3 hónappal később...Kisfiú lesz. Borzalmasan örülök neki. Adam lesz a neve, hisz ezt tetszett Thonynak is. Még a baleset előtt terveztük a babát és már akkor elkezdtünk neveket választani.
Igen. Egyre több emlék jut eszembe. Egyre jobban hiányzik nekem Thony. Egyre jobban várom, hogy itt legyen Adam.
4 hónappal később...
-Nekem a kék tetszik!-makacskodott anya.
-Ki tudja, hogy mit hoz az élet. Lehet, hogy szükségem lesz még erre a babakocsira. Szóval a vajszínűt vesszük meg!-jelentettem ki.
Rengeteg babaruhát vettünk, valamint babakocsit, ami átalakítható hordozóvá, kiságyat és játékokat.
Minden megvolt ami csak kellett. Már csak Adamnek kell jönnie.
2 hónappal később...
Éppen aludtam amikor éreztem, hogy valami nincs rendben. Rettenetesen görcsölt a hasam és miután felültem az ágyamban éreztem, hogy nedves. Elfojt a magzatvíz. Ami azt jelenti, hogy úristen... Szólnom kell anyának.
-Anya!-léptem be halkan a szobába.
-Mi a baj?-pattant ki az ágyból.
-Be kell mennünk a kórházba! Most azonnal!-mondtam összeszorított fogakkal. Anya elkezdte ütögetni apa karját mire ő is felriadt.
-Állj ki a kocsival!-utasította.
-Minek?-kérdezte dühösen, amiért felébresztették.
-Mert nemsokára nagypapa leszel! Na gyerünk!-sürgette.-Segítek felvenni valamit!-mondta nekem. Gyorsan átöltöztem aztán anya segítségével lementem és beültem a kocsiba. ekkor már borzalmasan fájt. Végül anya is beült az autóba és nagy meglepetésemre Mike is.
-Mike, nem úgy volt, hogy vigyázol a házra?-kérdezte apa.
-Nemár! A nővérkém mellett akarok lenni!-mosolygott. Bárcsak tudtam volna bármilyen jelét is adni annak, hogy örülök annak, hogy itt van.
A korházban több órás vajúdás után a kezemben tarthattam a kisfiamat. Leírhatatlanul jó érzés volt. Olyan kis pici volt, annyira ártatlan. Pont olyan szemei voltak mint Thonynak. Gyönyörű és mélybarna.
-A legszebb kisbaba a világon!-mondta anyu könnyes szemekkel, miközben lefotózta Adamet. Gondolom meg akarja mutatni a kollégáinak.
Ha látná Thony... Biztosan odáig lenne érte. Mennyire szeretett volna egy kisbabát...
YOU ARE READING
Life is a bitch
RomanceMajdnem végzetes baleset, eltitkolt gyerek és természetesen az igaz szerelem. E három dolog köré épül ez a kis történet, ami bevallom, nem túl hosszú, viszont érzelmekben gazdag és cselekménydús. Jó olvasást! (Véleményeket és kritikát üzenetben vár...