizin okulda popi olduğunu gelir ki"